Skip to main content

MARKET

FUZETEA: Νέα τηλεοπτική καμπάνια, με πρωταγωνίστρια τη Χριστίνα Μπόμπα

Ξεχάστε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι.



Η Χριστίνα Μπόμπα πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του FUZETEA, της νέας απολαυστικής πρότασης παγωμένου τσαγιού της The Coca-Cola Company, που ήρθε για να μας κάνει να ξεχάσουμε ό,τι ξέραμε για το παγωμένο τσάι. Το FUZETEA μας υπενθυμίζει πως είναι πολύ σημαντικό να φροντίζεις τον χώρο στον οποίο ζεις, να προσέχεις τον εαυτό σου, να παθιάζεσαι πολύ με τη δουλειά σου. Παράλληλα όμως τονίζει πως ακόμα πιο ωραίο, είναι να μπορείς να κάνεις όλα αυτά, χωρίς να χάνεις τη “μεγάλη εικόνα”! 

Μέσα από τρεις ταινίες, το FUZETEA μας μεταφέρει σε τρεις ιδανικές καταστάσεις «ισορροπίας» που μας επιτρέπουν να αφοσιωθούμε στα «θέλω» μας. Με κοινό σημείο την τέλεια ισορροπημένη γεύση τσαγιού, φρούτων και βοτάνων του FUZETEA, αναδεικνύεται η ισορροπία ανάμεσα στις στιγμές που ακολουθούμε το πρόγραμμά μας και τις άλλες που είμαστε αληθινά αυθόρμητοι, ανάμεσα στον χρόνο που αφιερώνουμε στον εαυτό μας και σε αυτόν που αφιερώνουμε στους αγαπημένους μας. Με τη σημαντική συμβολή της Χριστίνας Μπόμπα, το κάθε σποτ μετατρέπεται σε μια συναρπαστική εμπειρία που αναζωογονεί και ταυτόχρονα δημιουργεί μια μοναδική αίσθηση ισορροπίας, ανάμεσα στη χαλάρωση και στην απόλαυση.

H Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της The Coca-Cola Company δήλωσε: «Μέσα από τη συνεργασία μας με τη Χριστίνα Μπόμπα, το FUZETEA κατόρθωσε να αναδειχθεί ως ένα πραγματικά meaningful brand που προάγει την ισορροπία στην καθημερινότητά μας, τον σεβασμό προς το περιβάλλον και την αυθεντικότητα. Και όλα αυτά, με μία πραγματικά υπέροχη γεύση που θα μας κάνει να ξεχάσουμε ό,τι ξέραμε για το παγωμένο τσάι!».

 Το FUZETEA προέρχεται από 100% βιώσιμες καλλιέργειες και αποτελεί έναν μοναδικό συνδυασμό από εκχύλισμα τσαγιού, χυμούς φρούτων και αρωματικά βότανα. Είναι διαθέσιμο σε Πράσινο Τσάι με χυμό Μάνγκο και εκχύλισμα Χαμομηλιού, Μαύρο Τσάι με Λεμόνι και εκχύλισμα Λουίζας και Μαύρο Τσάι Ροδάκινο με εκχύλισμα Ιβίσκου.

Επίσης, διατίθεται και η σειρά FUZETEA  -  ZERO SUGAR – ZERO CALORIES σε 3 μοναδικές γεύσεις χωρίς θερμίδες και ζάχαρη (Λεμόνι, Ροδάκινο, Passionfruit)  

Εκτός από τα 3 τηλεοπτικά σποτ, την επικοινωνία του FUZETEA συμπληρώνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο που περιλαμβάνει digital campaign, έντυπες καταχωρήσεις, outdoor και ραδιοφωνικά σποτ. 

FUZETEA. Ξεχάστε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι.
 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 27 Απριλίου

Προσπεράστε με άνεση ό,τι δεν σας πάει καλά

VIRAL

Η Taylor Swift παρουσιάζει το video της για το “Fortnight”, στο οποίο συνεργάζεται με τον Post Malone

Ethan Hawke και Josh Charles συμπρωταγωνιστούν μαζί με τους Swift και Malone στο πρώτο μουσικό video του Tortured Poets Department