4 καλοκαιρινοί τρόποι να απολαμβάνεις το γιαούρτι - AllYou.gr

Search

4 καλοκαιρινοί τρόποι να απολαμβάνεις το γιαούρτι

Ακόμα κι αν δεν είσαι φαν, ακόμα κι αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη, γίνεται να πεις ναι στο πολύτιμο γιαούρτι! Bonus: χωρίς πολλές θερμίδες, χωρίς φούσκωμα. 

22 Μαϊου 2018
Συντάκτης : Μαριέτα Χριστοπούλου

Ψέματα δε θα πω, κι ούτε θα το κρύψω: μεγάλη φαν του γιαουρτιού δεν είμαι. Το γιατί, δε μπορώ να το πω με σιγουριά. Εννοείται περνάει από το μυαλό μου ότι όπως πολλοί εκεί έξω έτσι και εγώ, έχω ένα θέμα με τη λακτόζη. Επίσης, μπορώ να παραδεχτώ ότι έχω άσχημα παιδικά γιαουρτοβιώματα. Α, και φυσικά να δηλώσω χωρίς φόβο ότι οι γευστικοί κάλυκες μου είναι λίγο... περίεργοι. 

Όπως και να έχει, σημασία δεν έχει το γιατί δεν είμαι φαν. Σημασία έχει ότι το γιαούρτι είναι πολύτιμο και δε μπορώ με τίποτα να το αφήσω εκτός διατροφής μου. Θα ήμουν χαζή αν έλεγα "όχι" σε ένα προϊόν που με λίγες θερμίδες, μπορεί να μου εξασφαλίσει ασβέστιο, βιταμίνες, φώσφορο, μαγνήσιο, ποτάσιο... Θα ήταν λάθος μου να ήμουν απόλυτη στο ότι δεν θέλω να τρώω γιαούρτι, ενώ πριν είχα διαβάσει για τα οφέλη που έχει στα κόκαλα, τα δόντια, τον μεταβολισμό, την καρδιά, την πέψη

Οπότε... ψάχτηκα! Έκανα googling, ρώτησα, και στο τέλος κατέληξα στο να το εντάξω με πιο δημιουργικούς τρόπους στη διατροφή μου. Για να διαβάζεις αυτές τις γραμμές, μάλλον συμπάσχεις οπότε διάβασε παρακάτω πώς μπορείς να απολαύσεις το πολύτιμο γιαούρτι καθημερινά, χωρίς να φορτωθείς πολλές θερμίδες ή να φουσκώσεις (ναι, ναι, ακόμα κι αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη).

#1. Πατατοσαλάτα

potatosalad1.jpg
 

Κορυφαίος καλοκαιρινός τρόπος για να απολαμβάνω το γιαούρτι το καλοκαίρι, είναι μια γευστική και πανεύκολη πατατοσαλάτα που φτιάχνω με τα χεράκια μου. Την επιλέγω για κύριο πιάτο, κυρίως το μεσημέρι. Μου αρέσει πάρα πολύ και πιστεύω θα σου αρέσει και εσένα. Το γιαούρτι ταιριάζει μοναδικά με την πατάτα και μεταμορφώνεται. Ένα θα σου πω: έχει τύχει να βάλω ακόμα μια κουταλιά γιαούρτι όσο τρώω (kind reminder: δεν είμαι τρελή φαν του γιαουρτιού). 

Το συγκεκριμένο πιάτο είναι πολύ θρεπτικό καθώς περιέχει εκτός από γιαούρτι, πατάτα, κρεμμύδι, χυμό λεμονιού, ρίγανη, σκόρδο, καρότο. Μη σου αραδιάζω εδώ πόσα καλά σου δίνει το κάθε ένα από αυτά, το ξέρεις, διαβάζεις fitness στο Allyougr, καιρό τώρα. Αυτό που θα σου πω είναι να το δοκιμάσεις! Αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη, κανένα πρόβλημα. Εγώ θα σου πω τι να κάνεις, που το έχω ψάξει πολύ να βρω ένα γιαούρτι γευστικό, ελαφρύ, που με προστατεύει από τα φουσκώματα: επίλεξε τα νεά γιαούρτια της ΜΕΒΓΑΛ που είναι lactose free. Είναι δροσερά, αποτελούνται από 100% Ελληνικό φρέσκο γάλα και είναι απαλλαγμένα από τη λακτόζη. Εννοείται ότι τα χρησιμοποιείς και στις παρακάτω προτάσεις! 

