Μη σκας για μικροπράγματα! - AllYou.gr

Search

Μη σκας για μικροπράγματα!

Αν έχεις ακούσει πολλές φορές τη φράση "σταμάτα να κάνεις την τρίχα, τριχιά", διάβασε το παρακάτω θέμα.

> ΕΓΩ ::
27 Σεπτεμβρίου 2014

Μήπως μικροαναποδιές όπως ένας λεκές στο φόρεμά σου ή ένα αγενές σχόλιο από κάποιον συνεπιβάτη στο μετρό αρκούν για να σου χαλάσουν την ημέρα; Αν αφήνεις ακόμη και τα πιο ασήμαντα πράγματα να επηρεάζουν τη διάθεσή σου, όχι μόνο στεναχωριέσαι χωρίς λόγο αλλά επιπλέον μπορεί να επιβαρύνεις και την υγεία σου: σύμφωνα με έρευνες, το στρες όταν γίνεται χρόνιο μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα προβλήματα υγείας όπως είναι η υπέρταση και οι διαταραχές ύπνου. Πώς θα εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να αντιμετωπίζει πιο χαλαρά τα μικροπράγματα;  

1. Σύγκρινέ τα με τα σοβαρά προβλήματα. Τα πάντα είναι θέμα οπτικής. Σε όλους μας έχει τύχει για παράδειγμα μετά από ένα πραγματικά τραγικό γεγονός να σταματήσουμε να θυμώνουμε και να στεναχωριόμαστε επειδή για παράδειγμα χάσαμε το λεωφορείο, μας έσπασε το αγαπημένο μας βάζο ή ο σύντροφός μας μάς είπε μια κουβέντα παραπάνω. Κάθε φορά λοιπόν που πιάνεις τον εαυτό σου να καταβάλλεται από μικροπράγματα, σκέψου ότι από τη στιγμή που στο παρελθόν κατάφερες να επιβιώσεις σε πραγματικά δύσκολες καταστάσεις, αυτό που αντιμετωπίζεις τώρα είναι παιχνιδάκι.

2. "Πέταξε" το πρόβλημα. Γράψε τις αρνητικές σκέψεις σου σε ένα χαρτί, τσαλάκωσέ το και ρίξε το στο καλάθι αχρήστων. Έτσι, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Psychological Science, θα απαλλαγείς ευκολότερα από αυτές. Δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις!

3. Κάνε διαλογισμό. Μπορείς να μυηθείς στην τεχνική με τη βοήθεια ενός καλού βιβλίου ή του δασκάλου σου στο μάθημα της γιόγκα. Σκοπός της βουδιστικής μεθόδου είναι να μπορέσεις να αποστασιοποιηθείς από τις σκέψεις σου, δηλαδή να τις παρατηρήσεις από απόσταση. Έτσι, τα γεγονότα επανέρχονται στην πραγματική τους διάσταση.

4. Βάλε... προθεσμία. Δώσε στον εαυτό σου χρονική προθεσμία λίγων λεπτών να σκεφτεί μια μικροαναποδιά και μετά προχώρησε στην αντιμετώπισή της. Έτσι, θα παραχωρήσεις στα συναισθήματά σου το χρονικό περιθώριο να αποκλιμακωθούν αρκετά ώστε να καταφέρεις να σκεφτείς ψύχραιμα την καλύτερη λύση. Για παράδειγμα αν κοπεί η σύνδεση του Ίντερνετ ενώ κάνεις μια σημαντική εργασία, επέτρεψε στον εαυτό σου να νευριάσει για πέντε λεπτά και αμέσως μετά κάλεσε την τεχνική βοήθεια.

Photo: Sharizah/Flickr

Summer in the city

Beach Please! Πώς να ντυθείς για γάμο σε νησί και να είσαι glamorous

Σου αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά για να είσαι… chill but fabulous!

Να τι πρέπει να κάνεις άμα καείς από τον ήλιο

6 tips για να θεραπεύσεις τα ελαφριά εγκαύματα και γρήγορα!

Οι 5+1 καλύτερες παραλίες της Αττικής

Είναι δυο (ή και τρία) βήματα από την Αθήνα και θα σε κάνουν να νιώσεις ότι είσαι ήδη διακοπές!