Τρία πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις λίγο πριν ολοκληρώσεις τη γυμναστική σου

Για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα και να μην καταπονείς το σώμα σου

Ναταλία Πετρίτη

Τις περισσότερες φοράς μιλάμε για ό,τι αφορά στη διάρκεια της άσκησης, η αλήθεια είναι όμως ότι οδηγίες χρειαζόμαστε και για το πώς θα τερματίσουμε αυτήν με τον καλύτερο και πιο σωστό τρόπο. Διάβασε εδώ τρία πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις λίγο πριν ολοκληρώσεις τη γυμναστική σου, για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα και να μην καταπονείς το σώμα σου

Χαμήλωσε τον ρυθμό της άσκησης

Για να μειώσεις σταδιακά τους καρδιακούς σου παλμούς, κάνε τα 3 τελευταία λεπτά μια πιο εύκολη εκδοχή της άσκησής σου. Αν τρέχεις, κάνε τζόγκινγκ και μετά περπάτησε χαλαρέ. Στο τέλος ενός μαθήματος ποδηλασίας, μείωσε την αντίσταση και την ταχύτητα που κάνεις πετάλι. Εάν έκανες μια προπόνηση ενδυνάμωσης, δοκίμασε τις δυναμικές διατάσεις και σε γενικές γραμμές φρόντισε να μην σταματήσεις απότομα να κινείσαι.

Κράτησε τη στάση σου

Αφιέρωσε περίπου 3 ακόμη λεπτά για να εκτελέσεις μερικές εύκολες στάσεις της yoga, χωρίς να ζορίσεις το σώμα σου. Κάνε επίσης αποθεραπεία με στατικές διατάσεις που θα κρατήσεις για 30 δευτερόλεπτα ή και λίγα παραπάνω, όσο οι μύες σου είναι ζεστοί και πιο ευλύγιστοι.

Αναπλήρωσε δυνάμεις

Πιες νερό για να αναπληρώσεις τα υγρά που έχασες μέσω του ιδρώτα και κατανάλωσε τροφές εύκολες στην πέψη, με πρωτεΐνη και υδατάνθρακες που συμβάλλουν στη μυϊκή επανόρθωση ενώ εσύ χαλαρώνεις. Θα χρειαστείς οπωσήποτε περισσότερα και από τα δύο, αν η προπόνησή σου είχε μεγάλη διάρκεια και ήταν έντονη, καταπονώντας το σώμα σου.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares