Έτσι θα κάψεις τα κιλά των γιορτών - AllYou.gr

Search

Έτσι θα κάψεις τα κιλά των γιορτών

Τα γλυκά, τα αλμυρά και τα ποτά έκαναν το θαύμα τους: πήρες 2-3 κιλά. Τα «θαύματα» όμως δεν κρατούν αιώνια – δες πώς θα τα ξεφορτωθείς.

03 Ιανουαρίου 2017

Ποιος μπορεί να κρατηθεί μακριά από τις λιχουδιές που μας περιτριγυρίζουν τις μέρες των εορτών; Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, βασιλόπιτες, δίπλες, γεμιστή γαλοπούλα, όλα έχουν ξεχωριστή νοστιμιά τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Και φυσικά δεν σου πάει η καρδιά να τα αρνηθείς. Δεν χρειάζονται άλλες δικαιολογίες. Καλά έκανες, καλά έφαγες.

Τώρα όμως έφτασε η στιγμή της δράσης, αν θέλεις να επιστρέψεις σύντομα στο φυσιολογικό σου βάρος και κυρίως να μην κουβαλάς τα επιπλέον κιλά όλα τον νέο χρόνο. Για να ξεκινήσεις σωστά, διάβασε 8 μικρές συμβουλές που δίνουν μεγάλα αποτελέσματα και θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα έξτρα κιλά χωρίς να πεινάσεις. Έτοιμη; Ο χρόνος (σου) ξεκινά από τώρα!

#1. Μπες στο σωστό πρόγραμμα. Για να χάσεις τα 2-3 περιττά κιλά που πήρες αυτές τις μέρες, ακολούθησε ένα ήπιο πρόγραμμα υποθερμιδικής διατροφής (1.300-1.400 θερμίδες), αυξάνοντας παράλληλα τη φυσική σου δραστηριότητα για περίπου 3 εβδομάδες.

#2. Φρόντισε να κάνεις μια ώρα γρήγορο περπάτημα στο διάδρομο ή στο πάρκο, 5 φορές την εβδομάδα.

#3. Προσπάθησε να τρως κάθε 2-3 ώρες, ώστε να ελέγχεις την όρεξή σου.

#4. Μην παραλείπεις να πίνεις 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα. Είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού. Απόφυγε το αλκοόλ και τα αναψυκτικά.

#5. Κάθισε στο τραπέζι και φάε ήρεμα, μασώντας κάθε μπουκιά σου πολλές φορές. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι το βιαστικό φαγητό έχει αποτέλεσμα να καταναλώνουμε μεγαλύτερες μερίδες και να συσσωρεύουμε περισσότερο κοιλιακό λίπος.

#6. Αν η όρεξή σου τραβάει κάτι γλυκό μπορείς να ενδώσεις, αλλά με προσοχή ώστε να μην παρασυρθείς και το παρακάνεις. Μια καλή ιδέα είναι να εφοδιάσεις το σπίτι με μικρά σοκολατάκια υγείας. Θα σου χαρίσουν ενέργεια με λίγες μόνο θερμίδες.

#7. Κοιμήσου περισσότερο. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που στερούνται ώρες ύπνου, είναι βαρύτερα. Η αιτία βρίσκεται στο ότι η έλλειψη ύπνου αυξάνει τα επίπεδα γκρελίνης, μιας ορμόνης που αυξάνει την όρεξη.

#8. Απόφυγε την καφεΐνη. Κι αυτό γιατί αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, η οποία με τη σειρά της απορρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου, οδηγώντας σε  με μαθηματική ακρίβεια στην κουζίνα.