7 τρόποι να φέρεις την λιακάδα σε μία σκοτεινή, χειμωνιάτικη μέρα! - AllYou.gr

Search

7 τρόποι να φέρεις την λιακάδα σε μία σκοτεινή, χειμωνιάτικη μέρα!

Ο ήλιος λάμπει μέσα σου...

> ΕΓΩ ::
07 Ιανουαρίου 2015

Κι αν κάνει παγωνιά, κι αν έρχονται ακόμα περισσότερες βροχές και ακόμα περισσότερο κρύο, μην τα αφήσεις να επηρεάσουν την διάθεση σου. Η μελαγχολία και η κακή διάθεση είναι άμεσα συνδεδεμένα με την συννεφιά και την κακοκαιρία – γι' αυτό άλλωστε σημειώνονται και  περισσότερα καταθλιπτικά επεισόδια σε άτομα που ζουν σε βόρεια κλίματα. Παρόλα αυτά, το να φέρεις το φως του καλοκαιριού μέσα σου ακόμη και τους κρύους χειμωνιάτικους μήνες μπορεί να είναι λίγο πιο δύσκολο, δεν είναι, όμως, ακατόρθωτο. Διάβασε 7 τρόπους που θα κάνουν την λιακάδα να κατασκηνώσει μόνιμα στην ψυχή σου. 

1. Βγες από το σπίτι: Aκόμα και στην πιο συννεφιασμένη μέρα μπορεί να υπάρξουν στιγμές ηλιοφάνειας. Αν λοιπόν έχεις τον χρόνο βγες έξω και αναζήτησε τες. Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως ακόμα και μια μικρή ποσότητα λαμπερού ουρανού είναι αρκετή για να ανεβάσει τα επίπεδα μελανίνης στον εγκέφαλο σου φτιάχνοντας κατ' επέκταση την διάθεση σου. Άρα μην αφήνεις λίγη βροχή και μερικά σύννεφα να σε αποθαρρύνουν. Βγες έξω και, που ξέρεις; Μπορεί να κάνει ξαστεριά...

2. Το μαγικό κουτί: Λέγονται “light boxes” και είναι ειδικά κατασκευασμένα ώστε να σου χαρίζουν αυτό ακριβώς που λέει το όνομα τους: το φως! Ουσιαστικά πρόκειται για μια τετράγωνη λάμπα η οποία εκπέμπει έντονο, θερμό φως που θα ζεστάνει την καρδιά και την διάθεση σου. Στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα της μόδας και μπορείς να την αναζητήσεις τόσο σε μαγαζιά με gadgets όσο και στο διαδίκτυο. 

3. Κάνε γιόγκα Οι ευεργετικές ιδιότητές είναι γνωστές. Τονώνει τους μύες και τα νεύρα ενώ παράλληλα χαλαρώνει το πνεύμα και βελτιώνει την ψυχική υγεία και ισορροπία. Η γιόγκα όμως που γίνεται σε ένα σωστά θερμαινόμενο δωμάτιο έχει όλες τις παραπάνω ιδιότητες επί δύο. Η ζέστη θα σε κάνει να αισθανθείς γλυκύτητα και παρηγοριά οδηγώντας σε υποσυνείδητα στο να δεις τα πράγματα με περισσότερη γαλήνη και αισιοδοξία. Αν μάλιστα επιλέξεις να συμμετάσχεις σε ομαδικά μαθήματα γιόγκα εκτός σπιτιού, τα αποτέλεσμα θα είναι ακόμη σημαντικότερα, καθώς η επαφή με τον κόσμο μας κάνει να σκεφτόμαστε πιο θετικά. 

4. Ένα πιάτο ζεστό πόριτζ διώχνει τη μελαγχολία: Ίσως να μην είναι το πιάτο των ονείρων σου, θα διαπιστώσεις όμως ότι είναι ιδιαίτερα θρεπτικό. Εκτός από το γεγονός ότι ένα καλό πρωινό βοηθάει πάντα να διατηρήσουμε την ενέργεια μας σε υψηλά επίπεδα ολόκληρη την μέρα, έρευνες δείχνουν πως η ζεστή κρεμούλα βρώμης ανεβάζει τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα βελτιώνοντας άμεσα την ψυχική μας κατάσταση. Άσε που μακροπρόθεσμα σε προστατεύει από χοληστερίνη, καρδιοαγγειακά προβλήματα και περιττά κιλά. Ακόμη να πειστείς;

5. Ονειρέψου με τα μάτια ανοιχτά: Δεν είπαμε να φτάσεις στο σημείο να σου μιλάνε κι εσύ να είσαι στον...κόσμο σου, όμως λίγη, αθώα ονειροπόληση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Σύμφωνα μάλιστα με μελέτες του πανεπιστημίου του Southampton στην Μεγάλη Βρετανία, το να φέρνεις στο μυαλό αγαπημένες εικόνες και αναμνήσεις, σε κάνει αυτόματα να αισθάνεσαι πιο "ζεστή" άρα και πιο ευτυχισμένη. Συγκεκριμένα, σειρά πειραμάτων έδειξε πως άτομα τα οποία τοποθετήθηκαν για ώρα σε ένα κρύο δωμάτιο, φέρνοντας στο νου τους μια χαρούμενη ανάμνηση, ανέφεραν αργότερα ότι είχαν την εντύπωση πως η θερμοκρασία του δωματίου ήταν υψηλότερη απ' ότι ήταν στην πραγματικότητα. Καλό;

6. Άκου τη βροχή: Υπάρχει λόγος που την συνδέουμε τόσο συχνά με τον ρομαντισμό. Ναι, ο ήχος της βροχής είναι πράγματι πολύ χαλαρωτικός και μπορεί να σε βοηθήσει τόσο να ηρεμήσεις, όσο και να κοιμηθείς καλύτερα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κάτσεις δίπλα στο παράθυρο, σε ευθυτενή στάση, να κλείσεις τα μάτια και να προσπαθήσεις να συντονίσεις την αναπνοή σου με τον ρυθμό της βροχής για πέντε περίπου λεπτά. Χαλάρωσες;

7. Γίνε τρυφερή: «Να το φιλήσω να περάσει;» Όχι αυτή η φράση δεν λέγεται τυχαία, αλλά κρύβει από πίσω πολλή σοφία. Έρευνες ετών αποκαλύπτουν ότι ένα φιλί ή μια αγκαλιά σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο μειώνει τα ποσοστά της ορμόνης που σχετίζεται με το στρες στον οργανισμό μας ενώ παράλληλα ρίχνει την πίεση στα σωστά επίπεδα. Έτσι, είναι σε θέση να μας κάνει να αισθανθούμε καλύτερα, ανακουφίζοντας μας ταυτόχρονα από τον πόνο - ψυχικό ή σωματικό.

Summer in the city

Summer makeup: Πώς να διατηρήσεις το μακιγιάζ σου άψογο το καλοκαίρι

Βάλε τέλος στα… γυαλιστερά και ιδρωμένα μακιγιάζ!

Βουτιές με στιλ! Αυτά είναι τα πιο hot μπικίνι της αγοράς

Φέτος, το καλοκαίρι θα είσαι η πιο stylish της παραλίας!

Beach Please! Πώς να ντυθείς για γάμο σε νησί και να είσαι glamorous

Σου αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά για να είσαι… chill but fabulous!