#2. Smoothie
 

smoothies22.JPG
 

Δόξα και τιμή στον εφευρέτη των smoothies! Μπορούμε με ένα "ββββββ" δύο λεπτών (δηλαδή μπλέντερ) να απολαμβάνουμε φρούτα και γιαούρτι, σε ένα ποτήρι γεμάτο γεύση! Ειδικά το καλοκαίρι τα smoothies είναι τέλεια, γιατί δροσίζουν, ενώ παράλληλα σε"κρατάνε" αρκετά. Βλέπεις, ο κορεσμός δεν είναι κάτι αμελητέο. Τα συστατικά ενός σωστού smoothie στοχεύουν σε αυτόν: ναι μεν βιταμίνες, αλλά και πρωτεΐνες, που εκτός των άλλων σε βοηθούν να νιώθεις χορτάτη και όχι φουσκωμένη. Εμένα μου αρέσει να φτιάχνω ένα πανεύκολο smoothie, που έχει φράουλες, ελαφρύ γιαούρτι, και λίγο φρέσκο χυμό πορτοκάλι. Είναι μούρλια και το γιαούρτι κάνει την υφή του μοναδική.

#3. Frozen  

frozenyogurt11.jpg
 

Τη ξέρεις τη μόδα, δε θα τη μάθεις από εμένα. Σίγουρα έχεις φάει frozen yogurt, σίγουρα σου αρέσει, αλλά επίσης σίγουρα το σκέφτεσαι αρκετά να τρως συχνά, γιατί έχει αρκετές θερμίδες. Οκ, μαζί σου! Τι θα έκανες όμως αν σου έλεγα ότι μπορείς να φτιάξεις μόνη σου και να έχει λίγες θερμίδες; "Έφυγα για την κουζίνα" είπες; Καλά άκουσα; Χαίρομαι! Υπάρχουν άπειρες συνταγές και θέλεις ελάχιστο χρόνο και καλό ψυγείο. Α, και μπλέντερ φυσικά. Φρούτα στην κατάψυξη, λοιπόν, κομμένα σε μικρά κομμάτια. Όποτε είσαι έτοιμη, τα βάζεις στο μπλέντερ, ρίχνεις και το γιαούρτι, λίγο μέλι και βανίλια. Θα θες να πίνεις συνέχεια!

#4. My way

mevgalgif.gif


Για το τέλος, σου άφησα το επιδόρπιο που έχω εμπνευστεί μόνη μου, μια περίοδο που έπρεπε να τρώω γιαούρτι. Τίποτα πρωτότυπο αλλά να μη το μοιραστώ; Τι έκανα, λοιπόν; Αυτοσχεδίασα. Άνοιξα το κουτάκι, έριξα μια κουταλιά μέλι, έτριψα και μια φρυγανιά. Ήταν όνειρο. Είναι ένας από τους πιο απλούς και διαιτητικούς τρόπους να το απολαύσεις. Κι αν θες και περισσότερη ανάλυση, ευθύς αμέσως:

- Γιαούρτι ΜΕΒΓΑΛ 2% Lactose Free = 108 θερμίδες το κύπελλο / Γιαούρτι ΜΕΒΓΑΛ 0% Lactose Free = 74 θερμίδες το κύπελλο
- 1 φρυγανιά= 50 θερμίδες
- 1 κουταλιά μέλι= 64 θερμίδες


 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!