Πάμε να γυμναστούμε δίπλα στην ακτή; - AllYou.gr

Search

 

Πάμε να γυμναστούμε δίπλα στην ακτή;

Είναι τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό μας!

11 Ιουλίου 2019
Συντάκτης : Νίκος Κοντομήτρος

Το να γυμνάζεσαι καλοκαίρι είναι από μόνο του αρκετά δύσκολο. Πόσο, μάλλον, όταν θα πρέπει να έρθεις αντιμέτωπη με αυτή τη «φονική» ζέστη, που τα μεσημέρια μας, «αγγίζει» (και ξεπερνά) τους 40 βαθμούς.

Η καλύτερη λύση «ακούει» στο όνομα: «Θάλασσα». Για την ακρίβεια, γυμναστική δίπλα στη θάλασσα. Γιατί, και αυτό έχει τις ευεργετικές του ιδιότητες, σε πληροφορώ:

#1 Η Θάλασσα έχει χαμηλότερη θερμοκρασία σε σχέση με το περιβάλλον.

Αν είσαι τυχερή και πετύχεις και ένα αεράκι, τότε να είσαι σίγουρη ότι, όσο περπατάς δίπλα στην ακτή, θα νιώσεις τη δροσιά σου.

#2 Το μπλε χρώμα σε «ηρεμεί»

Ξεχνάς κάθε έννοια, κάθε στεναχώρια, κάθε προβληματισμό. Μία κλεφτή ματιά είναι υπεραρκετή για να σου δώσει δύναμη να συνεχίσεις.

#3 Το τοπίο είναι μοναδικό

Όπως και να το κάνουμε, είναι εντελώς διαφορετικό να τρέχεις στους τέσσερις τοίχους ενός γυμναστηρίου και αλλιώς δίπλα στο μπλε χρώμα με αποχρώσεις ηλιοβασιλέματος.

#4 Είσαι πιο ήρεμη από το χάος των πόλεων

Μια μελέτη του 2016 έδειξε πως τα μέρη με περισσότερο πράσινο μπορούν πραγματικά να σε ηρεμήσουν. Η θάλασσα, όμως, τα καταφέρνει πιο καλά απ’όλα, γι’ αυτό και πολλοί ασθενείς έχουν σταλθεί σε παραθαλάσσια μέρη προκειμένου να βελτιωθεί η υγεία τους.

#5 Αν κουραστείς από την προπόνηση, μπορείς να ρίξεις τη βουτιά σου

Τέλειο, ε;



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

20 λεπτά Miha = 6 ώρες γυμναστικής

Το μυστικό βρίσκεται στο... ρεύμα