«Προσέχω τη διατροφή μου, αλλά τρώω συχνά έξω. Πώς μπορώ να προστατέψω τη γραμμή μου;» - AllYou.gr

Search

«Προσέχω τη διατροφή μου, αλλά τρώω συχνά έξω. Πώς μπορώ να προστατέψω τη γραμμή μου;»

Υπάρχουν τουλάχιστον 5 τρόποι! 

30 Ιουνίου 2016

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους να ξεφεύγουμε θερμιδικά όταν τρώμε έξω, είναι δύο! Πρώτον, έχουμε την τάση να παραγγέλνουμε και να καταναλώνουμε πολύ περισσότερο φαγητό από αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε. Παράλληλα, συχνά πέφτουμε στην παγίδα των κρυφών θερμίδων (βλ. σος και τηγανιτά).

Οι παρακάτω 5 συμβουλές θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις τις ισορροπίες και την γραμμή σου άθικτη:

1. Οργάνωσε διατροφικά την ημέρα σου. Ακόμη κι αν βρίσκεσαι όλη μέρα στο δρόμο, μην ξεχνάς ότι πρέπει καταναλώνεις 3-5 γεύματα καθημερινά. Αποφάσισε λοιπόν ποια από αυτά θα απολαύσεις εκτός σπιτιού,  και προετοίμασε τα υπόλοιπα από το σπίτι σου (π.χ. μεσημεριανό ή τα ενδιάμεσα σνακ).

2. Ξεκίνα με ένα καλό σπιτικό πρωινό. Για να μην πέσεις στη μεγάλη θερμιδική παγίδα, που ενσωματώνεται στον συνδυασμό «καφές με αφρόγαλα και τυρόπιτα», συνδυασμός που μπορεί να σου δώσει έως και 500 θερμίδες, προτίμησε να ξυπνάς ένα τέταρτο νωρίτερα, για να απολαύσεις ένα σπιτικό καφέ  (ελληνικό, στιγμιαίο). Σε αυτόν, προσθέσε την ποσότητα ζάχαρης ή  γλυκαντικών και light γάλακτος που επιθυμείς και συνδύασέ τον 2 φρυγανιές με μαλακή μαργαρίνη και μέλι κι ένα ποτήρι ημιάπαχο γάλα ή ένα χυμό πορτοκάλι.

3. Προετοίμασε τα σνακ σου. Δημιούργησε στην κουζίνα σου μια γωνιά γεμάτη με ισορροπημένα μικρογεύματα, απ’ όπου θα μπορείς να επιλέγεις καθημερινά τα σνακ της ημέρας: σακουλάκια με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα, φρέσκα φρούτα (όπως μήλο, πορτοκάλι ή τους 100% φυσικούς χυμούς τους), μπάρες δημητριακών ή πολύσπορα κριτσίνια. Έτσι, θα γλιτώσεις τις περιττές θερμίδες και θα ελέγχεις την όρεξή σου, ώστε να μπορείς να μετριάσεις την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις όταν τρως έξω.

4. Κάνε σωστούς συνδυασμούς. Αν πρόκειται να καταναλώσεις ένα από τα κυρίως γεύματα της ημέρας σε κάποιο εστιατόριο, καλό είναι να φροντίσεις ώστε το άλλο κύριο γεύμα να είναι ελαφρύ. Ιδανικές λύσεις αποτελούν το τοστ με λαχανικά, οι αραβική πίτα τυρί κι αλλαντικά μειωμένων λιπαρών, το ημιάπαχο γιαούρτι με δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης και μέλι ή μία σαλάτα με λαχανικά εποχής σε συνδυασμό με τυρί light ή άπαχο κρέας (π.χ. στήθος κοτόπουλου). Τέλος, αντικατάστησε τις βαριές και λιπαρές σος με ελαιόλαδο, μπαλσάμικο και μυρωδικά για έξτρα γεύση.

5. Επίλεξε σοφά. Στο εστιατόριο, απόφυγε το ψωμί και τα τηγανιτά ορεκτικά. Στη θέση τους, προτίμησε μία σαλάτα ή λίγα ψητά λαχανικά. Το κυρίως γεύμα, καλό είναι να ακολουθεί τον λεγόμενο «κανόνα του πιάτου»: σύμφωνα με αυτόν, το 1/2 της επιφάνειας του πιάτου πρέπει να περιέχει λαχανικά, το 1/4 κάποιου είδους άπαχη πρωτεΐνη (ψάρι, κοτόπουλο, ψαρονέφρι) και το υπόλοιπο 1/4 μία αμυλούχα τροφή (ρύζι, πατάτα, ζυμαρικά).

Προσοχή! Μην ξεχνάς τις κρυφές θερμίδες που προσθέτει το αλκοόλ. Προτίμησε να συνοδεύσεις το γεύμα σου με ένα ποτήρι κρασί.

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

Η θηλάζουσα κούκλα που έγινε sold out σε λίγες ώρες

Μια μαμά από την Αυστραλία έκανε το χόμπι της επάγγελμα και... ξεπούλησε.
ΜΟΔΑ

3 fashion items που πρέπει να έχεις στη ντουλάπα σου τις γιορτές

Αυτά τα ρούχα πρέπει να υπάρχουν στην ντουλάπα σου!
BEAUTY TIPS

Τι τρώνε τα μοντέλα της Victoria’s Secret για να έχουν καθαρή επιδερμίδα

Όταν περπατάς στον πιο σημαντικό fashion show, πρέπει το δέρμα σου να είναι άψογο!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Να γιατί ερωτευόμαστε

Νέα έρευνα έρχεται να μας αποκαλύψει τη μυστική συνταγή του έρωτα.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Να γιατί πρέπει να λες καθημερινά "ναι" στους ξηρούς καρπούς

Μην αφήνεις εκτός του μενού σου τα φουντούκια, τα καρύδια, τα φιστίκια... Υπάρχουν λόγοι!
DO IT YOURSELF

3 τρόποι να φορέσεις ένα λεοπάρ παλτό

Κάνε statement με τις εμφανίσεις σου φορώντας αυτό το παλτό