Γίνε fit με 6 μικρά μυστικά που φέρνουν μεγάλες αλλαγές - AllYou.gr

Search

Γίνε fit με 6 μικρά μυστικά που φέρνουν μεγάλες αλλαγές

Χάσε το περιττό λίπος ακολουθώντας στην καθημερινότητά σου τις παρακάτω συμβουλές.

07 Σεπτεμβρίου 2016

Έχεις στόχο να χάσεις περισσότερα κιλά και να τονώσεις το κορμί σου; Τότε μάλλον πρέπει να ξεχάσεις τις εξαντλητικές δίαιτες και τις μαραθώνιες προπονήσεις. Νέες έρευνες έδειξαν ότι θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου αν εκπληρώσεις τον στόχο σου αργά και σταθερά. Αυτό τονίζει και νέα έρευνα που εκδόθηκε στο Annals of Behavioral Medicine, στην οποία οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να κάνουν μικρές αλλαγές στο καθημερινό πρόγραμμά τους (όπως να περπατούν για 15 λεπτά καθημερινά). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα άτομα που έλαβαν μέρος στην έρευνα έχασαν 2-4 πόντους από την περιφέρεια της μέσης και συνολικά 4 φορές πιο πολλά κιλά από αυτούς που ακολούθησαν ένα απλό πρόγραμμα δίαιτας και άσκησης για 4 μήνες.|
«Όταν εστιάζεις την προσοχή σου σε λίγες αλλά σημαντικές αλλαγές, τότε αφομοιώνεις πιο εύκολα τις υγιεινές αυτές συνήθειες και τις εφαρμόζεις μακροχρόνια σε αντίθεση με τις μεγάλες αλλαγές οι οποίες σε κουράζουν και δεν μπορείς να τις εφαρμόζεις συνεχώς», υποστηρίζουν οι συγγραφείς της έρευνας.  Εμείς σου παρουσιάζουμε Σου παρουσιάζουμε 6 μικρές αλλαγές, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα, τα οποία θα σε βοηθήσουν να μπεις σε πρόγραμμα, να τρως λιγότερο και να βελτιώσεις την εμφάνιση και την ψυχολογία σου εύκολα.

