9 μυστικά για να απολαύσεις τα αγαπημένα σου σνακ, χωρίς να πάρεις γραμμάριο - AllYou.gr

Search

9 μυστικά για να απολαύσεις τα αγαπημένα σου σνακ, χωρίς να πάρεις γραμμάριο

Μείνε σε φόρμα!

08 Μαϊου 2015

Τα σνακ μεταξύ των γευμάτων καταπολεμούν την έντονη πείνα, επιταχύνουν το μεταβολισμό και βοηθούν στην επαρκή πρόσληψη θρεπτικών συστατικών μέσα στην ημέρα. 

Παρόλα αυτά, εάν δεν το κάνουμε σωστά, τα σνακ θα μας οδηγήσουν σε αύξηση του βάρους. Καλό είναι, λοιπόν, όταν καταναλώνετε ένα σνακ, να έχετε στο μυαλό σας τα εξής:

• Μασήστε αρκετές φορές. Έρευνα έδειξε ότι άτομα που μάσησαν αμύγδαλα αρκετές φορές (πάνω από 40 μασήματα), ένιωθαν πλήρεις για περισσότερη ώρα σε σχέση με αυτούς που τα μάσησαν λιγότερες φορές.

• Καταναλώνετε γκρέιπφρουτ. Βοηθάει στον έλεγχο της όρεξης, μειώνοντας τα επίπεδα ινσουλίνης.

• Συνδυάστε πρωτεΐνη με υδατάνθρακες, όπως μία μικρή χούφτα αμύγδαλα με 1 φρούτο ή γιαούρτι με 1 φρούτο. Οι υδατάνθρακες προμηθεύουν τον οργανισμό με ενέργεια, ενώ η πρωτεΐνη σας κρατάει χορτάτους πιο πολλή ώρα, γιατί η πέψη τους διαρκεί περισσότερο.

• Ενδώστε σε ένα μικρό πειρασμό. Θέλετε ένα ποτήρι κρασί μετά το φαγητό ή μια μικρή ποσότητα σοκολάτας; Μπορείτε να το έχετε. Έρευνα έδειξε ότι δεν εμποδίζει το χάσιμο βάρους, αρκεί να μη γίνει σε υπερβολή.

• Τρώτε συγκεντρωμένοι. Έρευνες έδειξαν ότι άτομα που αποσπούνταν η προσοχή τους εν ώρα φαγητού, είχαν μεγαλύτερο βάρος, καθώς οδηγούνταν στην κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας τροφής, χωρίς να το συνειδητοποιούν.

• Χρησιμοποιήστε τα σνακ για να γεμίσετε διατροφικά κενά. Οι περισσότεροι δεν τρώνε φρούτα μέσα στην ημέρα (2-3 φρούτα είναι η συνιστώμενη πρόσληψη), φροντίστε λοιπόν να τα επιλέγετε για σνακ, ακόμα και σε μορφή χυμού ή smoothie.

• Καλύτερα να φτιάχνετε τα σνακ από το σπίτι. Γλιτώνετε χρήματα και περιττές θερμίδες.

• Εάν ήταν το βραδινό σας ελαφρύ και θέλετε να τσιμπήσετε κάτι πριν τον ύπνο, καλύτερα να επιλέξετε κάτι πλούσιο σε υδατάνθρακες σε συνδυασμό με μικρή ποσότητα πρωτεΐνης. Π.χ μισό γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με 2 κ.σ. βρώμη. Ο συνδυασμός αυτός αυξάνει τα επίπεδα τρυπτοφάνης στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να κοιμηθείτε πιο ήσυχα.

• Μη ξεχνιέστε στα ταξίδια. Πάρτε εύκολα σνακ για το δρόμο, όπως αποξηραμένα φρούτα με ξηρούς καρπούς.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

To τάισμα αλεσμένων με το κουτάλι, οδηγεί σε παχυσαρκία!

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα που πρέπει να διαβάσει κάθε νέα μαμά.
ΣΠΙΤΙ

Αυτό το κρεβάτι είναι μόνο για το κινητό σου

Εσύ έχεις ένα αναπαυτικό στρώμα να ξεκουραστείς τη νύχτα. Το κινητό σου;
ΠΑΙΔΙ

Υπάρχει οστεοπόρωση στα παιδιά;

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη χαμηλή οστική πυκνότητα-μάζα στα παιδιά.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έτσι θα κρατήσεις φρέσκα τα κομμένα φρούτα

'Ενα απλό τρικ για να παρατείνεις τη ζωή των αγαπημένων φρούτων που έχεις ήδη κόψει!
FASHION NEWS
BEAUTY NEWS

Τα 10 καλύτερα hairstyles από το φαντασμαγορικό show της Victoria's Secret

Όταν ζηλέψαμε τα αψεγάδιαστα χτενίσματα που είχαν τα "αγγελάκια"...