Skip to main content

MARKET

Mastercard: Ζούμε ανέπαφα, αλλά παραμένουμε σε επαφή 

Η νέα εκπαιδευτική καμπάνια της Mastercard, ενημερώνει τους καταναλωτές για την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω διαδικτύου ή ανέπαφα, για αγορές από φυσικά καταστήματα



H Mastercard, δημιουργεί μια νέα εκπαιδευτική καμπάνια, και μας προτρέπει να διατηρήσουμε επαφή με όσους και όσα αγαπάμε, μέσα από την ασφάλεια και την ευκολία που προσφέρει η χρήση κάρτας για συναλλαγές μέσω διαδικτύου ή ανέπαφα για τις αγορές μας από φυσικά καταστήματα.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ, η Mastercard εστιάζει όλη την εμπειρία, τη γνώση και την τεχνολογική εξειδίκευσή της στην προστασία των καταναλωτών, έτσι ώστε όλοι οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, να μπορούν να πραγματοποιούν τις διαδικτυακές αλλά και τις ανέπαφες συναλλαγές τους απρόσκοπτα, με ασφάλεια και ευκολία.

Η εκπαιδευτική καμπάνια με τίτλο «Ζούμε ανέπαφα, αλλά παραμένουμε σε επαφή», έχει στόχο να ενημερώσει το καταναλωτικό κοινό για το εύρος των επιλογών που τους παρέχει το διαδικτυακό περιβάλλον για γρήγορες και ασφαλείς αγορές, ενώ παράλληλα, εφόσον χρειαστεί να πραγματοποιηθούν αγορές σε φυσικό κατάστημα, μπορούν και εκεί να πληρώσουν ανέπαφα, εύκολα και κυρίως, με ασφάλεια.

Πλήρως εναρμονισμένη με την ανάγκη των ημερών για παραμονή όλων μας στο σπίτι, η καμπάνια θα υλοποιηθεί στο διαδίκτυο,  με video, banners, συμβουλές και branded περιεχόμενο σε ψηφιακά Μέσα και τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Mastercard συνεργάζεται με 11 επιφανείς Έλληνες από τον χώρο της γαστρονομίας, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, οι οποίοι, με απλά παραδείγματα, θα μοιραστούν με το κοινό, μέσα από τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, ασφαλείς τρόπους πραγματοποίησης online συναλλαγών, ή ανέπαφων, για αγορές από τα φυσικά καταστήματα.

Η νέα, πρωτόγνωρη καθημερινότητα, έχει αλλάξει τον τρόπο ζωής μας, όχι όμως και τη διάθεση να βρισκόμαστε σε επαφή με τους αγαπημένους μας. Μένουμε σπίτι, όμως η επιθυμία μας για νέες εμπειρίες και πολύτιμες στιγμές με τους ανθρώπους μας, παραμένουν σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Από τα καθημερινά ψώνια για τις ανάγκες του σπιτιού, μέχρι την αγορά ενός μικρού δώρου που θα μας φέρει πιο κοντά με ένα αγαπημένο μας πρόσωπο.


Η Ιωάννα Μίγγου Marketing & Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στη Mastercard, αισθανόμαστε πως είμαστε όλοι μαζί στη νέα πραγματικότητα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Αυτή την περίοδο, η ανάγκη να προσφέρουμε σε όλους τους κατόχους καρτών μας, την ασφάλεια και την ευκολία που χρειάζονται, είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Η εκπαιδευτική μας καμπάνια έχει σαν στόχο να υποστηρίξει τους κατόχους των καρτών μας, αναδεικνύοντας τον απλό, εύκολο και ασφαλή τρόπο με τον οποίο μπορούν να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους στο διαδίκτυο, ή ανέπαφα στα φυσικά καταστήματα. Διατηρούμε επαφή με όσους και όσα αγαπάμε, μέσα από την ασφάλεια που μας παρέχουν οι ανέπαφες και διαδικτυακές συναλλαγές».

#MastercardGR #ZoumeAnepafa #WeAreInThisTogether #Cashless  #menoumespiti

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

DO IT YOURSELF

8 tips για να διαλέξεις το άρωμά σου

Τι να έχεις στο μυαλό σου αν θέλεις να διαλέξεις ένα νέο άρωμα που θα σε συντροφεύει στην καθημερινότητά σου.

DO IT YOURSELF

Έξυπνα styling tips για κορίτσια με μεγάλο ντεκολτέ

Πώς να ντύνεσαι με αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα, εξασφαλίζοντας στον εαυτό σου την απαραίτητη στήριξη και άνεση μέσα από τα ρούχα σου

CELEBS

Madonna: Φινάλε για την Celebration tour με πάνω από 1,5 εκ. θεατές

Έσπασε όλα τα ρεκόρ η συναυλία της "βασίλισσας" της ποπ στη Βραζιλία