Τα superfoods της εγκυμοσύνης! - AllYou.gr

Search

Τα superfoods της εγκυμοσύνης!

Οι 10 τροφές που "ευνοούν" την έγκυο και το έμβρυο. 

29 Ιουλίου 2014

Είστε σε ενδιαφέρουσα και προσέχετε πολύ το διατροφικό σας πρόγραμμα επιθυμώντας να προσφέρετε στο έμβρυο όλα τα θρεπτικά συστατικά που θα επιτρέψουν την υγιή ανάπτυξή του. Τελευταία, πολύς λόγος γίνεται και για τα superfoods, δηλαδή τα τρόφιμα εκείνα που συγκεντρώνουν πληθώρα θρεπτικών ουσιών, που προάγουν την καλή μας υγεία, προστατεύουν από διάφορες ασθένειες και βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο του βάρους μας. Το ξέρετε ότι υπάρχει μια ειδική κατηγορία τέτοιων τροφίμων που είναι ιδανικές για την περίοδο της εγκυμοσύνης; Τέτοια, λοιπόν, υπερ-τρόφιμα, για εσάς και το μωρό σας είναι τα ακόλουθα:

Το μοσχάρι: Αποτελεί πλούσια πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β (Β3, Β6 και Β12), ψευδαργύρου και σιδήρου σε εύκολα απορροφήσιμες από τον οργανισμό δομές. Επίσης, είναι καλή πηγή χολίνης που είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του εγκεφάλου καθώς και για την αποφυγή ανωμαλιών του νευρικού σωλήνα.

Τα μούρα: Aποτελούν πλούσιες πηγές καλίου, φυλλικού οξέως, βιταμίνης C,  υγρών, φυτικών ινών και υδατανθρακών, ενώ περιέχουν και πολλές άλλες αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Το μπρόκολο: Περιέχει φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, ασβέστιο, λουτεϊνη, καροτενοειδή (που βοηθούν στην όραση), κάλιο (που ρυθμίζει την ισορροπία των υγρών και την αρτηριακή πίεση), καθώς και συστατικά για την παραγωγή της βιταμίνης Α τόσο στο σώμα σας όσο και στο σώμα του μωρού σας.

Το τυρί: Παρέχει στον οργανισμό  ασβέστιο και μαγνήσιο (απαραίτητα για την υγεία των οστών),πρωτεΐνες, και βιταμίνη Β12. Προτιμήστε τυριά χαμηλά σε λιπαρά, έτσι ώστε να μειώσετε θερμίδες και χοληστερόλη.

Τα αβγά: Οι πρωτεΐνες τους περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό.

Τα όσπρια: Περιέχουν φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, σίδηρο, ασβέστιο και ψευδάργυρο, ενώ ταυτόχρονα είναι  πλούσια πηγη πρωτεϊνών.

Το γάλα και το γιαούρτι: Είναι εξαιρετικές πηγές ασβεστίου, μαγνησίου, φωσφόρου και βιταμίνης D. Eπίσης, αποτελούν πολύ καλές πηγές  πρωτεϊνών, βιταμίνης A και πολλών βιταμινών του συμπλέγματος Β.

Ο χυμός πορτοκαλιού: Ο 100% φυσικός χυμός παρέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, φυτικών ινών, φυλλικού οξέος και καλίου, συστατικά που είναι απαραίτητα για τη σωστήhttp://www.infokids.gr/ ανάπτυξη του εμβρύου.

Ο σολομός: Περιέχει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες , ενώ είναι άριστη πηγή Ω3 λιπαρών οξέων,  που είναι απαραίτητα συστατικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης στα νεογνά.

Info: Περισσότερες συμβουλές και οδηγίες για την υιοθέτηση μιας πλήρους και ισορροπημένης διατροφής ιδανικής για την περίοδο της εγκυμοσύνης θα βρείτε στο εγχειρίδιο «Περιμένοντας τον πελαργό, Διατροφή στην εγκυμοσύνη» των εκδόσεων Mednutrition Wellness.

Πηγή:  

 

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΣΧΕΣΕΙΣ

3 τρόποι να διαχειριστείς τη ζήλια του

Σε ζηλεύει; Μάθε πώς μπορείς να αποφύγεις τις σκηνές ζηλοτυπίας που ενδέχεται να φθείρουν τη σχέση σας.
FASHION NEWS

Tα 10 καλύτερα looks από την Chanel Métiers d’Art συλλογή

Ετοιμάσου να αντικρύσεις ιδιοφυή σύνολα, δια χειρός Karl Lagerfeld!
BEAUTY TIPS

3 φρούτα που θα βελτιώσουν την επιδερμίδα σου

Ενίσχυσε την διάθεση και το δέρμα σου εκ των έσω!
ΑΣΚΗΣΗ

Ποια ώρα είναι καλύτερα να προπονείσαι;

Μια νέα μελέτη, αποκαλύπτει αν τελικά υπάρχει ιδανική ώρα για να το ρίξεις στην άσκηση.