Skip to main content

FITNESS

Γυμναστική και απώλεια βάρους: Οι χρυσοί κανόνες για να φτάσεις στο αποτέλεσμα που επιθυμείς

Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν επιδοθείς σε αυστηρές προπονήσεις 



 Έχοντας πάρει την απόφαση να ξεφορτωθείς μερικά παραπανίσια κιλά που σε ταλαιπωρούν, αποφασίζεις αρχικά να προσέξεις λίγο παραπάνω την διατροφή σου, ακολουθώντας ένα πιο ισορροπημένο και υγιεινό πρόγραμμα, που θα περιλαμβάνει απαραιτήτως όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για να λειτουργεί ομαλά. Ο πρώτος στόχος επιτεύχθηκε με επιτυχία, όμως για να έρθουν πιο άμεσα τα αποτελέσματα, σκέφτεσαι να εντάξεις και την γυμναστική στην καθημερινότητα σου. Η σκέψη σου ασφαλώς και είναι απόλυτα σωστή, αφού η γυμναστική όχι μόνο θα σε βοηθήσει με την απώλεια βάρους αλλά θα συμβάλει θετικά στην γενικότερη υγεία τόσο του σώματος, όσο και πνεύματος. Ωστόσο αν ανήκεις στην κατηγορία των αρχαρίων και δεν έχεις καθόλου εξοικείωση με την γυμναστική, η επόμενη σκέψη σου μοιάζει κάπως έτσι «Από που να ξεκινήσω;». Πριν σε πιάσει πανικός και αφήσεις στην άκρη τα σχέδιά σου, ρίξε μια ματιά στα παρακάτω χρήσιμα tips που πρέπει να γνωρίζεις πριν αρχίζεις να γυμνάζεσαι με λάθος τακτική.

 

Πρώτα από όλα, ξεκαθάρισε τις σκέψεις σου. Αν πιστεύεις πως ξεκινώντας να γυμνάζεσαι τώρα κιόλας εντατικά, σε μια εβδομάδα θα έχεις το σώμα των ονείρων σου, απλά μην προσπαθήσεις καν. Η γυμναστική απαιτεί υπομονή, επιμονή και ασφαλώς χρόνο προσαρμογής προκειμένου να δεις τα πρώτα αποτελέσματα. Αυτό που έχει σημασία είναι να βρεις μια ήπια (για αρχή) μορφή άσκησης που θα σε κάνει να αισθάνεσαι καλά.

Ένα στόχο την φορά. Σε συνέχεια της παραπάνω σκέψης, καλό είναι να θέτεις μεγάλους στόχους και στο θέμα της άθλησης, όμως να προσπαθείς συνειδητά να τους πραγματοποιείς. Αυτό σημαίνει πως για να φτάσεις σε ένα μεγάλο στόχο που έχεις θέσει, πρέπει πρώτα να εκπληρώσεις άλλους μικρότερους. Ένα βήμα την φορά είναι αρκετό ώστε να φτάσεις εκεί που επιθυμείς.

 

 

Αντιμετώπισε ως προτεραιότητα τις προπονήσεις σου. Η συστηματική γυμναστική είναι αυτή που θα σε βοηθήσει με την απώλεια βάρους και όχι η μια φορά κάθε τόσο. Αν ξεκινήσεις να αντιμετωπίζεις τις προπονήσεις σου όπως ένα σημαντικό ραντεβού, δεν θα τις παραλείπεις ποτέ, αφού πάντα θα βρίσκονται ανάμεσα στις προτεραιότητες σου στο καθημερινό πρόγραμμα.

 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις μετά από ένα workout

Τα don’ts που δεν πρέπει να ξεχνάς μετά τη γυμναστική σου, για τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Αστρολογικές προβλέψεις για τον Μάρτιο

Μόνο με την ευγένεια θα βγείτε κερδισμένοι αυτή την περίοδο

ΒΙΒΛΙΟ

«Ζήστε ό,τι μπορείτε. Δεν έχει τόση σημασία τι κάνεις, αρκεί να ζεις τη ζωή σου» Henry James

Ο σημαντικός συγγραφέας Henry James πέθανε στις 28 Φεβρουαρίου 1916

SEX

5 στάσεις-εγγύηση για να απολαύσεις το πρωινό σεξ με τον σύντροφό σου

Ξεκίνα τη μέρα σου με τον καλύτερο πιθανό τρόπο!