Πες μας το επάγγελμά σου, να σου πούμε τι ΠΡΕΠΕΙ να προσέξεις στην εγκυμοσύνη - AllYou.gr

Search

Πες μας το επάγγελμά σου, να σου πούμε τι ΠΡΕΠΕΙ να προσέξεις στην εγκυμοσύνη

Μανούλες, χρειάζεται extra προσοχή! 

04 Μαρτίου 2016

1. Υπάλληλος γραφείου full time - 8 με 10 ώρες μπροστά στον υπολογιστή

• Είναι σημαντικό να κάθεστε σε ένα ανατομικό κάθισμα, για να εξασφαλίσετε σωστή στάση της σπονδυλικής στήλης, αφού το έχετε ρυθμίσει στο κατάλληλο ύψος.

• Θα πρέπει κάθε μία με δύο ώρες να σηκώνεστε από το κάθισμα και να περπατάτε για λίγο, βοηθώντας την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια σας. Η ακινησία είναι επιβαρυντική για τα πόδια.

• Για τα βαριά και πρησμένα πόδια, μπορείτε να χρησιμοποιείτε υποπόδιο ή ένα μικρό σκαμπό, προκειμένου να είναι σε ανάκλιση, κάτι που περιορίζει τα οιδήματα.

• Να φροντίζετε να φοράτε ρούχα άνετα και δροσερά, που να μην περιορίζουν τις κινήσεις σας.

• Αν δουλεύετε μπροστά σε υπολογιστή, κάντε συχνά διαλείμματα, γιατί κατά την εγκυμοσύνη τα χέρια σας είναι το ίδιο ευαίσθητα όπως και τα πόδια σας. Λόγω του οιδήματος που εμφανίζεται, οι τενοντίτιδες είναι συχνές, καθώς και η εμφάνιση του συνδρόμου του καρπιαίου σωλήνα, με χαρακτηριστικό γνώρισμα το μούδιασμα των χεριών κατά τις πρώτες πρωινές ώρες, που μερικές φορές σας ξυπνάει. Αν συμβαίνει αυτό συχνά, συμβουλευτείτε έναν ορθοπεδικό.

2. Ορθοστασία ή εν κινήσει για 8 ώρες περίπου, αν η εργασία σας είναι σε συνεχές ωράριο ή για 5 ώρες περίπου αν εργάζεστε πρωί - απόγευμα

• Να κάνετε μικρά διαλείμματα και να κάθεστε με τα πόδια, αν είναι δυνατόν, σε ένα σκαμπό για να μειώσετε τα οιδήματα.

• Φροντίστε να μην πάρετε υπερβολικό βάρος κατά τη διάρκεια της κύησης, γιατί τα παραπάνω κιλά επιβαρύνουν τη σπονδυλική στήλη.

• Μη σκύβετε συχνά και μη σηκώνετε βαριά αντικείμενα. Αν είναι απαραίτητο να το κάνετε, λυγίζετε τα γόνατά σας πρώτα και μετά να σηκώνεστε για να επιβαρύνετε λιγότερο τη σπονδυλική στήλη.

• Αν έχετε ευρυαγγείες και φλεβίτιδα ή αν έχετε προδιάθεση να αποκτήσετε (αν έχει κάποιος από τους γονείς σας), ίσως θα μπορούσατε να φοράτε τις ειδικές κάλτσες που βοηθούν την κυκλοφορία του αίματος ή καλσόν, ακόμη και τους καλοκαιρινούς μήνες.

• Ιδιαίτερο ρόλο επίσης παίζουν και τα παπούτσια που φοράτε. Η ορθοστασία σίγουρα δεν θέλει τακούνια, γιατί τα πολύ ψηλά τακούνια κουράζουν τα πόδια. Να φοράτε τα κατάλληλα παπούτσια που θα σας κάνουν να αισθάνεστε άνετα.

3. Εργασία σε ανοιχτούς χώρους, ίσως η πιο δύσκολη κατηγορία. Συνδυασμός ορθοστασίας με ακραίες θερμοκρασίες (χαμηλές ή υψηλές)

• Τους καλοκαιρινούς μήνες να προφυλάσσεστε από τον ήλιο, με καπέλο και βαμβακερά υφάσματα, γιατί κατά την κύηση σίγουρα είστε πιο ευαίσθητες στην αυξημένη θερμοκρασία.

• Να πίνετε όσα περισσότερα υγρά μπορείτε για να μην αφυδατώνεστε από τη ζέστη.

• Αν αισθάνεστε ζαλάδα, να τρώτε κάτι αλμυρό, γιατί πολλές φορές πέφτει η πίεση και χρειάζεται κατανάλωση αλατιού για να ανέβει.

• Το βράδυ όταν ξαπλώνετε, να χρησιμοποιείτε μαξιλάρι για την κοιλιά σας και αν σας εξυπηρετεί, να τοποθετείτε και ένα μαξιλάρι στα πόδια σας, για να περιορίσετε ή να ανακουφίσετε το πρήξιμο των ποδιών.

Πηγή: http://www.infokids.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΕΓΩ

5 τρόποι που βάζουν στοπ στο στρες σε χρόνο-αστραπή

Το stress control δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.
FASHION NEWS

Γιατί αυτά τα κοσμήματα διαφέρουν απ’ όλα όσα έχεις δει μέχρι τώρα

Η αναβίωση του filigree τεχνικής από την σχεδιάστρια κοσμημάτων Christina Soubli.
DO IT YOURSELF

Το απόλυτο χτένισμα για τα άλουστα μαλλιά σου

Πώς να… σώσεις την κατάσταση και να δείχνεις λες και μόλις βγήκες από το κομμωτήριο!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Με αυτή την πρακτική θα αποφύγεις το διαζύγιο

Αν φοβάσαι ότι ο γάμος κάποια στιγμή θα τελειώσει άδοξα, κινήσου διαφορετικά.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 τρόποι να αποφύγεις τον πονοκέφαλο από το κρασί

Οι γιορτές έρχονται και ο πονοκέφαλος δεν χρειάζεται να σου στερεί μερικά ποτηράκια κρασί.
ΥΓΕΙΑ

Γιατί παγώνουν τα δάχτυλά σου;

Κρύα χέρια ακόμα και μέσα στο σπίτι; Να τι μπορεί να φταίει.