Skip to main content

FITNESS

5 πράγματα που πρέπει να αποφεύγεις μετά την προπόνηση

Αλλά και τι μπορείς να κάνεις για περισσότερη ενέργεια και καλύτερη υγεία



Η σκληρή σου προσπάθεια από τις εντατικές προπονήσεις επιβάλει το να ακολουθείς και μερικές συγκεκριμένες πρακτικές μετά το τέλος τους, ώστε τα αποτελέσματα που βλέπεις στο σώμα σου και την υγεία σου να είναι τα καλύτερα. Συνέχισε λοιπόν να διαβάζεις για να δεις τι πρέπει να αποφεύγεις μετά το τέλος των προπονήσεών σου.

Μην παραλείπεις το γεύμα σου

Η παράλειψη ενός γεύματος μετά την προπόνηση είναι ο σίγουρος τρόπος για να χάσεις μυς και να παραταθεί η φλεγμονή που προκαλείται από την άσκηση, η οποία μπορεί επίσης να αυξήσει τις βλάβες στους ιστούς. Γι΄ αυτό μην παραλείπεις ποτέ το γεύμα σου μετά από αυτήν.

Ξεχνάς να αναπληρώσεις τους ηλεκτρολύτες

Το νερό ή ένα αθλητικό ρόφημα με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες μπορεί να σβήσει τη δίψα σου μετά την έντονη προπόνηση, δεν είναι όμως αρκετό για να ενυδατώσεις ξανά τον οργανισμό σου. Η ενυδάτωση μετά την άσκηση μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν αναπληρωθούν οι ηλεκτρολύτες που έχασες μέσω του ιδρώτα. Γι’ αυτό συμβουλεύσου έναν ειδικό για το τι θα πρέπει να καταναλώσεις.

Δεν αλλάζεις ρούχα

Η άσκηση και ο ιδρώτας ευνοεί την απομάκρυνση πολλών τοξινών, μεταβολικών υποπροϊόντων και βαρέων μετάλλων, και ένας αριθμός από αυτά αποβάλλεται μέσα από τους ιδρωτοποιούς αδένες. Ωστόσο, αν μείνεις με τα ιδρωμένα ρούχα της γυμναστικής για πολλή ώρα μετά, θα μπορούσαν οι τοξίνες αυτές να απορροφηθούν ξανά από τους πόρους του δέρματός σου. Γι΄αυτό φρόντισε πάντα να κάνεις μπάνιο μετά τη γυμναστική και να αλλάζεις ρούχα.

Πιάνεις το πρόσωπό σου

Τρίβοντας τα μάτια σου ή πιάνοντας το πρόσωπό σου μετά την άσκηση μπορεί να μεταφέρεις βακτήρια από τις επιφάνειες του γυμναστηρίου και των οργάνων που χρησιμοποιείς. Πλύνε λοιπόν καλά τα χέρια σου και σκούπισε το πρόσωπό σου αφού τελειώσεις.

Δεν κοιμάσαι

Ο καλός βραδινός ύπνος για ξεκούραση επιβάλλεται μετά από έντονη προπόνηση, αφού τότε το σώμα ξεκινά την επαναφορά και το χτίσιμο μυών. Γι’ αυτό μην ενδώσεις στο ξενύχτι και πέσε για ύπνο για τουλάχιστον 7 ώρες.

 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

FITNESS

5 tips για να βρεις σταδιακά τη φόρμα σου μετά από μια εγκυμοσύνη

Συμβουλές για να μπεις ξανά στο παιχνίδι του fitness, παίρνοντας τον χρόνο σου.

Προτεινόμενα

FASHION RADAR

5 πλεκτά για τις εμφανίσεις σου στο γραφείο αυτήν την άνοιξη

Versatile πουλόβερ και αμάνικα γιλέκα που μπορούν να απογειώσουν την εμφάνισή σου στο γραφείο, βάζοντας χρώμα και στυλ στο ντύσιμό σου

BEAUTY NEWS

Orebella: Η Bella Hadid λανσάρει το δικό της beauty και wellness brand

Και το ανακοινώνει μέσα από ένα εντυπωσιακό teaser που δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram

BEAUTY NEWS

5 νέες αφίξεις αρωμάτων που θα ξυπνήσουν τις αισθήσεις σου λίγο πριν την άνοιξη

Τα νέα αρώματα που θα προσθέσουμε στο boudoir μας