Kοιλιακοί: Challenge accepted

10 λεπτά αρκούν για να γίνει το θαύμα του καλοκαιριού

Κωνσταντίνα Κύρκου

 

Οι δροσερές θερμοκρασίες των ημερών, αποτελούν προσωρινή ανακούφιση για όσους (από εμάς) αποφεύγουν ακόμα την πρώτη επαφή με το καλοκαιρινό μαγιό. Η αναπόφευκτη στιγμή θα φτάσει γιατί το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά και σύντομα η παραλία θα μοιάζει  επίγειος παράδεισος μέσα στους καύσωνες του καλοκαιριού. Με την κοιλίτσα όμως τι κάνουμε; Ίσως είναι το δυσκολότερο σημείο εκγύμνασης κατά την ταπεινή μου γνώμη, αφού η επίπεδη κοιλιά θέλει θυσίες για να παραμείνει επίπεδη (το έχω νιώσει στο πετσί μου). Όμως επειδή ο επιμένων νικά, έχεις πολλές πιθανότητες να γραμμώσεις τους κάτω κοιλιακούς και να επαναφέρεις την κοιλιά στα ίσια της, ακόμα και τώρα που είμαστε ένα βήμα πριν τις βουτιές. Trust me!

Το μυστικό είναι διπλό και καλά θα κάνεις να το ακολουθήσεις κατά γράμμα, αν επιθυμείς να σφίξεις τους κάτω κοιλιακούς σου, αποβάλλοντας το περιττό λίπος. Υγιεινή διατροφή και εντατική άσκηση είναι το κλειδί, ώστε να βρεις το κουράγιο να φορέσεις ξανά το αγαπημένο σου μπικίνι. Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε άπαχη πρωτεΐνη, λαχανικά, φρούτα, φυτικές ίνες, όσπρια και φυσικά πολύ νερό και συνδύασε την με έντονη άσκηση σε καθημερινή βάση. Και όταν λέμε έντονη άσκηση, εννοούμε άσκηση στο σπίτι, χωρίς εξοπλισμό και άλλες τέτοιες δικαιολογίες. Στο βίντεο που ακολουθεί, η Maddie σου έχει ετοιμάσει ένα εκπληκτικό abs workout για τους κάτω κοιλιακούς, που πραγματικά κάνει θαύματα! Γιατί τι είναι ένα 10λεπτο την ημέρα, μπροστά στην ονειρεμένη επίπεδη κοιλίτσα; Θυσία να γίνει δηλαδή…

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares