Ποια είδη προπόνησης καίνε τελικά τις περισσότερες θερμίδες;

Αν θέλεις να βάλεις την άσκηση στη ζωή σου ώστε να χάσεις βάρος, αυτά είναι τα είδη προπόνησης που θα μπορούσες να ξεκινήσεις για πιο γρήγορα αποτελέσματα 

Ναταλία Πετρίτη

Η άσκηση στην καθημερινότητά μας είναι απαραίτητη για σώμα και πνεύμα σε διαρκή φόρμα και ενίσχυση της διάθεσής μας. Μέσω αυτής και διατηρώντας φυσικά μια ισορροπημένη διατροφή, μπορούμε επιπλέον να πετύχουμε απώλεια βάρους, στις περιπτώσεις που το έχουμε ανάγκη για λόγους υγείας και για διευκόλυνση των καθημερινών μας δραστηριοτήτων. Αν λοιπόν κι εσύ αναζητάς είδη γυμναστικής για κάψιμο περισσότερων θερμίδων και γρήγορη απώλεια βάρους, να ποια είδη γυμναστικής είναι ο καλύτερός σου σύμμαχος.

Οι δυναμικές προπονήσεις που καίνε πολλές θερμίδες:

Ποδηλασία

Η ποδηλασία ή μάλλον το spinning, που αποτελεί την πιο «άγρια» μορφή της, είναι ένα είδος προπόνησης που υπόσχεται θεαματικά αποτελέσματα, μιας που κατά μέσο όρο, με 1 ώρα ποδηλασία σε γρήγορο ρυθμό, μπορείς να κάψεις 498-738 θερμίδες. Προτίμησέ την στο γυμναστήριο τους χειμερινούς μήνες ή πάρε τους δρόμους όσο ανοίγει ο καιρός.

Τρέξιμο

Με το τρέξιμο μπορεί κανείς να κάψει τέσσερις φορές περισσότερες θερμίδες την ώρα απ’ ό,τι με το περπάτημα και είναι ένα είδος προπόνησης που μπορείς να δοκιμάσεις οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι. Επιπλέον μπορείς να αυξάνεις ταχύτητα και χιλιόμετρα σταδιακά, συνηθίζοντας σιγά σιγά, ώστε να μην σου φανεί εξαιρετικά δύσκολο από την αρχή.

Aerial yoga

Η aerial yoga πραγματοποιείται όπως μαρτυρά το όνομά της με το άτομο που ασκείτας να έχει κρεμαστεί μέσα σε μια μεταξωτή αιώρα από το ταβάνι. Πρόκειται για ένα είδος γυμναστικής που γυμνάζει ολόκληρο το σώμα και ενισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό την ευλυγισία του. Πραγματοποιείται φυσικά παρουσία ειδικού και προϋποθέτει καλή φυσική κατάσταση πριν να δοκιμαστεί, είναι ωστόσο ένα είδος άσκησης που υπόσχεται θεαματικά αποτελέσματα. Κι αυτό μιας που ένας αρχάριος μπορεί να κάψει περί τις 150-200 θερμίδες σε μάθημα διάρκειας 75 περίπου λεπτών, ενώ ανεβαίνοντας επίπεδο αυτές μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 500 θερμίδες.

Βάρη

Μέσα από το κατάλληλο ασκησιολόγιο σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ικανότητες του κάθε ανθρώπου, η άσκηση με βάρη μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια 341-504 θερμίδων μέσα σε 1 ώρα. Πάντα πρέπει να συνδυάζεται φυσικά και με αερόβιες ασκήσεις, όπως το τρέξιμο και το στεπ.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares