Η βελόνα της ζυγαριάς δεν λέει να ξεκολλήσει; Αυτοί είναι οι 5 λόγοι που δεν (τα) χάνεις - AllYou.gr

Search

Η βελόνα της ζυγαριάς δεν λέει να ξεκολλήσει; Αυτοί είναι οι 5 λόγοι που δεν (τα) χάνεις

ΑΥΤΑ μπαίνουν εμπόδιο στην προσπάθειά σου να αποκτήσεις κορμί... θανατηφόρο!

14 Σεπτεμβρίου 2015

Τις τελευταίες εβδομάδες έχεις βάλει τα δυνατά σου να χάσεις εκείνα τα 2-3 κιλάκια που πήρες στις διακοπές. Η ζυγαριά σου όμως επιμένει να διαφωνεί. Τα καλά νέα είναι ότι το πρόβλημα δεν είναι προφανώς η θέληση ή η αποφασιστικότητά σου. Παρακάτω θα βρεις 5 λόγους εξαιτίας των οποίων δεν φτάνεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα. 

Ένοχος #1: Δεν τρως πρωινό
Αν παραλείπεις συστηματικά γεύματα και συγκεκριμένα το πρωινό σου με στόχο να χάσεις βάρος, ο οργανισμός σου αποδυναμώνεται με αποτέλεσμα να νιώθεις λιγότερο ενεργητική. Κι αυτό γιατί ο οργανισμός σου μαθαίνει να αντιστέκεται στην πείνα- όχι στο στρωμένο τραπέζι. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, κάθε φορά που ξεχνάς να φας φας πρωινό, ο οργανισμός σου θεωρεί αυτομάτως ότι δεν υπάρχουν (και δε θα υπάρξουν) άλλα εύκαιρα αποθέματα τροφής. Έτσι, μειώνει το ρυθμό με τον οποίον καίει ο μεταβολισμός σου. Με άλλα λόγια: το πρωινό είναι εξαιρετικής σημασίας για να αρχίσεις να χάνεις! 

Ένοχος #2: Μετά από το γυμναστήριο, κάνεις δώρο στον εαυτό σου ένα γεύμα
Η απώλεια 300 θερμίδων κατά τη διάρκεια άσκησης είναι λόγος για πάρτι και πανηγυρισμούς, σωστά; Κι όμως, κάνεις λάθος! Το να επιβραβεύεις τον εαυτό σου με ένα σνακ ή ένα γεύμα πλούσιο σε θερμίδες μόνο κακό μπορεί να κάνει στη γραμμή σου—και αυτό γιατί είναι  πολύ πιθανό να υπερεκτιμήσεις το πόσο έκαψες κατά τη διάρκεια της άσκησης κι εξίσου εύκολο να υποτιμήσεις αυτό που έφαγες μετά από αυτήν. 

Ένοχος #3: Οι φίλοι σου έχουν καμπύλες
Μπορεί να τους λατρεύεις, αλλά οι πληθωρικοί φίλοι σου βλάπτουν σοβαρά τη σιλουέτα σου. Αυτό τουλάχιστον διατείνονται οι ειδικοί οι οποίοι προειδοποιούν ότι οι πιθανότητές να μπεις στο κλαμπ τoυ XXXL διπλασιάζονται όταν έχεις υπέρβαρους φίλους. Για ποιο λόγο; Οι διατροφικές συμπεριφορές των στενών φίλων μας φαίνεται ότι επηρεάζουν και τις δικές μας! Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι για να αδυνατίσεις πρέπει να αποχαιρετίσεις τους τσουμπωτούς φίλους σου. Αντίθετα, οι ειδικοί διατείνονται ότι αν επιδοθείτε παρέα σε δίαιτα και push ups, θα αυξήσετε την απώλεια βάρους σας!

Ένοχος #4: Έκοψες μαχαίρι το κρασί
Νέες αμερικανικές έρευνες αποκαλύπτουν ότι το βάρος των ατόμων που, σε περίοδο δίαιτας, συνεχίζουν να απολαμβάνουν 1-2 ποτηράκια κρασί καθημερινά αυξάνεται λιγότερο σε σύγκριση με εκείνα που κόβουν τελείως το αλκοόλ. Με άλλα λόγια, σταμάτα να λες «όχι» σε εκείνο το κοκτέιλ που τόσο λαχταράς-απλά απόλαυσε (υπεύθυνα και) με μέτρο!

Ένοχος #5: Έχεις ξορκίσει τα λιπαρά και τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου
Μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση συγκεκριμένων ομάδων τροφίμων, στερείς από τον οργανισμό σου απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Πρόσφατη μελέτη, μάλιστα, έδειξε ότι εκείνοι που ακολουθούν δίαιτες χαμηλές σε υδατάνθρακες και λιπαρά έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν... κοιλίτσα! Ο λόγος; Τα άτομα αυτά δυσκολεύονται πολύ να διατηρήσουν αυτήν τη διατροφική δέσμευση σε βάθος χρόνου - αρκεί να σκεφτείς πόσο δύσκολο είναι να αντιστέκεσαι για μια ζωή σε ένα κομμάτι τούρτα ή στην αγαπημένη σου μακαρονάδα!

Hot αυτή τη στιγμή!

ΣΧΕΣΕΙΣ

Αυτή είναι η σκοτεινή πλευρά του σεξισμού

Η μειωτική συμπεριφορά απέναντι στις γυναίκες, «καλύπτει» ψυχικές ανισορροπίες, υποστηρίζουν Αμερικανοί ειδικοί.
ΜΟΔΑ

Aυτές είναι οι καλύτερες μίνι τσάντες της αγοράς

Όσο πιο μικρές, τόσο το καλύτερο!
BEAUTY TIPS

5 tips για τέλειες μπούκλες

Έτσι θα διατηρήσεις τις μπούκλες σου άψογες πρωί-βράδυ!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 τροφές που είναι καλύτερο να τρως με τη φλούδα

Ξύσε (την), φάε και κερδίσε, τονίζουν οι διατροφολόγοι.
ΕΓΩ

Γιατί δεν πρέπει να μιλάς στον προϊστάμενό σου για το στρες

Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη γκρίζα ζώνη στη σχέση σου με το αφεντικό σου.
FASHION TRENDS

5 χρωματικοί συνδυασμοί για να δοκιμάσεις τώρα

Τα αντίθετα έλκονται να ξέρεις…