Skip to main content

MARKET

ΤΑ SMART ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

Κατάλληλα για κάθε γυναίκα, τα smart lingerie της Triumph καλύπτουν κάθε ανάγκη και προσαρμόζονται σε κάθε σωματότυπο



Στο πλαίσιο της καμπάνιας "Comfort My Way" με βασικό θέμα την έννοια της άνεσης χωρίς συμβιβασμούς, η Triumph συνεχίζει να καινοτομεί παρουσιάζοντας τα smart lingerie, δηλαδή τα “έξυπνα” σχεδιασμένα εσώρουχα που επιτρέπουν στις γυναίκες να αισθάνονται απόλυτη άνεση και αυτοπεποίθηση, καθώς προσαρμόζονται στον κάθε σωματότυπο, αλλά και στις αλλαγές που βιώνει το σώμα μας καθημερινά.

Ενώ όλα στη ζωή μας γίνονται αναπόφευκτα ολοένα και πιο «έξυπνα» - smart κινητά, smart σπίτια,  smart εφαρμογές - τα «έξυπνα» εσώρουχα που σχεδιάζει η Triumph έρχονται να προστεθούν ως έξυπνη λύση στις πραγματικές ανάγκες των γυναικών.

Τα εσώρουχά μας αποτελούν τη βάση για όλα όσα φοράμε και άρα, θα πρέπει να είναι σχεδιασμένα για να μας προσφέρουν στήριξη και άνεση όλη μέρα, ανεξάρτητα από το πού είμαστε ή τι κάνουμε. Για αυτό χρειαζόμαστε smart lingerie που να μπορούν να προσαρμόζονται σε κάθε αλλαγή του σώματός μας, αλλά και στο πολυάσχολο πρόγραμμα της καθημερινότητάς μας.

Το ειδικό ύφασμα και η τεχνολογία 4D του ιδιαίτερα δημοφιλούς Fit Smart προσφέρουν την απόλυτη στήριξη χωρίς μπανέλα, καθώς αγκαλιάζουν το σώμα, ακολουθώντας τις φυσικές του καμπύλες, ενώ το έξυπνο μεγεθολόγιό του από 01-05 καλύπτει 43 παραδοσιακά μεγέθη. Ειδικά αυτή τη σεζόν, το Fit Smart έρχεται ανανεωμένο με τις «ηλιόλουστες» αποχρώσεις του Bright Blue και Malaga.

Όπως καμία γυναίκα δεν είναι απόλυτα ίδια με κάποια άλλη, έτσι και τα σώματα μας είναι διαφορετικά και για αυτό τα εσώρουχα δεν θα πρέπει να μας περιορίζουν – το ακριβώς αντίθετο! Με τα καινοτόμα smart lingerie της Triumph, κάθε γυναίκα ανακαλύπτει την απόλυτη άνεση από το πρωί στο γραφείο μέχρι το βράδυ στο μπαρ!

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια για 29/4 έως 4/5

Πριν πάρετε οριστικές αποφάσεις σε οτιδήποτε, χρειάζεται να βάζετε μπροστά τη λογική

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Cupcakes-λαγουδάκια για να γιορτάσετε το Πάσχα

Δημιουργήστε τα δικά σας γλυκά έθιμα αυτό το Πάσχα