1. Πιάσε το στυλό μετά από κάθε γεύμα. Κατάγραψε σε ένα χαρτί από τι αποτελείται κάθε γεύμα που καταναλώνεις (π.χ. ένα στήθος κοτόπουλο, 5 πατάτες, 2 φέτες ψωμί και 1 μπανάνα). Αυτό θα σε βοηθήσει να ελέγχεις τις ποσότητες που καταναλώνεις και να μην ξεφεύγεις από τον… κανόνα σου. Αυτό υποστηρίζει και πρόσφατη έρευνα στην οποία φάνηκε ότι τα άτομα που κρατούν ένα διατροφικό ημερολόγιο χάνουν περισσότερα κιλά από εκείνα που δεν καταγράφουν τα γεύματά τους.
2. Μην «κάθεσαι» στις διαφημίσεις. Αντί να σαπίσεις στο ζάπινγκ την ώρα που παίζουν οι διαφημίσεις, προτίμησε να σηκωθείς από την πολυθρόνα σου. Τι μπορείς να κάνεις για να περάσει η ώρα σου; Κάνε επιτόπιο βάδην. Αν εφαρμόσεις αυτή την τακτική για κάθε 2λεπτο διαφημιστικό διάλειμμα, τότε θα κάψεις περίπου 270 θερμίδες την ημέρα, το οποίο μεταφράζεται σε 15 κιλά τον χρόνο.
3. Περπάτησε 5 λεπτά κάθε ημέρα. Νέα αμερικανική έρευνα κατέδειξε ότι οι συμμετέχοντες οι οποίοι αύξησαν έστω και κατά 5 λεπτά το χρόνο της καθημερινής σωματικής δραστηριότητάς σου, κατάφεραν να χάσουν έως και 2 κιλά περισσότερα συγκριτικά με εκείνους που έμειναν πιστοί στο καθιερωμένο πρόγραμμα άσκησης τους. Ποιος πρέπει να είναι ο δικός σου τελικός στόχος; Να περπατάς καθημερινά για 30 λεπτά, μια δραστηριότητα η οποία θα σου προσφέρει την καύση επιπλέον 200 θερμίδων ή την απώλεια 6 κιλών το χρόνο. Φυσικά, δεν είναι ανάγκη να… πέσεις με τα μούτρα. Ξεκίνησε απλά: περπατώντας μέχρι το περίπτερο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, πάρκαροντας ένα τετράγωνο πιο μακριά από το μαγαζί ή το σπίτι των φίλων που θέλεις να επισκεφτείς ή απλά κάνοντας το γύρο του τετραγώνου μετά το μεσημεριανό ή το βραδινό γεύμα σου.
4. Κάνε έντονες προπονήσεις δύναμης. Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσεις το μεταβολισμό σου είναι να εκτελείς βασικές ασκήσεις με επιβάρυνση, όπως είναι τα καθίσματα και οι κάμψεις. Ο μοναδικός κανόνας που πρέπει να ακολουθείς είναι ότι οι μύες σου πρέπει να «κουράζονται» μέσα 60-90 δευτερόλεπτα. Όσο είσαι στο γραφείο, λοιπόν, δοκίμασε να κάνεις από 10 επαναλήψεις με κάμψεις, καθίσματα, κοιλιακούς, προβολές και βυθίσεις σε καρέκλα.
5. Ψήφισε μαύρο. Πες «ναι» στο ψωμί ολικής άλεσης χωρίς δεύτερη σκέψη. Κι αυτό γιατί είναι πλούσιο σε διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες. Οι διαλυτές φυτικές ίνες συμβάλλουν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης και προάγουν την καλή λειτουργία του εντέρου. Όσο για τις αδιάλυτες, εμποδίζουν τη δυσκοιλιότητα. Φρόντισε λοιπόν να αντικαταστήσεις το άσπρο ψωμί με ψωμί ολικής η σίκαλης και το ρύζι και τα ζυμαρικά με τα ολικής αλλά και να καταναλώνεις συχνά βρώμη. Επιπλέον, νέες μελέτες συσχετίζουν την κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης με υψηλότερα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, αυξημένη κατανάλωση φρούτων και μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ.
6. Ακολούθησε τον κανόνα του 1 χλμ. Ναι, ακόμα και εμείς  παίρνουμε το αυτοκίνητο ακόμα και για να πάμε μέχρι το περίπτερο. Κάθε ώρα, όμως, που περνάμε πίσω από το τιμόνι, αυξάνει κατά 6% τις πιθανότητες εμφάνισης παχυσαρκίας. Οι ειδικοί πάντως υπογραμμίζουν ότι περπατώντας τουλάχιστον 1 χιλιόμετρο κάθε ημέρα, μπορούμε να βελτιώσουμε σημαντικά τη σιλουέτα μας. Προσπάθησε λοιπόν να διανύεις όλες τις μικρές αποστάσεις -μέχρι το περίπτερο ή το σούπερ μάρκετ- με τα πόδια και πάρκαρε λίγο πιο μακριά από τη δουλειά σου. Το αποτέλεσμα;  Ακολουθήσεις τον κανόνα του 1 χιλιομέτρου, θα χάσεις έως και 8 κιλά τον χρόνο!

Hot αυτή τη στιγμή!

Default Image
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!
BEAUTY TIPS

3 hacks για τέλεια μαλλιά σε λιγότερο από 1 λεπτό

Τέλος στις χρονοβόρες προετοιμασίες για πάντα!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί νιώθεις καλά που ο πρώην σου χώρισε;

Σου φτάνουν τα νέα και εσύ χαμογελάς. Η επιστήμη εικάζει το γιατί.