Ετοιμάζεσαι να βγεις για φαγητό; Αυτά ΜΗΝ τα παραγγείλεις! - AllYou.gr

Search

Ετοιμάζεσαι να βγεις για φαγητό; Αυτά ΜΗΝ τα παραγγείλεις!

Ακολούθησε αυτά τα 9 μυστικά. 

19 Απριλίου 2015

Οι εξορμήσεις μας σε εστιατόρια, ταβερνάκια και fast food αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, καθώς η έξοδος για φαγητό είναι πλέον τρόπος διασκέδασης. Σύμφωνα με σχετική έρευνα ωστόσο, τρώγοντας συχνά εκτός σπιτιού, αυξάνονται επικίνδυνα οι πιθανότητες να βάλουμε κιλά. Συνήθως, οι περισσότερες διατροφικές μας επιλογές έξω είναι πλούσιες σε θερμίδες, λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη. Κι όμως!

Υπάρχουν τρόποι να διαφυλάξουμε την υγεία μας και τα κιλά μας. Αρκεί να επιλέξουμε σωστά από τον … κατάλογο και να μην παρασυρθούμε από τις προσφορές! 

1. Ρωτήστε πώς είναι μαγειρεμένο: Τα περίεργα ονόματα στα πιάτα ενός καταλόγου εστιατορίου παραπλανούν και ενθουσιάζουν. Μην ντρέπεστε να ρωτήσετε πως είναι μαγειρεμένο ένα φαγητό πριν παραγγείλετε. Αποφύγετε οτιδήποτε γράφει σωτέ, πανέ, τηγανιτό, αλά κρεμ. Προτιμήστε πιάτα τα οποία είναι στο γκριλ, ψητά στον φούρνο, στον ατμό, ή βραστά.

2. Ανακαλύψτε τις "κρυμμένες" θερμίδες του καταλόγου: Μπορείτε να αποφύγετε τα πλούσια σε θερμίδες πιάτα στο εστιατόριο, αν διαβάσετε προσεκτικά το μενού. Περιγραφές όπως: πανέ, γκρατινέ, κρεμώδης, με γέμιση τυριών, βουτύρου, τραγανό…, υποδηλώνουν πολλά γραμμάρια λίπους και θερμίδες. 

3. Επιλέξετε το σωστό μέγεθος μερίδας: Αποφύγετε το "μεγάλο" μέγεθος ή τις super-sized ή extra large μερίδες. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το παιδικό μενού, στο οποίο συνήθως σερβίρονται μικρότερες μερίδες. Η διαφορά θερμίδων είναι μεγάλη αν επιλέξουμε σωστά ακόμη και στο fast-food: Διπλό cheeseburger: 600 θερμίδες ≠ Απλό Cheeseburger: 320 θερμίδες, Μεγάλη μερίδα τηγανιτές πατάτες: 540 θερμίδες ≠ Μικρή μερίδα 210 θερμίδες.  

4. Αλλάξτε τη συνταγή: Μην διστάσετε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας και ιδιαίτερα τα συνοδευτικά και τη γαρνιτούρα. Μπορείτε να ζητήσετε χωριστά τη σως από τη σαλάτα ή το τυρί από τα ζυμαρικά, έτσι ώστε να ελέγξετε εσείς την ποσότητα που θα προσθέσετε. Επίσης, αντί για τηγανιτές πατάτες ως γαρνιτούρα, ζητήστε λαχανικά στον ατμό ή βραστό ρύζι. 

5. Προσοχή στα … ορεκτικά και στα συνοδευτικά: Σε πολλά εστιατόρια, με την άφιξή μας στο τραπέζι, μάς προσφέρουν πλήθος από διαφορετικά είδη ψωμιού, κριτσίνια, παξιμαδάκια σε συνδυασμό με ελιές ή κάποιο ντιπ. Για να αποφύγουμε την … "επικίνδυνη" πρόσληψη θερμίδων πριν καν φτάσει το πιάτο μας, μπορούμε να ζητήσουμε από τον σερβιτόρο να μην τα αφήσει στο τραπέζι μας ή να πάρουμε μία μικρή ποσότητα από το καλαθάκι με τα ψωμάκια και να το επιστρέψουμε πίσω. 

