Skip to main content

FITNESS

8 ασκήσεις για να τονώσεις τους μυς των χεριών σου

Τι να κάνεις για την ενδυνάμωση και οικοδόμηση των μυών στα χέρια σου.



Η τόνωση των μυών στα μπράτσα μας συνήθως περιλαμβάνει έναν συνδυασμό ασκήσεων ενδυνάμωσης για την οικοδόμηση μυών και καρδιαγγειακών ασκήσεων για τη μείωση του σωματικού λίπους. Ακολουθούν μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις για τονισμένα χέρια.

Push-ups

Τα push-ups είναι εξαιρετικά για στόχευση στο στήθος, τους ώμους και τους τρικέφαλους. Μπορούν να τροποποιηθούν ώστε να ταιριάζουν στο επίπεδο της φυσικής μας κατάστασης. Σαν αρχάρια μπορείς να ξεκινήσεις με ασκήσεις γονάτων και να προχωρήσεις σταδιακά στα παραδοσιακά push-ups.

Tricep Dips

Χρησιμοποιώντας παράλληλες ράβδους ή μια σταθερή επιφάνεια όπως μια καρέκλα, οι βυθίσεις τρικέφαλων στοχεύουν στην καλύτερη πιθανή εκγύμνασή τους. Μπορούν να εφαρμοστούν με το σωματικό σου βάρος ή και πρόσθετη αντίσταση για καλύτερα αποτελέσματα.

Σανίδα

Οι σανίδες εμπλέκουν τον πυρήνα και ολόκληρο το πάνω μέρος του σώματος, συμπεριλαμβανομένων των χεριών μας. Η διατήρηση μιας σωστής μορφής σανίδας για 30-60 δευτερόλεπτα μπορεί να είναι δύσκολη, είναι όμως και η καλύτερη γυμναστική.

Pull-Ups/Chin-Ups

Αυτές οι ασκήσεις δουλεύουν την πλάτη και τους δικέφαλους μυς. Εάν δεν μπορείς να κάνεις ένα πλήρες τράβηγμα, ξεκίνα με υποβοηθούμενες έλξεις ή χρησιμοποίησε ζώνες αντίστασης.

Κωπηλασία

Η κωπηλασία είναι μια εξαιρετική καρδιαγγειακή άσκηση που δουλεύει επίσης τα χέρια, ιδιαίτερα το άνω μέρος της πλάτης και τους δικέφαλους μυς.

Ασκήσεις με ζώνη αντίστασης

Οι ζώνες αντίστασης είναι ευέλικτες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μια ποικιλία ασκήσεων των χεριών, συμπεριλαμβανομένων των επεκτάσεων και των πλάγιων άρσεων.

Κολύμβηση

Η κολύμβηση είναι μια ιδανική προπόνηση για όλο το σώμα, που απασχολεί ιδιαίτερα τα χέρια και τους ώμους. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να τονώσεις και να δυναμώσεις το πάνω μέρος του σώματος.

Medicine Ball Throws

Η ρίψη μιας μπάλας γυμναστικής στον τοίχο ή σε ένα άτομο με το οποίο γυμνάζεστε μαζί εμπλέκει το στήθος, τους ώμους και τους τρικέφαλους μυς ενώ παράλληλα βοηθά στον συντονισμό και την ισορροπία.

Θυμήσου να αυξάνεις σταδιακά το βάρος ή την αντίσταση καθώς δυναμώνει το σώμα σου και να διατηρείς μια ισορροπημένη ρουτίνα προπόνησης για να εξασφαλίσεις καλύτερα αποτελέσματα. Επιπλέον, η υγιεινή διατροφή και η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητα για την επίτευξη της επιθυμητής εκγύμνασης των χεριών, καθώς η μείωση του σωματικού λίπους παίζει σημαντικό ρόλο στο να τονιστούν οι μύες.

 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Οκτώ τρόποι για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Πώς να μειώσετε το σπλαχνικό λίπος

FITNESS

5 έξυπνα tips για να καις περισσότερες θερμίδες όσο περπατάς

Το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο προς μια καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά και στην ήπια απώλεια βάρους

FITNESS

Πώς να ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου από τη χειμερία νάρκη

30 λεπτά workout για boost στον μεταβολισμό

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 14 έως 21/4

Ευκαιρία να ξεκαθαριστούν συναισθηματικά θέματα ή διαφωνίες

ΣΧΕΣΕΙΣ

Tι μας μαθαίνει η σχέση των Keanu Reeves και Alexandra Grant

Kάτι παραπάνω από ένα αντισυμβατικό matching γιατί  «η ομορφιά είναι αγάπη»