Βρες τη... μέση λύση!

Search

Βρες τη... μέση λύση!

Πώς να ανακουφιστείς από τους πόνους στην πλάτη κατά την εγκυμοσύνη.

16 Ιουλίου 2014

Ο πόνος στην πλάτη είναι συχνός στην εγκυμοσύνη. Περίπου τα 3/4 των μέλλουσων μαμάδων υποφέρουν σε κάποιο βαθμό.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον πόνο και να εμποδίσετε τη μετατροπή του σε μακροχρόνιο πρόβλημα.

1. Η ζέστη και το κρύο ίσως βοηθήσουν τη μέση σας. Εάν ο γιατρός σας το επιτρέπει, ξεκινήστε με κρύες κομπρέσες (μια σακούλα με πάγο ή κατεψυγμένα λαχανικά) στο σημείο του πόνου επί 20 λεπτά αρκετές φορές την ημέρα. Ύστερα από 2-3 ημέρες, βάλτε μία θερμοφόρα ή ένα μπουκάλι ζεστό νερό στην περιοχή.

2. Υιοθετήστε μια σωστή στάση για το σώμα σας. Για παράδειγμα, δοκιμάστε να κοιμηθείτε στο πλάι τοποθετώντας ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα σας. Εάν εργάζεστε σε γραφείο, τυλίξτε μια πετσέτα πίσω από την πλάτη σας για μεγαλύτερη στήριξη. Ξεκουράστε τα πόδια σας πάνω σε μια στοίβα από μαξιλάρια ή σε ένα σκαμνί και δοκιμάστε να σηκωθείτε από την καρέκλα με τους ώμους προς τα πίσω.

3. Η γιόγκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι ένας ξεκούραστος τρόπος για να τονώσετε τα μέρη του σώματος που πλήττονται περισσότερο, συμπεριλαμβανομένης της πλάτης. Σχεδόν κάθε στάση της γιόγκα παρέχει μια ελαφριά, αλλά αποτελεσματική προπόνηση για να τεντώσει τους πονεμένους μύες και να ενισχύσει το κάτω μέρος της πλάτης.

4. Το κολύμπι και τα μαθήματα αεροβικής στο νερό μπορούν να ανακουφίσουν την πίεση που νιώθετε στην πλάτη και τις αρθρώσεις, ενώ συγχρόνως αποτελούν μια μεγάλη προπόνηση για ολόκληρο το σώμα. Εάν απλά θέλετε να προσφέρετε ένα διάλειμμα στην πλάτη σας από την καθημερινή κούραση, λίγη ώρα χαλαρό κολύμπι γύρω από την πισίνα είναι το ιδανικό.

Πηγή: http://www.infokids.gr/