Δύσκολες μέρες του μήνα: Τι ΠΡΕΠΕΙ να φας και τι να ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ - AllYou.gr

Search

Δύσκολες μέρες του μήνα: Τι ΠΡΕΠΕΙ να φας και τι να ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ

...για να μειώσεις τα (δυσάρεστα) συμπτώματα της περιόδου! 

25 Ιουλίου 2016

Πόνος, λιγούρες και περίεργες ορέξεις για φαγητό, είναι μόνο μερικά από τα συμπτώματα της περιόδου.

Ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να ανταπεξέλθεις, στις δύσκολες ημέρες και ποιες πρέπει να αποφύγεις;

Τι συμβαίνει στη περίοδο;

Δύο είναι τα βασικά "συστατικά" που διαμορφώνουν την... όρεξή σου. Τα επίπεδα των ορμονών, αλλά και η αύξηση του μεταβολισμού κατά τη διάρκεια της περιόδου, οδηγούν στο να θέλεις να τρως ακατάπαυστα! Επίσης, λόγω του στρες και της δυσφορίας από τον πόνο, αρκετές γυναίκες βλέπουν την παρηγοριά στο φαγητό, το οποίο ως γνωστόν κατευνάζει παροδικά τα αρνητικά συναισθήματα.

Τι θα πρέπει να επιλέγεις!

1. Το κόκκινο κρέας, το οποίο είναι πλούσιο σε σίδηρο και βοηθά στις περιπτώσεις αναιμίας.

2. Φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C, όπως είναι τα εσπεριδοειδή, τα οποία βοηθούν σημαντικά στην απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό

3. Καλά λιπαρά, όπως αβοκάντο, σολομό, ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, τα οποία όχι μόνο ρυθμίζουν τις λιγούρες, αλλά βοηθούν σημαντικά στο πρήξιμο και τους πόνους της περιόδου.

4. Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, όπως τα αμύγδαλα, οι μπανάνες, τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία βοηθούν στην κατακράτηση υγρών.

5. Φυτικές ίνες, οι οποίες θα βοηθήσουν σημαντικά στη ρύθμιση του φουσκώματος

6. Άφθονο νερό, αλλά και υγρά όπως χυμοί και τσάι, τα οποία αντίστοιχα μπορούν να μειώσουν το φούσκωμα και το πρήξιμο που νιώθεις τις δύσκολες ημέρες.

7. Ροφήματα βοτάνων, όπως φασκόμηλο ή βαλεριάνα, που θα βοηθήσουν στο να χαλαρώσει το σώμα σου από το σφίξιμο και τον πόνο που αισθάνεσαι.

Τι να αποφύγεις!

1. Το αλάτι. Αποτελεί τον Ν. 1 εχθρό της κατακράτησης υγρών.

2. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα, που περιέχουν «κρυφό» αλάτι και ζάχαρη.

3. Τα αναψυκτικά, καθώς εντείνουν το φούσκωμα.

4. Ο καφές και η καφεΐνη γενικότερα (ακόμα και αυτή που περιέχεται στα αναψυκτικά), εμποδίζουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

Πηγή: http://familylife.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΑΣΚΗΣΗ

Σε προστατεύει το τζόκινγκ από τον καρκίνο;

Τι αναφέρουν έρευνες για τα οφέλη του χαλαρού τρεξίματος.
BEAUTY TIPS

4 βήματα για καλύτερο δέρμα τον χειμώνα

Αναβάθμισε την καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς σου με αυτά τα tips!
ΜΟΔΑ

Το look που θα σε πείσει να φορέσεις ένα βελούδινο slip φόρεμα

Συνδύασε δύο τάσεις μαζί και δεν θα χάσεις!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Τι «κρύβει» η λατρεία του για το πλούσιο μπούστο

Η συμπεριφορά των αντρών απέναντι στις γυναίκες κρίνεται από τη διαφορά... στήθους, τονίζουν βρετανοί ερευνητές.
ΣΠΙΤΙ

Το χρώμα του 2017 είναι μια ωδή στις νέες αρχές

Η Pantone κατέληξε και φέτος στην απόχρωση που ταιριάζει στη χρονιά που έρχεται.
DO IT YOURSELF

4 στιλιστικές συνήθειες που καλό είναι να αποφεύγεις

Αν θέλεις να εξελίξεις το στιλ σου, τότε πρέπει να θυσιάσεις τα παρακάτω…