6. Μακαρόνια και πίτσα: Η παραγγελία μιας μακαρονάδας θα δώσει πολλές θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά, αν τα μακαρόνια «κολυμπούν» στην κρέμα γάλακτος ή σε μία λιπαρή σάλτσα τυριών. Καλύτερη επιλογή είναι η κόκκινη σάλτσα ντομάτας,1 καθώς και ο συνδυασμός ζυμαρικών και θαλασσινών, όπου συνήθως η συνταγή δεν περιέχει βούτυρο. Στην πιτσαρία, χρειάζεται προσοχή στην παραγγελία και με τις κατάλληλες επιλογές μπορούμε να μειώσουμε την πρόσληψη θερμίδων. Ζητήστε πίτσα με λεπτή ζύμη, ενισχύστε την με λαχανικά, όπως μανιτάρια, πιπεριές, ντομάτα κ.λπ. και ελαττώστε όσο γίνεται τα αλλαντικά και τα λουκάνικα.

7. Επιδόρπιο… Η δύσκολη ώρα: Τα φρέσκα φρούτα αποτελούν την καλύτερη επιλογή. Πλέον υπάρχουν ως επιδόρπιο στα περισσότερα εστιατόρια, αλλά και αλυσίδες fast-food chains. Βέβαια, οι πειρασμοί είναι πολλοί… Αν, τελικά, υποκύψετε σε ένα cheesecake ή σε ένα σουφλέ σοκολάτας, τουλάχιστον μοιραστείτε το με την παρέα σας.

8. Επιλέξτε μέρος με πολύ φως: Ναι και οι … οπτικές επιλογές του περιβάλλοντος καθορίζουν τις επιλογές μας αλλά και τον προσδιορισμό του κορεσμού. Σύμφωνα με σχετική μελέτη που έγινε σε συμμετέχοντες που είχαν γεύμα σε εστιατόριο με φως και σε απόλυτο σκοτάδι, αποδείχθηκε ότι όσοι έτρωγαν στα ...σκοτεινά, είχαν μεγαλύτερη επιθυμία για περισσότερο φαγητό και για επιδόρπιο. Καλύτερα, λοιπόν να απολαύσετε το φως των κεριών αφού ολοκληρώσετε το γεύμα σας!

9. Δεν είναι όλες οι σαλάτες …light: Αποφύγετε να παραγγείλετε την πιο περίεργη σαλάτα με τα περισσότερα υλικά και το περίεργο dressing που έχει ο κατάλογος, εκτός αν αυτό το πιάτο θα είναι και το κυρίως! Πολλές σαλάτες στα εστιατόρια περιέχουν κρουτόν (που συνηθως είναι τηγανιτά), μαγιονέζα, τριμμένο τυρί, σάλτσες με αρκετό ελαιόλαδο, αλλαντικά. Όλα αυτά, ανεβάζουν τις θερμίδες! Προτιμήσετε απλές σαλάτες, που έχουν μόνο λαχανικά και ζητήστε χωριστά το ελαιόλαδο, ώστε να ελέγξετε την ποσότητα καλύτερα. 

Πηγή: http://www.mednutrition.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

FASHION TRENDS

Αυτή η τάση είναι η πιο chic εναλλακτική του νυφικού φορέματος

Γιατί μια λευκή ολόσωμη φόρμα πρέπει να είναι το ρούχο που θα φορέσεις την ημέρα του γάμου σου!
ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

"Καλησπέρα από το Χαλέπι. Διαβάζω για να ξεχάσω τον πόλεμο"

Η Bana Alabed είναι 7 χρονών και μαζί με τη μητέρα της, διατηρεί έναν από τους πιο καθηλωτικούς λογαριασμούς στο Twitter.
DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΣΧΕΣΕΙΣ

3 τρόποι να διαχειριστείς τη ζήλια του

Σε ζηλεύει; Μάθε πώς μπορείς να αποφύγεις τις σκηνές ζηλοτυπίας που ενδέχεται να φθείρουν τη σχέση σας.
FASHION NEWS

Tα 10 καλύτερα looks από την Chanel Métiers d’Art συλλογή

Ετοιμάσου να αντικρύσεις ιδιοφυή σύνολα, δια χειρός Karl Lagerfeld!