Skip to main content

FITNESS

Ποιες αλλαγές πρέπει να κάνεις στη γυμναστική σου για να καις περισσότερο λίπος;

Μικρές αλλαγές στην προπόνηση του γυμναστηρίου για θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα και τη φόρμα σου



Πηγαίνεις συστηματικά στο γυμναστήριο και κατά πάσα πιθανότητα έχεις ήδη δει τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα στη φόρμα και τη γράμμωσή σου, με τη ζυγαριά να δείχνει λιγότερο βάρος. Πώς θα σου φαινόταν όμως αν με μικρές αλλαγές στον τρόπο που προπονείσαι ξυπνούσες για τα καλά τον μεταβολισμό σου, καίγοντας ακόμη περισσότερο λίπος; Συνέχισε να διαβάζεις για να δεις τι πρέπει να αλλάξεις στον τρόπο που γυμνάζεσαι για τα καλύτερα πιθανά αποτελέσματα.

Pixel

Δώσε ένταση

Δώσε ένταση στη γυμναστική σου, αφού οι εκρηκτικές κινήσεις θα εμπλέξουν περισσότερες μυϊκές ίνες και θα κάψεις περισσότερη ενέργεια απ’ ό,τι αν κάνεις τις ίδιες ασκήσεις πιο αργά.

Παίξε με τα βάρη

Τα μεγαλύτερα βάρη σε βοηθούν να καις θερμίδες και μετά την άσκηση, όμως με τα πιο μικρά βάρη μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες σε μια προπόνηση. Το πιο έξυπνο είναι να εναλλάσσεις σετ με μικρά και μεγαλύτερα βάρη, σύμφωνα με τις οδηγίες της γυμνάστριας ή του γυμναστή σου.

Ξεκουράσου για λιγότερο χρόνο

Μπορείς να αυξήσεις την καύση θερμίδων ακόμα και κατά 50%, αρκεί να μειώσεις το χρόνο που ξεκουράζεσαι ανάμεσα στα σετ από τα 3 λεπτά στα 30 δευτερόλεπτα. Απλώς κάνε το σταδιακά για να μην καταπονήσεις τον οργανισμό σου και πάντα με τη σύμφωνη γνώμη της γυμνάστριας ή του γυμναστή σου.

Άλλαξε τη σειρά των ασκήσεων

Εάν συνήθως κάνεις τις ασκήσεις με αντιστάσεις στο τέλος μιας αεροβικής προπόνησης, δυσκολεύεις στην πραγματικότητα την καύση λίπους στον οργανισμό σου. Άλλαξε λοιπόν σειρά στις ασκήσεις σου, κάνοντας προπόνηση με αντιστάσεις πριν από την αεροβική γυμναστική.

Άκου την αγαπημένη σου μουσική

Οι άνθρωποι που γυμνάζονται ακούγοντας την αγαπημένη τους μουσική καταγράφουν τις περισσότερες φορές μεγαλύτερη ένταση και απώλεια λίπους, ενώ εκτελούν και περισσότερες επαναλήψεις συγκριτικά με όσους προπονούνται σε ησυχία. Κι αυτό καθώς η διάθεση και η όρεξη ανεβαίνει σημαντικά.

Γυμνάσου μετά τη δουλειά

Σύμφωνα με έρευνες, αν κάνεις την προπόνησή σου μετά τη δουλειά θα κάψεις κατά πάσα πιθανότητα περισσότερες θερμίδες σε σχέση με ένα πρωινό workout. Γι΄ αυτό πάρε μαζί τα αθλητικά σου ρούχα και επισκέψου το γυμναστήριο αμέσως μετά το σχόλασμα.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Έξι λόγοι για τους οποίους η αερόβια γυμναστική παραμένει ιδανική για την υγεία μας

Ακόμα και σαράντα χρόνια μετά την τελευταία φορά που ήταν trend για το ευρύ κοινό μέσω των media

FITNESS

Να SUPώ κάτι;

Όλα όσα θες να ξέρεις για την πιο τέλεια καλοκαιρινή άσκηση

FITNESS

Τρεις εναλλακτικές άσκησης για τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία

Τι να κάνεις για να κρατηθείς active ακόμα και τις μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 23 έως 30/6

Περάστε όμορφες ώρες με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Παγωμένο Μοχίτο καρπούζι – το απόλυτο καλοκαιρινό ποτό

Ξέχνα το καρπούζι με φέτα… το Καρπούζι Μοχίτο ήρθε να μεθύσει το καλοκαίρι σου

CELEBS

Σήλια Κριθαριώτη: Στην έκθεση της Ναόμι Κάμπελ με τον σύζυγό της

Ο χορός της σχεδιάστριας με το top model στο after party