Skip to main content

CELEBS

Ο Adam Driver είναι το νέο πρόσωπο της Burberry στο άρωμα Centaur Fragrance

Και μεταμορφώνεται σε έναν εντυπωσιακό Ήρωα-Κένταυρο



 

Ο Adam Driver να είναι το νέο πρόσωπο της Burberry, κι έχει τα πόδια ενός αλόγου στη διαφήμιση για το νέο τους ανδρικό άρωμα, Burberry Hero. Το άρωμα είναι το πρώτο άρωμα του Riccardo Tisci ως Burberry Chief Creative Officer για τη μάρκα μετά το διορισμό του το 2018 και ακολουθεί την κυκλοφορία του κορυφαίου γυναικείου αρώματος, Burberry Her.

Η διαφήμιση διάρκειας ενός λεπτού παρουσίασε τον ηθοποιό House of Gucci χωρίς πουκάμισο σε μια παραλία το σούρουπο, να καλπάζει γρήγορα προς το νερό με ένα άλογο. Ωστόσο, μετά την κατάδυση με τον τετράποδο σύντροφό του, αναδύεται από το νερό ως κένταυρος. Με βάση το σάουντρακ του "Two Weeks" του FKA Twigs, είναι ενδιαφέρον ότι η διαφήμιση, σε σκηνοθεσία Jonathan Glazer της Academy Films Music, αποπνέει σεξουαλικούς τόνους. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με μια φωνή του Driver που λέει: "Burberry Hero, το νέο άρωμα για άνδρες". Αρκετές φωτογραφίες της καμπάνιας τραβήχτηκαν παράλληλα με τη διαφήμιση με τον Driver να περπατά στο νερό, τραβώντας τη χαίτη του αλόγου.

https://www.instagram.com/p/CR3kfv9HiJ9/

«Αινιγματικό και περιπετειώδες, το Burberry Hero είναι ένας συναρπαστικός γάμος δύναμης και λεπτότητας, δύναμης και συμπόνιας, αθλητισμού και δημιουργικότητας», διαβάζουμε στην περιγραφή του προϊόντος στο Burberry.com. «Ένα νέο αρσενικό πνεύμα που εξερευνά τους οικιακούς κωδικούς της δυαδικότητας και τη δύναμη του ζωικού βασιλείου. Ένας άντρας που αναζητά μετασχηματισμό και μεταμόρφωση. Ένας νέος σύγχρονος ηρωισμός. Το όραμά μας αμφισβητεί τα παραδοσιακά στερεότυπα της αρρενωπότητας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να μεταμορφωθείτε για να βρείτε το θάρρος να αγκαλιάσετε αυτό που πραγματικά είστε. Διαθέτοντας ένα θετικό και ηρωικό προβάδισμα, η καμπάνια βλέπει τον άνθρωπο και το άλογο να καθρεφτίζονται μεταξύ τους στις κινήσεις τους, ωθώντας τα φυσικά τους όρια προκειμένου να μεταμορφωθούν σε ένα μυθικό πλάσμα - μια μεταφορά για τον προσωπικό μετασχηματισμό. Ένας νέος άνθρωπος. Ένας νέος ήρωας».

Το άρωμα επιδιώκει να είναι «φρέσκο, φωτεινό και τολμηρό», με αρώματα αφρώδους περγαμόντου, αρκεύθου, μαύρου πιπεριού και ένα τρίο από ζεστά έλαια κέδρου από τους Απαλάχιες, τα Όρη του Άτλαντα και τα Ιμαλάια. Το ίδιο το μπουκάλι σχεδιάστηκε από τον Tisci για να είναι μια αφηρημένη αναπαράσταση της οπλής ενός αλόγου, με το μονόγραμμα Thomas Burberry και το λογότυπο Burberry.

https://www.instagram.com/p/CR3dltfnQBW/

Ο Tisci είπε ότι η δημιουργία ενός αρώματος «είναι μια τόσο προσωπική και οικεία διαδικασία, και το ένιωσα ιδιαίτερα για το Burberry Hero». Στόχος του ήταν να «εγκλωβίσει τη σύγχρονη αρρενωπότητα, να παίξει στην ουσία των πρωτόγονων ανθρώπινων και ζωικών ενστίκτων». Αγάπησε επίσης τη συνεργασία με τον Driver, σχολιάζοντας πώς επαναπροσδιορίζει την αρρενωπότητα στον σημερινό κόσμο με τα συναισθήματα και τη δύναμή του.

Τα συναισθήματα είναι αμοιβαία για τον Driver. «Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι με την Burberry σε αυτήν την καμπάνια και με τον Riccardo Tisci να εκπροσωπεί το πρώτο του άρωμα για τη μάρκα», έγραψε σε δελτίο τύπου στις αρχές Ιουλίου.

 

Φωτογραφίες: Mario Sorrenti

Διαβάστε επίσης

CELEBS

Ελεονώρα Μελέτη: Οι σπουδές, η τηλεόραση, ο γάμος με τον Μαροσούλη

Το βιογραφικό της υποψήφιας ευρωβουλευτή

CELEBS

Έλενα Τσαγκρινού – Dj Stephan: Αυτό είναι το όνομα που θα δώσουν στον γιο τους

Ανυπομονούν να κρατήσουν στην αγκαλιά τους τον μωράκι τους

CELEBS

Αθηνά Οικονομάκου: Τα αρνητικά σχόλια στο διαδίκτυο μετά τον χωρισμό της

Τι πιστεύει η γνωστή ηθοποιός για τα κακεντρεχή σχόλια στα social

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Μ. Τρίτης 30 Απριλίου

Αγκάλιασε τη φθαρτότητα ως το ανθρώπινο μεγαλείο

BLOGS

Cher, A Tribe Called Quest και Dave Matthews Band στο Class of 2024 του Rock & Roll Hall of Fame

Mary J. Blige, Ozzy Osbourne, Foreigner, Peter Frampton και Kool & The Gang εισήχθησαν επίσης στο Hall of Fame μαζί με τους Jimmy Buffett, Big Mama Thornton, MC5 και άλλους

Στο

ΒΙΒΛΙΟ

Το Πάσχα των Ελλήνων ποιητών

Ελύτης, Γκάτσος, Δημουλά, Καρέλλη, Καρούζος, Χριστιανόπουλος, Σολωμός, μας βάζουν στο κλίμα της Μεγάλης Εβδομάδας