Αυτές είναι οι 5 τροφές που θα σώσουν τη μνήμη σου - AllYou.gr

Search

Αυτές είναι οι 5 τροφές που θα σώσουν τη μνήμη σου

Βάλ' τες στο πιάτο σου και θα μας θυμηθείς! 

> ΥΓΕΙΑ ::
03 Μαϊου 2015

Η κληρονομικότητα και η φυσική κατάσταση καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την υγεία του εγκεφάλου μας, όμως και η διατροφή μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική για την πρόληψη εκφυλιστικών παθήσεων όπως η άνοια.

Μελετώντας την επίδραση που έχουν συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά στον ανθρώπινο εγκέφαλο,

1. Φλαβονοειδή από το κακάο: Στο πλαίσιο μελέτης που πραγματοποιήθηκε το 2014, εξετάστηκε η επίδραση της κατανάλωσης φλαβονοειδών από το κακάο σε διάστημα τριών μηνών. Οι ερευνητές εξέτασαν συγκεκριμένα την οδοντωτή ταινία του εγκεφάλου, μέρος του ιππόκαμπου, καθώς η εκφύλιση στην περιοχή αυτή συνδέεται άμεσα με τη γήρανση και την απώλεια μνήμης. Παρατηρήθηκε βελτίωση στη λειτουργία της περιοχής αυτής χάρη στη συστηματική κατανάλωση φλαβονοειδών του κακάο.

2. Ω-3 λιπαρά οξέα από τα ψάρια: Ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί και ο τόνος είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα. Μελέτη που δημοσιεύθηκε πέρυσι στην επιθεώρηση Frontiers in Aging Neuroscience και βασίστηκε σε δοκιμές σε ποντίκια υπέδειξε πως το συμπλήρωμα Ω-3 λιπαρών οξέων συμβάλλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας με το πέρασμα των ετών.

3. Ω-3 λιπαρά οξέα από τους ξηρούς καρπούς: Όπως τα ψάρια, έτσι και οι ξηροί καρποί παρέχουν πολύτιμες ποσότητες Ω-3 λιπαρών οξέων. Ιδιαιτέρως ωφέλιμα είναι τα καρύδια, καθώς έχει αποδειχθεί πως προστατεύουν τη μνήμη. Τα καρύδια δεν περιέχουν μόνο πολύτιμα Ω-3 λιπαρά οξέα αλλά και βιταμίνη Ε, φυλλικό οξύ και αντιοξειδωτικές ουσίες.

4. Μαγνήσιο από το σπανάκι: Η έλλειψη μαγνησίου έχει συνδεθεί άμεσα με τη νοητική κατάπτωση και τη γήρανση του εγκεφάλου. Το συμπλήρωμα μαγνησίου ή η κατανάλωση τροφών που περιέχουν σημαντικές ποσότητες μαγνησίου –όπως το σπανάκι, τα σέσκουλα, ο πασατέμπος, το γιαούρτι, τα αμύγδαλα, το αβοκάντο, η μαύρη σοκολάτα και η μπανάνα– μπορούν λοιπόν να θωρακίσουν από τη γήρανση του εγκεφάλου που οδηγεί εξελικτικά στην άνοια.

5. Αντιοξειδωτικές ουσίες από τα μούρα: Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Journal of Agricultural and Food Chemistry, τα μούρα έχουν σημαντική αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση. Περιέχουν επίσης ανθοκυανίνες, σύνθετες ουσίες που συνδέονται άμεσα με τη βελτιωμένη επικοινωνία μεταξύ των επιμέρους περιοχών του εγκεφάλου που ελέγχουν τη μνήμη.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

Default Image
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!
BEAUTY TIPS

3 hacks για τέλεια μαλλιά σε λιγότερο από 1 λεπτό

Τέλος στις χρονοβόρες προετοιμασίες για πάντα!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί νιώθεις καλά που ο πρώην σου χώρισε;

Σου φτάνουν τα νέα και εσύ χαμογελάς. Η επιστήμη εικάζει το γιατί.