Skip to main content

MARKET

Η Coca-Cola «ταξιδεύει» στις Κυκλάδες

Η καινούρια εφαρμογή της Coca-Cola, το WOAH, σας προσκαλεί στον πιο summer «κυκλαδίτικο» διαγωνισμό!



Φέτος το καλοκαίρι, η Coca-Cola με πηγή έμπνευσης τα νησιά των Κυκλάδων, δημιουργεί ένα μοναδικό συλλεκτικό μπουκάλι και παρουσιάζει μέσα από μια σύγχρονη ματιά, την πιο ηλιόλουστη πλευρά του Αιγαίου. Το αγαπημένο μας αναψυκτικό, με «πλήρωμα» τον πολιτισμό, την παράδοση, την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σύγχρονη καθημερινότητα των νησιωτών, δημιουργεί και τιμά με τον πιο μοναδικό τρόπο τα νησιά των Κυκλάδων και «σαλπάρει» με την πιο ιδιαίτερη «αποσκευή», που δεν είναι άλλη από τη νέα συλλεκτική συσκευασία, γεμάτη με πλούσιες κυκλαδίτικες εικόνες! Μαζί με τη συλλεκτική έκδοση του διάσημου μπουκαλιού, στις Κυκλάδες θα περιμένουν τους καταναλωτές ακόμα περισσότερες εκπλήξεις: το αγαπημένο Coca-Cola Pop-Up Store,  ένας συναρπαστικός διαγωνισμός στο WOAH app για τα πιο awesome καλοκαιρινά δώρα, αλλά και μια δράση ανακύκλωσης στη χρυσή παραλία του Αγίου Προκοπίου στη Νάξο! 

Η συλλεκτική έκδοση του αγαπημένου brand, που θα κυκλοφορήσει σε συγκεκριμένο αριθμό τεμαχίων και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στις Κυκλάδες για περιορισμένο χρονικό διάστημα, φροντίζει να θυμίζει σε κάθε ταξίδι, όλους τους λόγους που οι Κυκλάδες αποτελούν τον ιδανικό προορισμό! Κοσμοπολίτικα ή απομονωμένα, πληθωρικά ή ανεπιτήδευτα, τα γραφικά νησάκια των Κυκλάδων,  χαρακτηρίζονται από τα ίδια αιγαιοπελαγίτικα στοιχεία, που μαγεύουν κάθε επισκέπτη! 

Επίσης, καθώς ο φυσικός πλούτος, αλλά κυρίως οι φημισμένες παραλίες των Κυκλάδων, αποτελούν πόλο έλξης μεγάλου αριθμού τουριστών, η Coca-Cola εντάσσει τις Κυκλάδες και συγκεκριμένα την παραλία του Αγ. Προκοπίου στη Νάξο σε ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα που ξεκινάει μέσα στον Ιούνιο. Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των επισκεπτών στις παραλίες, με στόχο τη μείωση των απορριμμάτων, την προώθηση αποτελεσματικότερης ανακύκλωσης και τη διαφύλαξη των παραλιών και της θάλασσας στις περιοχές που τους καλοκαιρινούς μήνες συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Το πρόγραμμα καθαρισμού των παραλιών θα τρέξει πιλοτικά σε 5 σημεία φέτος στην Ελλάδα, και υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού  περισσότεροι από 33 τόνοι απορριμμάτων θα έχουν συγκεντρωθεί προς ανακύκλωση. Η πρωτοβουλία στηρίζεται από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), και υλοποιείται από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης.

Επιπλέον, παρέα με το συλλεκτικό μπουκάλι, στις Κυκλάδες θα βρεθεί για πρώτη φορά και το Coca-Cola Pop-Up Store! Το αγαπημένο μας κατάστημα, τις 15 πρώτες μέρες του Αυγούστου πρόκειται να ταξιδέψει στα πιο κοσμοπολίτικα νησιά των Κυκλάδων, πραγματοποιώντας για άλλο ένα καλοκαίρι ένα μοναδικό «Coca-Cola Summer Tour». T-shirts, τσάντες, καπέλα, αξεσουάρ και άλλα καλοκαιρινά είδη, είναι μερικά μόνο από τα αντικείμενα που θα είναι διαθέσιμα.  

Καλοκαίρι, όμως, χωρίς έναν WOAH καλοκαιρινό διαγωνισμό, γίνεται; Δε γίνεται! Η καινούρια εφαρμογή της Coca-Cola, το WOAH, μας προσκαλεί στον πιο summer «κυκλαδίτικο» διαγωνισμό! Ο τρόπος συμμετοχής, απλός: ανεβάζεις τη δική σου φωτογραφία με το συλλεκτικό μπουκάλι και μπαίνεις στην κλήρωση για να κερδίσεις εκπτωτικά κουπόνια για τα πιο awesome καλοκαιρινά αντικείμενα από το Thiki Greece!

Κάπως έτσι, φέτος ένα αλλιώτικο μελτέμι θα φυσήξει στο Αιγαίο. Ένα μελτέμι που θα φέρει μαζί το συλλεκτικό μπουκάλι της αγαπημένης μας Coca-Cola και δυνατές ενέργειες που ταξιδεύουν στα αγαπημένα μας νησιά με τον πιο μοναδικό τρόπο. Αποκτήστε τη νέα συλλεκτική συσκευασία Coca-Cola,  γεμάτη με πλούσιες κυκλαδίτικες εικόνες, και κρατήστε για πάντα ζωντανές τις αναμνήσεις από το κυκλαδίτικο καλοκαίρι σας! 

Το συλλεκτικό μπουκάλι θα το βρείτε αποκλειστικά σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στις Κυκλάδες.

#TasteTheFeeling

#LimitedEdition 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

BEAUTY TIPS

Τρία βασικά dos και τρία don’ts για τη φροντίδα του δέρματος με ακμή

Συμβουλές για το τι να κάνεις και τι να αποφύγεις αν πάσχεις κι εσύ από ακμή στην εφηβεία ή στην ενήλικη ζωή σου

CELEBS

Αμαλία Κωστοπούλου: Για σαφάρι στη Νότια Αφρική με το αγόρι της!

Οι φωτογραφίες που ανέβασε στο Instagram «κόβουν» την ανάσα

FOOD

Νέα μελέτη του εγκεφάλου συνδέει τη μοναξιά με τη λαχτάρα για ζάχαρη

Οι άνθρωποι που θεωρούν τους εαυτούς τους κοινωνικά απομονωμένους μπορεί επίσης να έχουν πιο έντονη λαχτάρα για ζαχαρούχα τρόφιμα