Skip to main content

FITNESS

5 ασκήσεις για γραμμωμένους κοιλιακούς

Τι να δοκιμάσετε για να «ξυπνήσουν» οι κοιλιακοί σας μετά το διάλειμμα του καλοκαιριού.



Οι καλοκαιρινές διακοπές έχουν και επίσημα τελειώσει και για να αποκτήσετε ξανά τέλειους κοιλιακούς, είναι απαραίτητο να ενσωματώσετε μια ποικιλία ασκήσεων που στοχεύουν διαφορετικές μυϊκές ομάδες στον πυρήνα του σώματός σας. Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερη δύναμη και συνολική σταθερότητα, βελτιώνοντας φυσικά και την εμφάνισή σας. Ακολουθούν πέντε τύποι ασκήσεων που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τέλειους κοιλιακούς με τη φθινοπωρινή επάνοδο.

Crunches

Τα crunches είναι μια κλασική άσκηση κοιλιακών που στοχεύει την ορθή εκγύμνασή του μπροστινού μέρους τους. Για να εκτελέσετε crunches, ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατά σας λυγισμένα και τα πόδια σας στο πάτωμα. Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας ή κατά μήκος του στήθους σας και σηκώστε το πάνω μέρος του σώματός σας από το έδαφος συστέλλοντας τους κοιλιακούς σας. Χαμηλώστε το πάνω μέρος του σώματός σας προς τα κάτω χωρίς να αφήσετε τους ώμους σας να αγγίξουν το έδαφος.

Σανίδες

Οι σανίδες είναι εξαιρετικές για την ενίσχυση ολόκληρου του πυρήνα σας. Ξεκινήστε σε μια θέση push-up με τους αγκώνες σας στο έδαφος και το σώμα σας σε ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τις φτέρνες. Κρατήστε αυτή τη θέση για όσο περισσότερο μπορείτε, εστιάζοντας στο να κρατάτε τον πυρήνα σας δεσμευμένο και να μην αφήνετε τους γοφούς σας να κρεμούν.

Ανυψώσεις ποδιών

Οι ανασηκώσεις ποδιών στοχεύουν στο κάτω μέρος των κοιλιακών σας. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια σας ίσια και τα χέρια σας στα πλάγια ή κάτω από τους γοφούς σας για στήριξη. Σηκώστε τα πόδια σας από το έδαφος κρατώντας τα ίσια και χαμηλώστε τα πίσω χωρίς να τα αφήσετε να αγγίξουν το πάτωμα.

Ρωσικά twists

Τα ρωσικά twists είναι ιδανικά για να δουλέψετε τους πλάγιους μύες. Καθίστε στο έδαφος με τα γόνατά σας λυγισμένα και τα πόδια σας επίπεδα. Γείρετε ελαφρώς προς τα πίσω και σηκώστε τα πόδια σας από το έδαφος. Κρατήστε ένα βαράκι ή μια μπάλα γυμναστικής με τα δύο χέρια και στρίψτε τον κορμό σας προς τη μία πλευρά, φέρνοντας το βάρος κοντά στο έδαφος δίπλα στο ισχίο σας. Επιστρέψτε στο κέντρο και στρίψτε προς την άλλη πλευρά.

Crunches ποδηλάτου

Τα crunches ποδηλάτου είναι μια άλλη αποτελεσματική άσκηση για τους πλάγιους και τον ορθό κοιλιακό. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τα γόνατα λυγισμένα. Σηκώστε τις ωμοπλάτες σας από το έδαφος και φέρτε τον δεξιό σας αγκώνα προς το αριστερό σας γόνατο ενώ εκτείνετε το δεξί σας πόδι. Αλλάξτε πλευρές κάνοντας την κίνηση πετάλι.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

5 ιδανικά είδη άσκησης για την περίοδο της εγκυμοσύνης

Για να διατηρηθείς ενεργή και γεμάτη ευεξία τους μήνες που περιμένεις το μωρό σου

FITNESS

6 τρόποι με τους οποίους η yoga ενισχύει τη σεξουαλική σου ζωή

Κι όμως, η ενασχόληση μαζί της μπορεί να βελτιώσει κατά πολύ και το σεξ στην καθημερινότητά σου

FITNESS

Οκτώ τρόποι για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Πώς να μειώσετε το σπλαχνικό λίπος

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 24 Απριλίου

Η υπομονή και η επιμονή θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αρκετά εμπόδια

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ziria Festival in Athens: 15 χρόνια μετά, το Ziria Festival συναντά τους φίλους του στην πρωτεύουσα

Μια φεστιβαλική εμπειρία 6 ωρών, με ένα εκρηκτικό after party

FASHION TRENDS

7 καμπαρντίνες για να επενδύσεις στο πιο versatile πανωφόρι

Διαφορετικά πατρόν και χρώματα, για ένα από τα πλέον κλασικά items της γυναικείας γκαρνταρόμπας που δεν μας απογοητεύει ποτέ