ΕΤΣΙ θα γυρίσεις πλάτη στον πόνο - AllYou.gr

Search

ΕΤΣΙ θα γυρίσεις πλάτη στον πόνο

 Άρση βαρών και... καθάρισες.

04 Μαρτίου 2016

Μετά από κάθε βόλτα σου στο γυμναστήριο νιώθεις ότι κουβαλάς στην πλάτη σου τον κόσμο όλο; Κι όμως, υπάρχει ένας τρόπος να βάλεις τέλος στον πόνο και δεν είναι άλλος από το να σηκώσεις (κι άλλα) βάρη. 

Έρευνες έχουν δείξει ότι όσες γυναίκες γυμνάζονται 3 φορές την εβδομάδα με βαράκια αναφέρουν μείωση του πόνου στην πλάτη και τη μέση έως 63%, ενώ όσες γυναίκες προτίμησαν το περπάτημα μείωσαν τις ενοχλήσεις κατά μόλις 6%. 

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι η προπόνηση με βάρη στοχεύει να γυμνάσει όχι μόνο τον πάνω αλλά και τον κάτω κορμό, υποστηρίζουν οι ερευνητές. Το τρέξιμο βοηθάει πιο πολύ στην απώλεια λίπους στις περιοχές εκείνες που θέλουν οι γυναίκες.

Hot αυτή τη στιγμή!

Default Image
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!
BEAUTY TIPS

3 hacks για τέλεια μαλλιά σε λιγότερο από 1 λεπτό

Τέλος στις χρονοβόρες προετοιμασίες για πάντα!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί νιώθεις καλά που ο πρώην σου χώρισε;

Σου φτάνουν τα νέα και εσύ χαμογελάς. Η επιστήμη εικάζει το γιατί.