Δες την… αλλιώς - AllYou.gr

Search

Δες την… αλλιώς

Ροχαλητό, «πιάσιμο», λόξιγκας… Αυτοί είναι οι πιο γρήγοροι (και εναλλακτικοί) τρόποι για να τα αντιμετωπίσεις σε χρόνο dt!  

> ΥΓΕΙΑ ::
05 Ιουλίου 2014

1. Για να σταματήσεις το ροχαλητό  

Παίξε μπάλα! Βρες μια παλιά μπλούζα και κόψε την τσέπη της. Τοποθέτησε μέσα ένα μπαλάκι του τένις και ράψε τη στο πίσω μέρος του γιακά της πιτζάμας σου. Κάθε φορά που θα γυρίζεις ανάσκελα, το μπαλάκι θα σε ενοχλεί. Έτσι, χωρίς να σε ξυπνάει, θα σε αποτρέπει να κοιμηθείς στη στάση που ευνοεί το ροχαλητό.  

2. Για να ξεπιαστεί ο λαιμός σου 

Κάνε ένα… σκοτσέζικο ντους. Αυτό που προκαλεί το πιάσιμο είναι η αργή κυκλοφορία του αίματος και η ροή λέμφου στο μυϊκό ιστό. Για να τη ρυθμίσεις κάνε ντους με ζεστό και κρύο νερό. Συγκεκριμένα: Τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα ανοίξτε το ζεστό νερό και αφήσέ το να πέσει στο λαιμό σου για να αυξήσει τη ροή του αίματος. Τα επόμενα 10 δευτερόλεπτα, γυρίσέ το στο κρύο για να προκαλέσει μείωση της ροής του αίματος. Επανάλαβέ τη διαδικασία 3 φορές, προσέχοντας ώστε η εναλλαγή να καταλήγει πάντα στο κρύο. Μόλις βγεις από το ντους, το σώμα σου θα «στείλει» το αίμα πίσω, προκαλώντας μια τελική διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και έτσι η ευκαμψία θα επανέλθει. 

3. Για να σταματήσεις το λόξιγκα   

Αντί να… χαλάς τη ζαχαρένια σου, φάε 1 - 2 κ.γ. ζάχαρη. Οι κόκκοι της ερεθίζουν το νεύρο που προκαλεί σπασμούς στο διάφραγμα και το επαναφέρουν σε κατάσταση ηρεμίας. Στην πραγματικότητα, οποιαδήποτε άλλη ουσία είναι σε κόκκων, είναι το ίδιο αποτελεσματική. Η μόνη διαφορά είναι ότι η ζάχαρη έχει καλύτερη γεύση.

 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!