Πώς θα συνδυάσεις το σούπερ ταχίνι με το σούπερ μίνι - AllYou.gr

Search

Πώς θα συνδυάσεις το σούπερ ταχίνι με το σούπερ μίνι

Η υπερτροφή που παχαίνει μόνο εάν δεν ξέρεις το μυστικό της.

24 Φεβρουαρίου 2018

Το άρθρο που ακολουθεί δεν είναι φασιονίστικο. Απευθύνεται σε κάθε γυναίκα που θέλει να είναι περιποιημένη και stylish αλλά δεν μένει στην επιφάνεια. Διάβασε υπεύθυνα. 

Σήμερα το πρωί στεκόμουν στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μπροστά από το ράφι με τα... ταχίνια. Πόσα έχουν βγει; Τι ποικιλία είναι αυτή; Και γιατί όλοι τα βλέπουν και τελικά παίρνουν ένα βαζάκι πραλίνα φουντουκιού από δίπλα; 
Ωραία και αξεπέραστη η πραλίνα (και εγώ αυτή πήρα για να είμαι ειλικρινής) αλλά μήπως δεν είναι η καλύτερη επιλογή για άλειμμα; Χμ, αν διαβάσεις παρακάτω θα δεις ότι πάλι λάθος ψώνια έκανα. 

Το ταχίνι είναι ένα φυσικό προϊόν, που προέρχεται από επιλεγμένους σπόρους σησαμιού, πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες (Ε, Β1, Β2, νιασίνη κ.α.), αμινοξέα και υδατάνθρακες.

Το μυστικό του; Περιέχει σε ποσοστό 20% φυτικές πρωτεΐνες, χαμηλής βιολογικής αξίας, όταν όμως συνδυάσεις ταχίνι όσπρια ή ξηρούς καρπούς, προκύπτουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. 

Αυτή η εκπληκτική υπερτροφή με μια μόνο κουταλιά σου δίνει 90 θερμίδες, αλλά ειλικρινά δεν τις λες και πολλές. Είναι τόσο ωφέλιμο για την υγεία σου που οι θερμίδες είναι το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτείς.

Και αυτό γιατί το ταχίνι περιέχει ακόμα: 
- Aσβέστιο, για την οστεοπόρωση.
- Kάλιο και ψευδάργυρο, για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.
- Mαγγάνιο και σελήνιο, με αντιοξειδωτική δράση.
- Xαλκό, για την ενίσχυση των αρθρώσεων.
- Σίδηρο, για την τόνωση του οργανισμού και την καταπολέμηση της αναιμίας.
- Αμινοξέα, για καλή λειτουργία νεφρών και συκωτιού 
-Φώσφορο και μαγνήσιο, για τον πονοκέφαλο
- Υδατάνθρακες, για το γαστρεντερικό σύστημα, 
-Ω6 λιπαρά, για τη χοληστερόλη 
-Βιταμίνη Ε, για προστασία από τη γήρανση.

Αύριο στο σούπερ μάρκετ θα είμαι σοφότερη. Εσύ;
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!