Skip to main content

FITNESS

Keep walking: To καθημερινό περπάτημα ως βασικό μυστικό wellbeing

Η τέλεια άσκηση για άτομα κάθε ηλικίας και κάθε φυσικής κατάστασης

 



 

Είτε είσαι super fit, είτε αρχάρια, είτε δεν έχεις χρόνο για γυμναστική, είτε πας κάθε μέρα γυμναστήριο, είτε είσαι 23 είτε 34, 47, 62, είτε είσαι γυναίκα, είτε άνδρας, το περπάτημα ταιριάζει σε κάθε άνθρωπο όποιας ηλικίας και φυσικής κατάστασης. Περί αυτού δεν χωράει αμφιβολία, όπως επίσης και καμία δικαιολογία να μην περπατάς καθημερινά, έστω και για μισή ώρα, αφού το περπάτημα αποτελεί βασικό μυστικό μακροζωίας, χάρη στις ευεργετικές επιδράσεις του τόσο στο σώμα, όσο και στο πνεύμα. Και αν αυτό μόνο δεν σε έπεισε, ώστε να ξεκινήσεις αμέσως τώρα να κάνεις βόλτες στο τετράγωνο, ορίστε μερικά ακόμα οφέλη για να εντάξεις το περπάτημα στην ζωή σου.

Pixel

 

 

Καις θερμίδες: Μας απασχολεί όλο και συχνότερα, ώστε να ξεφορτωθούμε περιττά κιλά ή να διατηρήσουμε το βάρος μας σε φυσιολογικά επίπεδα. Όταν περπατάς θα κάψεις πολλές θερμίδες ανάλογα με την ταχύτητα, τον χρόνο αλλά και την κλίση που έχει το έδαφος.

Γυμνάζεις τους μυς στα πόδια σου: Αν θέλεις γραμμωμένες καλοσχηματισμένες γάμπες και μηρούς, το περπάτημα θα σε βοηθήσει να ενισχύσεις τους μύες των ποδιών σου ενώ ταυτόχρονα θα προστατέψει τις αρθρώσεις από τραυματισμούς.

Ενδυναμώνει την καρδιά: Θα έχεις ακούσει πως πολλοί γιατροί και επιστήμονες υποστηρίζουν πως το περπάτημα είναι το καλύτερο φάρμακο για την καρδιά. Ο λόγος είναι πως το περπάτημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο κατά 19%, ενώ ταυτόχρονα συμβάλει σημαντικά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης.

 

 

Σου δίνει ενέργεια: Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, όταν νιώθεις κούραση και ξεκινήσεις να περπατάς, αμέσως αποκτά ενέργεια το σώμα σου. Αυτό συμβαίνει γιατί αυξάνεται η ροή του οξυγόνου στο σώμα, «ξυπνώντας» αυτόματα τον οργανισμό σου.

Τελευταίο και εξίσου σημαντικό, το περπάτημα μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σου υγεία χωρίς καν να το καταλάβεις, μειώνοντας τα επίπεδα άγχους, την αρνητική διάθεση και τον κίνδυνο κατάθλιψης. Όταν περπατάς έχεις το ελεύθερο να «αδειάσεις» το μυαλό σου από κάθε προβληματισμό, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεις την δημιουργική σκέψη σου.

 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

5 τρόποι για να αυξήσεις τις καύσεις σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Τι μπορείς να κάνεις για μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων όσο γυμνάζεσαι

FITNESS

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές σε βοηθάνε την ώρα της προπόνησης

FITNESS

5 είδη άσκησης που θα σου φτιάξουν τη διάθεση την άνοιξη και το καλοκαίρι

Με τι να ασχοληθείς αν έχεις ανάγκη από ένα σημαντικό mood booster στην καθημερινότητά σου

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 25 Μαΐου

Προστατέψτε τις σχέσεις που σας ενδιαφέρουν πραγματικά

VIRAL

Οι Oasis ανακοινώνουν την επανέκδοση του Definitely Maybe για την 30η του επέτειο

Η κυκλοφορία θα περιλαμβάνει outtakes και κομμάτια από το original session των ηχογραφήσεων