Skip to main content

ΠΑΙΔΙ

Γιατί είναι καλό ένα παιδί να μετράει με τα δάχτυλα

Μη του λες να σταματήσει να μετράει με τα δάχτυλα! Υπάρχει λόγος...



Σχεδόν όλα τα παιδιά μαθαίνουν πώς να μετρούν με τα δάχτυλά τους. Αλλά καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν και τα μαθηματικά προβλήματα γίνονται πιο περίπλοκα, το μέτρημα με τα δάχτυλα αποθαρρύνεται ή θεωρείται λιγότερο έξυπνος τρόπος για να σκέφτονται. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές που συνοφρυώνουν στα παιδιά που χρησιμοποιούν τα δάχτυλά τους μπορεί να “κόβουν” μία μεγαλύτερη ευκαιρία: την ενίσχυση των δικτύων του εγκεφάλου.

Η Jo Boaler, καθηγητής του Στάνφορτ, γράφει στο The Atlantic για τα νευρολογικά οφέλη του να μετράμε με τα δάχτυλα και πώς αυτό μπορεί να συμβάλλει στην προηγμένη σκέψη των ανώτερων μαθηματικών. Το να διακόπτετε τους μαθητές από το να χρησιμοποιούν τα δάχτυλά τους όταν μετρούν, σύμφωνα με τις νέες έρευνες για τον εγκέφαλο, είναι σα να σταματάτε τη μαθηματική τους ανάπτυξη. Τα δάχτυλα είναι ίσως ένα από τα πιο χρήσιμα οπτικά μας βοηθήματα και η περιοχή του εγκεφάλου μας που περιλαμβάνει τα δάχτυλα χρησιμοποιείται και μετά την ενηλικίωση. Η ανάγκη και η σημασία της αντίληψης των δαχτύλων μπορεί ακόμα να είναι ο λόγος που οι πιανίστες και άλλοι μουσικοί, συχνά εμφανίζουν μεγαλύτερη μαθηματική ικανότητα από ανθρώπους που δε μαθαίνουν ένα μουσικό όργανο.

Η Boaler έχει αναπτύξει μία έρευνα και ένα πρόγραμμα σπουδών για να υποστηρίξει έναν πιο ελκυστικό τρόπο για να διδάσκει μαθηματικά εφαρμόζοντας την οπτική σκέψη, το μέτρημα και τη νοοτροπία της ανάπτυξης. Το πρόγραμμά της, YouCubed, στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, βοηθά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να περάσουν το οδόφραγμα της εκμάθησης των μαθηματικών. Το άγχος των μαθηματικών είναι ένα καλά τεκμηριωμένο εμπόδιο για την εκμάθηση τους. Εφιστώντας την προσοχή σε αυτές τις ανισότητες και επανεξετάζοντας πώς διδάσκονται τα μαθηματικά, η Boiler δημιουργεί μία ευρύτερη διαδρομή για τους μαθητές, και τους ενήλικες, να αναπτύξουν μια αγάπη για τα μαθηματικά.

Είναι έκπληξη ότι οι μαθητές συχνά θεωρούν τα μαθηματικά απρόσιτα και πληκτικά όταν βυθιστούν στον κόσμο της αφαίρεσης και των αριθμών. Στους μαθητές ζητείται να απομνημονεύουν μαθηματικά γεγονότα, να φτιάχνουν φύλλα εργασίας με αριθμούς, με λίγες δημιουργικές και οπτικές αναπαραστάσεις μαθηματικών, συχνά λόγω των οδηγιών, των ελαττωματικών οδηγιών εκμάθησης.

Πηγή: Childit.gr

Διαβάστε επίσης

ΠΑΙΔΙ

Parenting coach μοιράζεται διορατικές συμβουλές για το πώς να αναπτύξετε την αυτοεκτίμηση σε παιδιά κάτω των 5 ετών

Μέχρι την ηλικία των 5 ετών, η αυτοαντίληψη ενός παιδιού έχει ήδη αναπτυχθεί.

ΠΑΙΔΙ

Δραστηριότητες για παιδιά & κατασκευές αφιερωμένες στην Ημέρα της Γης

Μαθαίνοντας στα παιδιά να σέβονται και να προστατεύουν τον πλανήτη μας

ΠΑΙΔΙ

Πώς νιώθουν δέος τα παιδιά και πώς αυτό το συναίσθημα γίνεται ισχυρό κίνητρο

Νέα έρευνα μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα την εμφάνιση του δέους στην παιδική ηλικία.

Προτεινόμενα

BEAUTY TIPS

Τρία βασικά dos και τρία don’ts για τη φροντίδα του δέρματος με ακμή

Συμβουλές για το τι να κάνεις και τι να αποφύγεις αν πάσχεις κι εσύ από ακμή στην εφηβεία ή στην ενήλικη ζωή σου

CELEBS

Αμαλία Κωστοπούλου: Για σαφάρι στη Νότια Αφρική με το αγόρι της!

Οι φωτογραφίες που ανέβασε στο Instagram «κόβουν» την ανάσα

FOOD

Νέα μελέτη του εγκεφάλου συνδέει τη μοναξιά με τη λαχτάρα για ζάχαρη

Οι άνθρωποι που θεωρούν τους εαυτούς τους κοινωνικά απομονωμένους μπορεί επίσης να έχουν πιο έντονη λαχτάρα για ζαχαρούχα τρόφιμα