Ποιες αλλαγές πρέπει να κάνεις στη γυμναστική σου για να καις περισσότερο λίπος;

Μικρές αλλαγές στην προπόνηση του γυμναστηρίου για θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα και τη φόρμα σου

Ναταλία Πετρίτη

Πηγαίνεις συστηματικά στο γυμναστήριο και κατά πάσα πιθανότητα έχεις ήδη δει τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα στη φόρμα και τη γράμμωσή σου, με τη ζυγαριά να δείχνει λιγότερο βάρος. Πώς θα σου φαινόταν όμως αν με μικρές αλλαγές στον τρόπο που προπονείσαι ξυπνούσες για τα καλά τον μεταβολισμό σου, καίγοντας ακόμη περισσότερο λίπος; Συνέχισε να διαβάζεις για να δεις τι πρέπει να αλλάξεις στον τρόπο που γυμνάζεσαι για τα καλύτερα πιθανά αποτελέσματα.

Δώσε ένταση

Δώσε ένταση στη γυμναστική σου, αφού οι εκρηκτικές κινήσεις θα εμπλέξουν περισσότερες μυϊκές ίνες και θα κάψεις περισσότερη ενέργεια απ’ ό,τι αν κάνεις τις ίδιες ασκήσεις πιο αργά.

Παίξε με τα βάρη

Τα μεγαλύτερα βάρη σε βοηθούν να καις θερμίδες και μετά την άσκηση, όμως με τα πιο μικρά βάρη μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες σε μια προπόνηση. Το πιο έξυπνο είναι να εναλλάσσεις σετ με μικρά και μεγαλύτερα βάρη, σύμφωνα με τις οδηγίες της γυμνάστριας ή του γυμναστή σου.

Ξεκουράσου για λιγότερο χρόνο

Μπορείς να αυξήσεις την καύση θερμίδων ακόμα και κατά 50%, αρκεί να μειώσεις το χρόνο που ξεκουράζεσαι ανάμεσα στα σετ από τα 3 λεπτά στα 30 δευτερόλεπτα. Απλώς κάνε το σταδιακά για να μην καταπονήσεις τον οργανισμό σου και πάντα με τη σύμφωνη γνώμη της γυμνάστριας ή του γυμναστή σου.

Άλλαξε τη σειρά των ασκήσεων

Εάν συνήθως κάνεις τις ασκήσεις με αντιστάσεις στο τέλος μιας αεροβικής προπόνησης, δυσκολεύεις στην πραγματικότητα την καύση λίπους στον οργανισμό σου. Άλλαξε λοιπόν σειρά στις ασκήσεις σου, κάνοντας προπόνηση με αντιστάσεις πριν από την αεροβική γυμναστική.

Άκου την αγαπημένη σου μουσική

Οι άνθρωποι που γυμνάζονται ακούγοντας την αγαπημένη τους μουσική καταγράφουν τις περισσότερες φορές μεγαλύτερη ένταση και απώλεια λίπους, ενώ εκτελούν και περισσότερες επαναλήψεις συγκριτικά με όσους προπονούνται σε ησυχία. Κι αυτό καθώς η διάθεση και η όρεξη ανεβαίνει σημαντικά.

Γυμνάσου μετά τη δουλειά

Σύμφωνα με έρευνες, αν κάνεις την προπόνησή σου μετά τη δουλειά θα κάψεις κατά πάσα πιθανότητα περισσότερες θερμίδες σε σχέση με ένα πρωινό workout. Γι΄ αυτό πάρε μαζί τα αθλητικά σου ρούχα και επισκέψου το γυμναστήριο αμέσως μετά το σχόλασμα.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares