Υoga@work

Aσκήσεις για το στρες και την κούραση της οθόνης

Ζωή Γκόρου

 

Δεν είναι οκτώ ώρες και το ξέρεις καλά. Είναι επί της ουσίας περισσότερος χρόνος με τα μάτια σου καρφωμένα σε μια οθόνη και τη μέση σου και τον αυχένα σου σκυμμένα πάνω από αυτή. Η ένταση που νιώθεις στο πίσω μέρος του σώματός σου, το "πιάσιμο" στον αυχένα ακόμα και οι πονοκέφαλοι οφείλονται στην καθιστή εργασία. Σε αυτό μπορείς να προσθέσεις το στρες της δουλειάς και την πίεση κι έχεις φτιάξει μια εξαιρετικά τοξική κατάσταση για τον οργανισμό σου.

Πάρε λοιπόν τα μέτρα σου κάνοντας διαλείμματα από την οθόνη κάθε τέταρτο. Ακόμα πριν το μεσημεριανό break εφάρμοσε μερικές απλές ακήσεις γιόγκα που θα κάνουν τις απαραίτητες διατάσεις στους μυς σου και θα βελιτώσουν τη μικροκυκλοφορία.

Stretching στους καρπούς και τα δάχτυλα για 10''

Επαναλαμβάνεις και στα δύο χέρια

 

 
Μισό Φεγγάρι σε καθιστή θέση για 3-5 βαθιές αναπνοές



Επαναλαμβάνεις και από τις δύο πλευρές   Καθιστή Θέση Βουνού για 3-5 βαθιές αναπνοές    
Θέση Καρέκλας για 3-5 βαθιές αναπνοές (ανασηκώσου από την καρέκλα στη θέση που βλέπεις στη φωτογραφία) 
      

 

 'Ανοιγμα ώμων για 3-5 αναπνοές

Tip: Οι αναπνοές σου πρέπει να είναι βαθιές με τον αέρα να εισέχεται και να εξέρχεται από τη μύτη.

 

Πηγή φωτογραφιών www.workandmoney.com

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!