FASHION TRENDS
Η επιστροφή του fanny pack
Το τσαντάκι «μπανάνα» έχει εξελιχθεί πάρα πολύ από τότε που το φορούσες μικρή.
Είναι παρεξηγημένο το τσαντάκι μέσης, αν θες τη γνώμη μου. Έχει «τραβήξει» πολλά αυτό το αξεσουάρ, ανά τα χρόνια. Και λογικό. Αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα αξεσουάρ το οποίο πρωτοσχεδιάστηκε και για να εξυπηρετεί τους τουρίστες στις διακοπές τους, τότε είναι δύσκολο να μην «ξεκολλήσει» το μυαλό μας, από την εικόνα ενός άνδρα ή γυναίκας να το φοράει, ενώ το φοράει με ένα παντελόνι “cargo pants”, κάλτσες και ανοιχτά σανδάλια.
Και πέρα από αυτή την εικόνα, όλοι εμείς που ζήσαμε το ’80 και το ’90, έχουμε την εικόνα ενός fanny pack aka τσαντάκι «μπανάνα», σε σε νάιλον ή Velcro υλικό, να υπάρχει σε όλες μας τις εμφανίσεις, όταν ήμασταν παιδιά και στο οποίο πάντα αποθηκεύαμε τυχόν κασέτες των Nirvana (ΟΚ, των Take That) που μόλις είχαμε αγοράσει από το δισκάδικο της γειτονιάς, μαζί με τα πιο κουλ παιχνίδια για το Game Boy, για να ανταλλάξουμε αργότερα με τους φίλους μας στο σχολείο.
Τώρα όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Από πέρσι για την ακρίβεια, από την στιγμή που τσαντάκια μέσης άρχισαν να σχεδιάζουν brands όπως η Louis Vuitton, η Gucci, η Supreme και πολλά ακόμη brands καταρρίπτοντας έτσι κάθε ταμπού ότι αυτό το αξεσουάρ είναι ξεπερασμένο ή μη-stylish.
Αντιθέτως, έχει γίνει μια στροφή 180 μοιρών και το «κιτς» αυτό αξεσουάρ, τώρα είναι σούπερ κουλ! Όλα τα… κουλ κορίτσια (και αγόρια) το φοράνε λοιπόν, και η τάση αυτή που έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές σεζόν, συνεχίστηκε και στις πασαρέλες των Spring 2018 συλλογών κάνοντας αυτό το αξεσουάρ να έχει πρωταγωνιστικό πλέον ρόλο στις εμφανίσεις μας.
Στην πασαρέλα
Όλες οι fashionistas το φοράνε
Άνδρες-γυναίκες fashion icons
Φοριέται και σαν ζώνη
Yπάρχει μια μανία με τα logos
Και πολλές το φοράνε μέχρι και με κοστούμια