5 εύκολες ασκήσεις για να πεις "Adios" στην κυτταρίτιδα!

Επιτέλους, bikini body

Νίκος Κοντομήτρος

Είναι, ίσως (και σίγουρα, μη σου πω), ο μεγαλύτερος εχθρός του summer body. Αυτή η μικρή (μακάρι) λεπτομέρεια, η οποία σου δημιουργεί μεγάλη ανασφάλεια. Φυσικά, και αναφέρομαι στην κυτταρίτιδα. Σε αυτό το λίπος, στην περιοχή των ποδιών, που τυχαίνει να συσσωρεύεται σε σβόλους αντί σε στρώματα.

Διάφοροι παράγοντες, κυρίως γενετικοί και ορμόνες, παίζουν ρόλο στο αν θα έχεις καθόλου, λίγη ή περισσότερη κυτταρίτιδα, ωστόσο η σύνδεσή της με την άσκηση συνοψίζεται στο εξής: «Όταν χάνεις μυϊκή μάζα ή δεν έχεις πολλή, δεν υπάρχει υποδόρια βάση, οπότε το λίπος ανεβαίνει προς τα πάνω». Μάλιστα, οι ειδικοί αναφέρουν ότι «δεν μπορείς να στοχεύσεις στο πού θα κάψεις, μπορείς όμως να στοχεύσεις στο πού θα σφίξεις».

Τι γυμναστική να επιλέξεις:

Ασκήσεις που επικεντρώνονται στα πόδια, όπως:

#1 Πλάγιες προβολές (10 στα δεξιά και 10 στα αριστερά)

#2 Διαγώνιες προβολές (εστιάζουν στο σημείο εμφάνισης της κυτταρίτιδας, δηλαδή, κάτω από το γλουτό)

#3 Βαθύ κάθισμα (θα γυμνάσεις γλουτούς, προσαγωγούς, τετρακέφαλους και δικεφάλους ποδιών)

#4 Άρση λεκάνης (γλουτοί και μηριαίοι on point)

#5 Πλάγια άρση ποδιού με βάρος (Γυμνάζεις ισχία και προσαγωγούς και το πόδι σου γίνεται σφιχτό)

Τι θα χρειαστείς:

Δύο σετ από βαράκια (περίπου 10 κιλά), για να έχεις αντίσταση και να δεις τα αποτελέσματα ακόμα πιο σύντομα!

Video Tutorial:

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!