Νηστεύεις; ΕΤΣΙ θα βάλεις τα όσπρια στο τραπέζι σου - AllYou.gr

Search

Νηστεύεις; ΕΤΣΙ θα βάλεις τα όσπρια στο τραπέζι σου

 Κανέναν λάκκο δεν έχει φάβα!

25 Απριλίου 2016

Το γνωρίζεις ήδη: σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή, τα όσπρια πρέπει να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο τραπέζι 2-3 φορές την εβδομάδα, καθώς έχουν υψηλή θρεπτική αξία για τον ανθρώπινο οργανισμό. Κατά τη διάρκεια δε, αυτής της εβδομάδας, ίσως να ψάχνεις για έξυπνους, απολαυστικούς και πρωτότυπους τρόπους να ικανοποιήσεις την πείνα σου. 

Και μπορείς ήδη να έχεις βαρεθεί το τρίπτυχο μανιτάρια- μακαρόνια- κιμάς σόγιας, αλλά να μην σκέφτεσαι να βάλεις τις φακές ή τα ρεβίθια στο τραπέζι σου και μόνο στην σκέψη ότι θα σε κάνουν να φουσκώσεις... κι όχι από περηφάνια. Αν ανήκεις σε εκείνες τις «ευαίσθητες» κυρίες, οι οποίες συχνά αντιμετωπίζουν τα εν λόγω γαστρεντερολογικά προβλήματα, σου έχουμε λύση: για να μειώσεις τις ενοχλήσεις, φρόντισε να αλλάζεις συχνά το νερό στο οποίο μουλιάζεις ή βράζεις τα όσπρια. Για ποιον λόγο; Ακόμα και το ξάφρισμα κατά το μαγείρεμα ή η προσθήκη σόγιας διευκολύνει την πέψη του φαγητού, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Αν πάλι αποφεύγεις την κατανάλωσή τους γιατί δεν είσαι ιδιαίτερη φαν και τα όσπρια σου μοιάζουν... ξενέρωτα, σου προτείνουμε να τα δοκιμάσεις σε πιο δημιουργικές παραλλαγές. Θέλεις μερικά παραδείγματα;  

• Φτιάξε τους γίγαντες, τα κουκιά και τα ρεβίθια στο φούρνο με λάδι, ντομάτα, σκόρδο, κρεμμύδι, άνηθο και μαϊντανό. Μπορείς να τα συνδυάσεις με πατάτες ή σπανάκι. 

• Μαγείρεψέ τα γιαχνί στην κατσαρόλα, με λάδι, ντομάτα, πιπεριές, καρότα, σκόρδο και κρεμμύδι. 

• Απόλαυσε τη φάβα, τις φακές και τα ρεβίθια σε μορφή σούπας βελουτέ, με κρεμμύδι, ελιές και κάππαρη.

• Κάν’τα σαλάτα -κυριολεκτικά. Βράσ' τα τόσο ώστε να διατηρούν το σχήμα τους, σούρωσέ τα και συνδύασέ τα με λαχανικά, αλλαντικά, τυριά και λιπαρά ψάρια (π.χ. σολομός, σκουμπρί).



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!