Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς; Φάε αυτά! - AllYou.gr

Search

Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς; Φάε αυτά!

Οι 4 τροφές που θα σε... υπνωτίσουν. 

19 Φεβρουαρίου 2015

Σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ, η έλλειψη ύπνου κάνει πιο πιθανό το ενδεχόμενο χρόνιων παθήσεων, όπως είναι τα καρδιακά νοσήματα και ο καρκίνος.

Αν ανήκετε και εσείς σε εκείνους που δεν μπορούν να αποκοιμηθούν εύκολα, δείτε μερικές τροφές που θα σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε και θα σας φέρουν υπνηλία.

Μπανάνες

Είναι πλούσιες σε κάλιο και είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Β6. Αυτή η βιταμίνη είναι απαραίτητη για τη σύνθεση της μελατονίνης, η οποία είναι γνωστή και ως η ορμόνη του ύπνου. Σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου (NSF) των ΗΠΑ, το κάλιο στις μπανάνες λειτουργεί ως μυοχαλαρωτικό και προετοιμάζει το σώμα για ύπνο. Επίσης η τρυπτοφάνη που περιέχουν μετατρέπεται σε μελατονίνη.

Χυμός από κεράσια

Τα κεράσια είναι πλούσια πηγή μελατονίνης, σύμφωνα με τον διαιτολόγο Torey Jones Armul, ο οποίος είναι μέλος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας των ΗΠΑ. Έρευνα του 2010, η οποία δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Medicinal Food έδειξε ότι ενήλικες που έπιναν μία κούπα από χυμό κερασιού καθημερινά, είχαν μειωμένα συμπτώματα αϋπνίας.

Χούμους

Περιέχει το αμινοξύ L-tryptophan, το οποίο προκαλεί υπνηλία ενώ μετατρέπεται επίσης στην ουσία 5-ΗΤΡ η οποία βοηθάει στην έκκριση μελατονίνης, σύμφωνα με το τμήμα Alcohol & Drug Counseling, Assessment, & Prevention του πανεπιστημίου Washington State. Εκτός αυτού, θα σας κάνει να νιώσετε πιο χορτασμένοι και θα περιορίσει την επιθυμία για φαγητό κατά τη διάρκεια της νύχτας, που, ίσως σας κάνει να ξυπνάτε συχνότερα ή/και νωρίτερα.

Μαρούλι

Μια μερίδα μαρουλιού μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε νωρίτερα και πιο “βαθιά”. Το μαρούλι περιέχει την ουσία lactucarium, η οποία έχει ηρεμιστικές ιδιότητες και μπορεί να επηρεάσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο με παρόμοιο τρόπο με το όπιο, σύμφωνα με το πανεπιστήμιο του Όρεγκον. Επίσης το λάχανο και το σπανάκι είναι εξίσου χρήσιμα, καθώς είναι πλούσια σε ασβέστιο, το οποίο βοηθάει την χρήση της τρυπτοφάνης στον εγκέφαλο.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

Μια ξεχωριστή φιλία αφιερωμένη στα υιοθετημένα παιδιά

Ο Buddy και ο Reagan, ποζάρουν υπέροχα για καλό σκοπό.
ΕΓΩ

Να γιατί ήρθε η ώρα να μάθεις να μιλάς ισπανικά

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι οι ξένες γλώσσες έχουν ευεργετική επίδραση και στην προσοχή μας.
ΠΑΙΔΙ

Πως να προστατεύσεις το παιδί σου από το bullying

Σχολικός και κοινωνικός εκφοβισμός και πως αντιμετωπίζεται.
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Μύθοι και αλήθειες για τα κιλά στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι η συνιστώμενη πρόσληψη βάρους και τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν το νούμερο στη ζυγαριά, ανεβαίνει εντυπωσιακά.
FASHION NEWS

6 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το φετινό show της Victoria’s Secret

Οι πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου έφτασαν μέχρι το Παρίσι, για να περπατήσουν στο μοναδικό αυτό show!
BEAUTY TIPS

3 λάθη που κάνεις στα σγουρά μαλλιά σου όταν τα ισιώνεις

Έτσι θα κάνεις το ίσιωμα παιχνιδάκι.