Κάνει ζέστη; ΕΤΣΙ θα καταφέρεις να ασκηθείς - AllYou.gr

Search

Κάνει ζέστη; ΕΤΣΙ θα καταφέρεις να ασκηθείς

Ο ήλιος μπορεί να... καίει.

29 Ιουνίου 2016

Είναι γεγονός ότι η ζέστη αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο για να κρεμάσεις τα αθλητικά σου παπούτσια το καλοκαίρι. Αν παρ’όλα αυτά εσύ θέλεις να συνεχίσεις να τα φοράς, προτίμησε να ασκείσαι νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα όταν πια έχει πέσει ο ήλιος προκειμένου να προστατευτείς από τις καυτές ακτίνες του. Ακόμα καλύτερα: ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να προσαρμόσεις την εκγύμνασή σου στις εκάστοτε καιρικές συνθήκες.

1. Αν η θερμοκρασία είναι: 30-35°C

Υγρασία: <60%

Ο κίνδυνος: Όταν ασκείσαι κάτω από τον καυτό ήλιο, το σώμα σου καταπονείται περισσότερο.

Η λύση: Περιόρισε την ένταση και ή τη διάρκεια της προπόνησής σου. Φρόντισε να κάνεις μικρά διαλείμματα (π.χ. περπάτησε ή μείνε για λίγο στη σκιά) ώστε να διατηρείς τη θερμοκρασία του σώματός σου σε φυσιολογικά επίπεδα.

2. Αν η θερμοκρασία είναι: 35°C+

Υγρασία: >70%

Ο κίνδυνος: Σε αυτήν την περίπτωση, η έντονη εφίδρωση είναι αναγκαίο κακό, προκειμένου ο οργανισμός σου να διατηρήσει τη θερμοκρασία του σε σχετικά φυσιολογικά επίπεδα. Επιπλέον, η υγρασία του περιβάλλοντος δυσχεραίνει τη διαδικασία μιας και παγιδεύει τη θερμότητα στο σώμα.

Η λύση: Αν η προπόνησή σου απαιτεί έντονους ρυθμούς, προτίμησε να ασκηθείς σε εσωτερικό χώρο με κλιματισμό.

Summer in the city

Beach Please! Πώς να ντυθείς για γάμο σε νησί και να είσαι glamorous

Σου αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά για να είσαι… chill but fabulous!

Να τι πρέπει να κάνεις άμα καείς από τον ήλιο

6 tips για να θεραπεύσεις τα ελαφριά εγκαύματα και γρήγορα!

Οι 5+1 καλύτερες παραλίες της Αττικής

Είναι δυο (ή και τρία) βήματα από την Αθήνα και θα σε κάνουν να νιώσεις ότι είσαι ήδη διακοπές!