5 τροφές για σκέψη σούπερ κοφτερή - AllYou.gr

Search

5 τροφές για σκέψη σούπερ κοφτερή

Εάν έχεις μπροστά σου ένα δύσκολο project.

22 Απριλίου 2018

Έχεις μια στίβα βιβλία να διαβάσεις ή ένα κάρο έρευνες/μελέτες/αρχεία στον υπολογιστή σου που σε περιμένουν. Πρέπει να συγκεντρωθείς και να προχωρήσεις δυναμικά. Δεν είναι πάντα εύκολο.  

Θα στίψεις μια πορτοκαλάδα ή θα στη φέρει η μαμά σου. Κλασική εικόνα, κλασική επιλογή. Αρκεί όμως η βιταμίνη C όταν πρέπει να συγκεντρωθείς είτε για τη δουλειά σου είτε για διάβασμα, όταν έχεις αναλάβει να διεκπεραιώσεις μια δύσκολη αποστολή, όταν ουσιαστικά βαριέσαι και μαζί σου έχει πλαδαρέψει και ο εγκέφαλός σου;

Δες τι λένε οι πρόσφατες έρευνες και μην μασάς:

1. Πίνε χυμό πορτοκάλι κάθε μέρα για να βελτιώσεις την εγκεφαλική λειτουργία.

2. Αν δεν σου αρέσει το πορτοκάλι, και θες κάτι πιο εναλλακτικό, δοκίμασε χυμό άγριου μύρτιλου που βοηθάει στη βελτίωση της μνήμης και της συγκέντρωσης.

3. Τρώγε ψάρια! Όσοι καταναλώνουν ψάρια πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα έχουν καλύτερη απόδοση σε πνευματικές εργασίες. 

4. Φάε το σπανάκι σου- θα κάνει το μυαλό σου να δουλεύει καλύτερα και να θα το διατηρήσει νεανικό. 

5. Δεν σου αρέσει τίποτα από τα παραπάνω; Φάε παγωτό! Ο Ιάπωνας επιστήμονας Yoshihiko Koga συμπέρανε ότι όποιος τρώει παγωτό για πρωινό είναι εξυπνότερος. Είπες τίποτα;



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!