Skip to main content

FASHION NEWS

H πολυπολιτισμικότητα των φετινών Σεπτεμβριανών εξωφύλλων

Γιατί είναι τα πιο σημαντικά τεύχη των περιοδικών Μόδας.


Κέλλυ Νόβακ

«Τα Σεπτεμβριανά τεύχη είναι γεμάτα με διαφημίσεις και μεγάλες φωτογραφήσεις, κάνοντας τα τεράστια σε φυσικό μέγεθος –παραπάνω από 2 κιλά σε βάρος. Όσο πιο μεγάλο το τεύχος είναι και το κόστος του να πάρεις μέρος σ’ αυτό. Για την Vogue, η τιμή για μια ολοσέλιδη διαφήμιση είναι περίπου $200.000 δολάρια. Για να πουλήσει πραγματικά το περιοδικό και οι διαφημίσεις του, είναι το περιεχόμενό του που έχει την μεγαλύτερη σημασία. Τα εξώφυλλα των Σεπτεμβριανών τευχών, σχεδιάζονται 6 με 8 μήνες πριν και περιλαμβάνουν συνήθως υψηλής σημασίας πρόσωπα. Γι’ αυτό και τα είναι τόσο μεγάλο ζήτημα τα τεύχη Σεπτεμβρίου» --Yara Shahidi.

Τώρα που ξεκαθαρίσαμε τον λόγο που είναι τόσο σημαντικά τα λεγόμενα “September Issues”, φέτος παρατήρησα κάτι θαυμάσιο: την πολυπολιτισμικότητα.

Πολλά σημαντικά περιοδικά Μόδας, στα φετινά τεύχη Σεπτεμβρίου, φιλοξενούν στο εξώφυλλό τους σταρ που δεν είναι οι τυπικές, λευκές, ξανθιές, πετυχημένες Αμερικανίδες. Πρόκειται για μαύρες γυναίκες, εξίσου λαμπερές και όμορφες. Γυναίκες που προμοτάρουν την θετική έννοια της διαφορετικότητας, του φεμινισμού και δυναμισμού, ως προς το γυναικείο φύλο και όχι μόνο.

Αυτές οι γυναίκες, είτε με τις εμφανίσεις τους, είτε με το ταλέντο, την δουλειά και τις απόψεις τους, προσφέρουν μια υγιή εικόνα του γυναικείου φύλου.

Ας ελπίσουμε, την επόμενη φορά αυτή η είδηση να μην είναι κάποιο ιδιαίτερο νέο και απλά να μας γίνει συνήθεια.

Rihanna, Vogue UK

https://www.instagram.com/p/Bl5uE-RHvQ7/?taken-by=britishvogue

Beyoncé, Vogue US

https://www.instagram.com/p/BmI2mNWgm3H/?taken-by=voguemagazine

Slick Woods ELLE UK

https://www.instagram.com/p/BmGwYmqgi6n/?taken-by=slickwoods

Lupita Nyong’o, Porter Magazine

https://www.instagram.com/p/BmI2jjglVn_/?taken-by=portermagazine

Ebony, Issa Rae

https://www.instagram.com/p/BmLjvH8gA_W/?taken-by=ebonymagazine

Zendaya, Marie Claire

https://www.instagram.com/p/BmJWFvShMGE/?taken-by=zendaya

Tracee Ellis Roos, ELLE Canada

https://www.instagram.com/p/Bl6NwUMjcye/?taken-by=traceeellisross

Adwoa Aboah & Naomi Campbell, LOVE Magazine

https://www.instagram.com/p/BmAuD4sg6Pq/?taken-by=thelovemagazine

Tiffany Haddish, Glamour

https://www.instagram.com/p/Bl5Wn-ihGiE/?taken-by=glamourmag

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

CELEBS

Αμαλία Κωστοπούλου: Για σαφάρι στη Νότια Αφρική με το αγόρι της!

Οι φωτογραφίες που ανέβασε στο Instagram «κόβουν» την ανάσα

FOOD

Νέα μελέτη του εγκεφάλου συνδέει τη μοναξιά με τη λαχτάρα για ζάχαρη

Οι άνθρωποι που θεωρούν τους εαυτούς τους κοινωνικά απομονωμένους μπορεί επίσης να έχουν πιο έντονη λαχτάρα για ζαχαρούχα τρόφιμα