Θες ασβέστιο και δε σου αρέσει το γάλα; - AllYou.gr

Search

Θες ασβέστιο και δε σου αρέσει το γάλα;

Αυτές οι 5 τροφές θα σου "λύσουν" τα χέρια!

13 Μαϊου 2019
Συντάκτης : Νίκος Κοντομήτρος

«Πιες ένα ποτήρι γάλα, να ψηλώσεις» μας λέγανε οι μαμάδες μας, όταν είμαστε μικροί. Για να πάρουμε το απαραίτητο ασβέστιο για τα κόκκαλα μας. Όμως, σύμφωνα με τις εξελίξεις στο χώρο της διατροφής, τελικά η μαμά δεν ήξερε ότι υπάρχουν και αλλού τροφές που κάνουν… ασβέστιο.

Μπορεί ένα ποτήρι γάλα να περιέχει αρκετή ποσότητα ασβεστίου (περίπου 300mg), ωστόσο υπάρχουν άλλες τροφές που περιέχουν ακόμη μεγαλύτερη και είναι μάλιστα (σχεδόν) 100% φυτικές.

#1 Αμύγδαλα

Αποτελούν πλούσια πηγή ασβεστίου, θρεπτικών ινών και πρωτεϊνών. Επίσης, καίνε εύκολα το λίπος, άρα δύο σε ένα: και λιγότερες θερμίδες και ασβέστιο.

#2 Πορτοκάλι

Σίγουρα, το ξέρεις για τη βιταμίνη του την D. Επίσης, θωρακίζει το ανοσοποιητικό σου σύστημα. 1 πορτοκάλι περιέχει περίπου 70 mg ασβεστίου.

#3 Βρώμη

Brace Yourselves! Και αυτό, γιατί ένα φλιτζάνι βρώμη (που άνετα μπορείς να φας για πρωινό) περιέχει 400 mg ασβεστίου. Αμέ!

#4 Σύκα (αποξηραμένα)

8 αποξηραμένα σύκα περιέχουν 110 mg ασβεστίου. Και, για να λέμε, την αλήθεια, πολύ εύκολα μπορείς να καταναλώσεις 8 και 18 (μη σου πω!)

#5 Σολομός

Θες να φας ψαράκι για μεσημεριανό; Τότε, επίλεξε σολομό, γιατί θα έχεις και 350 mg ασβεστίου στο τσεπάκι!



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!