Delivery: Οδηγός "επιβίωσης" για να μην πάρεις γραμμάριο - AllYou.gr

Search

Delivery: Οδηγός "επιβίωσης" για να μην πάρεις γραμμάριο

Τι να επιλέξεις όταν παραγγέλνεις σουβλάκι, πίτσα, ζυμαρικά ή burger! 

09 Οκτωβρίου 2015

Η παραγγελία φαγητού απ’ έξω, το γνωστό σε όλους μας delivery, αποτελεί συχνά πρόβλημα για όσους βρίσκονται σε δίαιτα απώλειας βάρους, καθώς θεωρούν πως είναι αδύνατο να επιλέξουν κάτι που δε θα «χαλάσει τη δίαιτα».

Πράγματι, το πιθανότερο είναι πως παραγγέλνοντας φαγητό απ’ έξω, δύσκολα μπορεί κανείς να περιοριστεί στις θερμίδες που θα κατανάλωνε εάν προετοίμαζε ένα ελαφρύ γεύμα ή δείπνο στο σπίτι… Σε κάθε περίπτωση, κάτι τέτοιο δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως «καταστροφή» ή να αποφεύγεται «δια ροπάλου». Άλλωστε, μην ξεχνάτε πως μια δίαιτα δε μπορεί να αποτελεί εμπόδιο για την κοινωνική σας ζωή ή να προκαλεί αίσθημα καταπίεσης, αλλά να προσαρμόζεται κατάλληλα στις συνήθειες και τις προτιμήσεις σας.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πραγματοποιήσετε πιο υγιεινές επιλογές όταν παραγγέλνετε φαγητό απ’ έξω, χωρίς να βγείτε εκτός προγράμματος:

1. Προσπεράστε τη λογική του «όλα ή τίποτα»: Μεταξύ των επιλογών «δε θα παραγγείλω τίποτα» και «αν είναι να παραγγείλω, τότε να το ευχαριστηθώ», προτιμήστε τη …μέση οδό, αποφεύγοντας τις υπερβολές στην παραγγελία σας.

2. Συνοδεύστε το γεύμα σας με σαλάτα: Τις περισσότερες φορές, η σαλάτα δεν έχει θέση σε μια παραγγελία φαγητού απ’ έξω. Μπορείτε ωστόσο να ετοιμάσετε μια μικρή σαλάτα με ό,τι λαχανικά έχετε στο σπίτι, προκειμένου να συνοδεύσετε το γεύμα σας. Με αυτόν τον τρόπο θα χορτάσετε πιο εύκολα, καταναλώνοντας μικρότερη ποσότητα φαγητού.

Συγκεκριμένα: 

…όταν παραγγέλνετε σουβλάκι: Επιλέξτε σουβλάκι από κοτόπουλο αντί για χοιρινό, γύρο ή κεμπάπ. Επιπλέον, ζητήστε η πίτα σας να είναι αλάδωτη και προτιμήστε το τζατζίκι αντί για κάποια σως με βάση τη μαγιονέζα.

…όταν παραγγέλνετε πίτσα: Αποφύγετε πίτσες με αφράτη ζύμη, λευκές σάλτσες και αλλαντικά όπως μπέικον, πεπερόνι και λουκάνικα. Εναλλακτικά, επιλέξτε λεπτή ζύμη και προσθέστε φρέσκια ντομάτα, πιπεριά και μανιτάρια.

…όταν παραγγέλνετε ζυμαρικά: Προτιμήστε πιάτα με κόκκινη σάλτσα και αποφύγετε τα ζυμαρικά φούρνου, τα οποία συχνά περιέχουν μεγάλη ποσότητα τυριών. Ακόμη, χρησιμοποιήστε ένα δικό σας πιάτο, υπολογίζοντας την ποσότητα που θα σερβίρατε εσείς, καθώς οι μερίδες που διανέμουν τα εστιατόρια είναι συνήθως υπερβολικές.

…όταν παραγγέλνετε μπέργκερ: Επιλέξτε ένα μπέργκερ με μπιφτέκι από κοτόπουλο ή γαλοπούλα και αποφύγετε την προσθήκη υλικών όπως μπέικον, τηγανιτές ροδέλες κρεμμυδιού (onion rings) και σως με βάση τη μαγιονέζα.

Η επόμενη μέρα: Ακόμη και αν αισθανθείτε ότι ξεφύγατε λίγο από τη δίαιτα, μην απογοητευθείτε και συνεχίστε το πρόγραμμά σας κανονικά. Θυμηθείτε πως μια …παρασπονδία δεν ακυρώνει την προσπάθεια που έχετε καταβάλλει μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

Default Image
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!
BEAUTY TIPS

3 hacks για τέλεια μαλλιά σε λιγότερο από 1 λεπτό

Τέλος στις χρονοβόρες προετοιμασίες για πάντα!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί νιώθεις καλά που ο πρώην σου χώρισε;

Σου φτάνουν τα νέα και εσύ χαμογελάς. Η επιστήμη εικάζει το γιατί.