Skip to main content

FOOD

Ποιες τροφές μπορείς να καταναλώνεις για καλύτερη πρόσληψη προβιοτικών και υγιές έντερο;

Να πώς θα λαμβάνεις τα απαραίτητα «καλά» βακτήρια για το σώμα σου



Η καλή λειτουργία του εντέρου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην γενικότερη υγεία του οργανισμού μας, γεγονός που καθιστά τη φροντίδα αυτού σε απαραίτητη κίνηση για τη συνολικότερη υγεία και ευεξία μας. Το πεπτικό σύστημα για να μπορέσει να διαχειριστεί κατάλληλα όλες τις τροφές που φτάνουν εκεί και να λειτουργήσει όπως πρέπει, έχει ανάγκη τη φιλοξενία μιας ποικιλίας βακτηρίων, γνωστή με την ονομασία «προβιοτικά». Τα βακτήρια αυτά είναι μικροοργανισμοί, που όταν βρίσκονται σε επαρκείς ποσότητες, προσφέρουν σημαντικά οφέλη στην υγεία μας. Πώς μπορούμε όμως να εξασφαλίσουμε την παρουσία τους στο έντερό μας; Η απάντηση είναι απλή: μέσα από τη διατροφή μας. Ακολουθούν πέντε είδη τροφίμων στα οποία περιέχονται οι απαραίτητες ποσότητες προβιοτικών και που πρέπει να προσθέσουμε οπωσδήποτε στη διατροφή μας για την καλύτερη μικροχλωρίδα του εντέρου μας.

Πίκλες

Οι πίκλες ή τα λαχανικά σε μορφή τουρσί είναι μια κατηγορία τροφής που έχει υποστεί ζύμωση και άρα διαθέτει ικανοποιητική ποσότητα προβιοτικών. Αυτές πρέπει ωστόσο να καταναλώνονται με μέτρο λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε νάτριο.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι έχει υποστεί την απαραίτητη ζύμωση που εξασφαλίζει την παρουσία προβιοτικών και είναι μια εξαιρετικής ποιότητας τροφή. Αρκεί να επιλέγεις αυτά χωρίς την προσθήκη ζάχαρης!

Κεφίρ

Ως εναλλακτική επιλογή, το κεφίρ αποτελεί ένα ρόφημα γιαουρτιού, πλούσιο σε προβιοτικά, το οποίο μπορείς να προσθέσεις μέσα στο πρωινό σου.

Ελιές

Οι ελιές είναι μια καλή πηγή προβιοτικών βακτηρίων, ενώ λειτουργούν και ως αντιοξειδωτικό όταν καταναλώνονται τακτικά, μειώνοντας τη φλεγμονή στο έντερο.

Μηλόξυδο

Το μηλόξυδο περιέχει αρκετά προβιοτικά, κάνοντας παράλληλα καλό στο δέρμα και τα μαλλιά μας. Μπορείς να το συνδυάσεις μέσα σε διάφορες συνταγές ή ωμό στις σαλάτες.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Το #1 ρόφημα για όταν είστε φουσκωμένοι, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Αυτό το απλό σμούθι μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τα δυσάρεστα συμπτώματα που συνοδεύουν το φούσκωμα.

FOOD

Το ωφέλιμο διατροφικό προφίλ της ρίγανης

Η ρίγανη θεωρείται βασικό βότανο σε πολλές κουζίνες σε όλο τον κόσμο και εκτός από άρωμα και γεύση προσφέρει και πολλά υγιεινά οφέλη

FOOD

Τι συμβαίνει στον οργανισμό σας όταν τρώτε μαύρο πιπέρι κάθε μέρα

Ανακαλύψτε τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία αυτού του δημοφιλούς μπαχαρικού και μάθετε πώς να το ενσωματώνετε στα καθημερινά σας γεύματα.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 5 Μαρτίου

Οφείλετε να είστε προσεκτικοί στις μεγάλες υποσχέσεις

ΣΙΝΕΜΑ

Dune: Part 2: Επιστροφή στον Arrakis και στο στο μεγάλο κινηματογραφικό υπερθέαμα

Ο Βασίλης Σπανός περιπλανιέται στις αχανείς ερήμους του Arrakis και στο μεγάλο σινεμά του σύγχρονου auteur της επιστημονικής φαντασίας Denis Villeneuve

SINGLES

Οι μεγαλύτεροι ενδόμυχοι φόβοι των ναρκισσιστικών ατόμων

Μπορεί να το κρύβουν καλά αλλά και οι ναρκισσιστές φοβούνται, δείτε λοιπόν τα αδύνατά τους σημεία