Ετοιμάζεις ταξίδι; 4 τρόποι να αποφύγεις την ταξιδιωτική ναυτία - AllYou.gr

Search

Ετοιμάζεις ταξίδι; 4 τρόποι να αποφύγεις την ταξιδιωτική ναυτία

Με τη δύναμη της φύσης!  

> ΥΓΕΙΑ ::
03 Αυγούστου 2015

Μετράς τις μέρες για τις καλοκαιρινές σου διακοπές, αλλά ανησυχείς μήπως η ναυτία σού χαλάσει το ταξίδι με αυτοκίνητο, πλοίο ή αεροπλάνο; Πριν καταφύγεις στη λύση των φαρμακευτικών σκευασμάτων, δοκίμασε να την περιορίσεις με έναν από τους παρακάτω εύκολους τρόπους: 

Βότανα: Το τζίντζερ (πιπερόριζα) θεωρείται η ιδανική επιλογή, καθώς καταπραΰνει το γαστρεντερικό σύστημα. Προμηθεύσου το σε μορφή συμπληρώματος (από καταστήματα υγιεινών τροφών). Πάρε μέχρι 2 κάψουλες, περίπου μία ώρα πριν ξεκινήσεις το ταξίδι. 

Χυμός λεμονιού: Ανάμειξε τον με μαύρη ζάχαρη και νερό. Καταπραΰνει το στομάχι. Μπορείς επίσης να αντιμετωπίσεις την ταξιδιωτική ναυτία πιπιλώντας μία φλούδα λεμονιού. 

Αιθέρια έλαια: Πρόσθεσε μία σταγόνα από αιθέριο έλαιο μέντας (peppermint) σε έναν κύβο μαύρης ζάχαρης και αφήσέ την στο στόμα σου για μερικά λεπτά, μέχρι να λιώσει τελείως. Εναλλακτικά, ρίξε μία σταγόνα σε ένα ποτήρι νερό (240 γρ.) και πιες το αργά.

Χαμομήλι: Πριν ξεκινήσεις, ρίξε σε μισό λίτρο νερό 1 κουταλιά της σούπας αποξηραμένα άνθη χαμομηλιού. Στράγγιξε το ρόφημα και τοποθέτησέ το σε ένα θερμός. Πιες το όταν εμφανιστούν οι πρώτες ενοχλήσεις.

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΟΜΟΡΦΙΑ

5 προϊόντα για μια επιτυχημένη πρωινή ρουτίνα ομορφιάς

Αυτά τα προϊόντα θα ξεκινήσουν την ημέρα σου σωστά!
ΤΑΞΙΔΙ

Αυτό είναι το πιο αγαπητό μνημείο στον κόσμο

Εκατομμύρια τουρίστες πιστεύουν ότι αυτό το μνημείο είναι κορυφαίο...
ΑΣΚΗΣΗ

6 σημάδια ότι πρέπει να γυμνάζεσαι περισσότερο

Το σώμα σου φωνάζει ότι θέλει γυμναστική. Το ακούς;
DO IT YOURSELF

3 tips για να έχεις όμορφο ύπνο

Απλές συμβουλές για να ξυπνήσεις φρέσκια και ξεκούραστη.
DO IT YOURSELF

Να τι θα φορέσεις στην επόμενη βραδινή σου έξοδο

Ακόμη και αν ο καιρός γράφει… μείον, εσύ θα είσαι in style!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τελικά υπάρχουν τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες;

Ώρα να μάθεις αν όντως υπάρχουν τρόφιμα που αποδίδουν λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανά ο οργανισμός για την πέψη τους.