Skip to main content

FITNESS

Το καλύτερο άθλημα για αδυνάτισμα

Κολύμβηση, τένις και περπάτημα θα σε σώσουν αυτό το καλοκαίρι


Κατερίνα Ανδρομιδά

Oι θερμοκρασίες είναι οι πιο ιδανικές από κάθε άλλη εποχή, η άρση απαγόρευσης των περιορισμών τέθηκε σε ισχύ και όλα συνωμοτούν πλέον στο να περνάμε το χρόνο μας κάπου μακριά από το σπίτι και το ψυγείο μας. Η εποχή που σκοτώναμε το χρόνο μας μαγειρεύοντας, παραγγέλνοντας και φυσικά δοκιμάζοντας έχει παρέλθει (ελπίζουμε οριστικά) και ήρθε η ώρα να στρέψουμε τη προσοχή μας σε άλλες δραστηριότητες, ασφαλώς πιο ωφέλιμες για εμάς. Το περπάτημα μαζί με το ποδήλατο αποτελούσαν τους μοναδικούς τρόπους τόσο καιρό για να ξεσκάμε και κυρίως για να γυμναζόμαστε. Όμως, οι κοντινότερες παραλίες μας καλούν, το ίδιο και διάφοροι άλλοι χώροι που είναι ιδανικοί για ακόμη πιο ριψοκίνδυνες δραστηριότητες όπως το τένις. Καλά καταλάβατε, τα πιο δυνατά μας χαρτιά για να χάσουμε ό,τι προλαβαίνουμε να χάσουμε είναι η κολύμβηση, το τένις και φυσικά το περπάτημα για άλλη μία φορά. 

Τα πλεονεκτήματα και των τριών ασκήσεων είναι πολλά περισσότερα από όσα πιστεύαμε και ακόμη κι αν ήσουν επιφυλακτική μέχρι στιγμής για τις επιδόσεις σου στο τένις, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις τον εαυτό σου για το καλό σου.

1. Κολύμβηση

Η νούμερο ένα άσκηση για όσους αντιμετωπίζουν μυοσκελετικά προβλήματα όπως σκολίωση, κύφωση, λόρδωση, αυχενικό σύνδρομο και οτιδήποτε άλλο σε ταλαιπωρεί. Ακόμη, είναι η μοναδική άσκηση που επιτρέπεται για άτομα που αναρρώνουν από κάποιον τραυματισμό. Δεν θα το πιστέψεις αλλά ο αριθμός θερμίδων που καις κολυμπώντας είναι πραγματικά ασύλληπτος. Υπολογίζεται ότι μισή ώρα κολύμπι ισοδυναμεί με κάψιμο 300 θερμίδων! Βάλε αμέσως το μαγιό σου, προλαβαίνεις.

2. Τένις

Μπορεί να σου φαίνεται αρκετά ξένο σε σχέση με άλλα αθλήματα, όμως είναι θαυματουργό για το σώμα σου. Στο τένις γυμνάζεις όλους τους μύες των ποδιών, του κορμού, των χεριών και της ωμικής ζώνης. Αυτό που πρέπει να προσέξεις προτού μπεις δυναμικά στο παιχνίδι με τον συμπαίκτη είναι να έχεις κάνει μία σωστή προθέρμανση διατάσεων και ασκήσεων. Είναι ίσως το μοναδικό άθλημα που σου εγγυάται σημαντική καύση θερμίδων παίζοντας απλώς με μία ρακέτα!

3. Περπάτημα 

Ίσως δεν θες ούτε να ακούς αυτή τη λέξη αφού ήταν η μοναδική σου επιλογή για έξοδο καθ' όλη τη διάρκεια της καραντίνας, όμως έχει τόσα να σου προσφέρει που αξίζει να το κρατήσεις ακόμη και τώρα που άνοιξαν τα μπαρ. Και μόνο το γεγονός ότι διανύοντας περίπου 6 χλμ. την ώρα για μισή ώρα καις γύρω στις 200 θερμίδες είναι αρκετό για να μη το βγάλεις ποτέ ξανά από το πρόγραμμά σου. Τετρακέφαλοι, γλουτιαίοι, γαστροκνήμιο, καρδιοαναπνευστικό σύστημα είναι τα πρώτα που επωφελούνται!
 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

FITNESS

5 tips για να βρεις σταδιακά τη φόρμα σου μετά από μια εγκυμοσύνη

Συμβουλές για να μπεις ξανά στο παιχνίδι του fitness, παίρνοντας τον χρόνο σου.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 27 Φεβρουαρίου

Κάντε ό,τι σας ευχαριστεί για να γεμίσετε ενέργεια και δύναμη

SEX

7 βασικές ενδείξεις ότι το casual sex δεν είναι για σένα

Να πώς θα καταλάβεις αν σου ταιριάζουν οι περιστασιακές σχέσεις.