Τα 5 λάθη που κάνεις και χάνεις μυϊκή μάζα - AllYou.gr

Search

Τα 5 λάθη που κάνεις και χάνεις μυϊκή μάζα

Όταν η ζυγαριά ξαφνικά κολλάει.

10 Οκτωβρίου 2017

 Το πρόγραμμα διατροφής σου πάει μια χαρά. Κάθε βδομάδα που περνάει κάνεις βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα και νιώθεις την αυτοπεποίθησή σου τονωμένη. Μόνο που κάποια στιγμή αυτό το ωραίο ξαφνικά σταματάει. Μήπως αντί να χάνεις λίπος χάνεις μυϊκή μάζα; Τι κάνεις λάθος;

Καταρχάς, το ότι συρρικνώνεται η μυϊκή μάζα είναι σημαντικό γιατί επιβραδύνεται ο μεταβολισμός σου, συνεπώς μειώνονται και οι καύσεις που κάνεις. Άρα θα φτάσεις γρήγορα στο σημείο Ο, που δεν θα μπορείς να χάνεις βάρος. 

Αυτά είναι τα 5 πιθανά λάθη που κάνεις:


1. Παίρνεις υπερβολικά λίγες θερμίδες. 
Λαμβάνοντας λιγότερες θερμίδες από όσες χρειάζεται ο οργανισμός σου, τον βάζεις σε λειτουργία υποσιτισμού και τότε χρησιμοποιεί τα αποθέματα λίπους αλλά και τις πρωτείνες της μυϊκής μάζας για να παράξει ενέργεια. Δεν πρέπει να παίρνεις λιγότερες από 1.000 θερμίδες σε καθημερινή βάση.

2. Δεν παίρνεις αρκετή πρωτεϊνη
Οι πλήρεις πρωτεΐνες που βρίσκεις στο αυγό, στα πουλερικά, στα γαλακτοκομικά και στο κόκκινο κρέας, δίνουν στον οργανισμό σου τα στοιχεία εκείνα που έχει ανάγκη για να αναπτυχθεί αλλά και να διατηρηθεί η μυϊκή μάζα. Οι ειδικοί προτείνουν να παίρνουμε 1,6 γραμμάρια πρωτεϊνών ανά κιλό σωματικού βάρους.

3. Δεν κάνεις βάρη
Τι να σου κάνουν και οι μύες; Πρέπει να γυμναστούν! Φρόντισε να κάνεις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης 1-2 φορές την εβδομάδα.

4. Δεν τρως τίποτα μετά το γυμναστήριο
Λάθος καθώς μετά από μια μέτριας έντασης γυμναστική πρέπει να καταναλώνεις ένα γεύμα με 20 γραμμάρια ποιοτικών πρωτεϊνών, ένα μισάωρο μετά την άσκησή σου.  

5. Δεν κοιμάσαι καλά και αρκετά
Ναι, ναι, παίζει μεγάλο ρόλο ο καλός ύπνος και η ξεκούραση. Όταν δεν κοιμάσαι καλά το ορμονικό σύστημα διαταράσσεται και έτσι πεινάς περισσότερο και παίρνεις πιο πολλές θερμίδες. 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!