Skip to main content

SELF-LOVE

5 απλοί τρόποι για να ενισχύσεις τη διάθεσή σου μια Δευτέρα που έχει ξεκινήσει δύσκολα

Κι όμως, μπορείς να αλλάξεις τα πράγματα ακόμα κι αν σου φαίνεται ακατόρθωτο



Οι Δευτέρες μπορεί μερικές φορές να ξεκινούν στραβά, ρίχνοντάς μας κατακόρυφα τη διάθεση στη χειρότερη πιθανή στιγμή: το ξεκίνημα της εργάσιμης εβδομάδας. Κι όμως, υπάρχουν απλοί τρόποι για να τονώσεις τη διάθεσή σου και να ξεκινήσεις την εβδομάδα θετικά, κάνοντας στην άκρη όλα εκείνα που σου τη χάλασαν άδοξα. Να λοιπόν πέντε απλοί τρόποι για να ανέβεις ψυχολογικά, ακόμα κι αν σου φαίνεται ακατόρθωτο.

Pixel

Ξεκίνα με ένα υγιεινό πρωινό

Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα θρεπτικό πρωινό που περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και μέταλλα. Ένα ισορροπημένο γεύμα μπορεί να προσφέρει στο σώμα και στο πνεύμα σου την ενέργεια που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν την επόμενη μέρα. Σκέψου να ενσωματώσεις φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως και πρωτεΐνη στο πρωινό σου για να τροφοδοτήσεις σωστά το σώμα σου και να βελτιώσεις τη διάθεσή σου. Κι αν η διάθεση έπεσε αφού είχες ήδη πάρει το πρωινό σου, τότε κάνε τα προαναφερθέντα για το μεσημεριανό σου!

Εξασκήσου στον διαλογισμό

Αφιέρωσε μερικές στιγμές για να ασχοληθείς με ασκήσεις ενσυνειδητότητας ή διαλογισμού. Αυτές οι πρακτικές μπορούν να σε βοηθήσουν να ηρεμήσεις το μυαλό σου, να μειώσεις το άγχος και να προωθήσεις μια αίσθηση ευεξίας. Μπορείς να δοκιμάσεις ασκήσεις βαθιάς αναπνοής, προοδευτική μυϊκή χαλάρωση ή καθοδηγούμενες συνεδρίες διαλογισμού για να επικεντρωθείς και να δώσεις έναν θετικό τόνο στην ημέρα σου.

Pixel

Κινήσου

Ενσωμάτωσε τη σωματική δραστηριότητα στην πρωινή σου ρουτίνα για να τονώσεις τη διάθεσή σου και να αυξήσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου. Είτε πρόκειται για ένα γρήγορο περπάτημα, για μια γρήγορη προπόνηση στο σπίτι ή για τέντωμα των μυών σου, η άσκηση μπορεί να απελευθερώσει ενδορφίνες, οι οποίες είναι φυσικά boosters της διάθεσης. Ακόμη και μια σύντομη σωματική δραστηριότητα μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά στο πώς αισθάνεσαι.

Συνδέσου με αγαπημένα πρόσωπα

Απευθύνσου σε φίλους, μέλη της οικογένειας ή συναδέλφους που σου ανεβάζουν τη διάθεση. Είτε πρόκειται για ένα γρήγορο τηλεφώνημα, είτε για ένα σύντομο μήνυμα, η σύνδεση με αγαπημένα πρόσωπα μπορεί να προσφέρει συναισθηματική υποστήριξη και να σε βοηθήσει να νιώσεις πιο συνδεδεμένη με τους άλλους. Το να μοιράζεσαι γέλια, θετικές εμπειρίες ή απλά να εκφράζεις τα Monday blues σου με κάποιον που νοιάζεται μπορεί να ελαφρύνει τη διάθεσή σου και να τονώσει το ηθικό σου.

Θέσε ρεαλιστικούς στόχους

Μοίρασε τις εργασίες σου για την ημέρα σε διαχειρίσιμους στόχους και ιεράρχησέ τους με βάση τη σημασία τους. Ο καθορισμός εφικτών στόχων μπορεί να σου δώσει μια αίσθηση ολοκλήρωσης καθώς προχωράς κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και το κίνητρό σου. Γιόρτασε τις επιτυχίες σου, όσο μικρές κι αν είναι, για να ενισχύσεις τα θετικά συναισθήματα και να διατηρήσεις την καλή δυναμική όλη την ημέρα.

Διαβάστε επίσης

SELF-LOVE

Πώς να φροντίσεις τον εαυτό σου μετά από ένα εργασιακό burnout

Οι κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να ξεπεράσεις μια δύσκολη κατάσταση που αφορά τη δουλειά και την υγεία σου

SELF-LOVE

7 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να απολαμβάνεις περισσότερο τη ζωή

Συνέχισε να διαβάζεις αν νιώθεις να απολαμβάνεις πολύ λίγα και αναρωτιέσαι γιατί η ζωή δεν είναι πιο διασκεδαστική;

Προτεινόμενα

DO IT YOURSELF

Tips για να δείχνεις πάντοτε stylish

Ακολούθησε τα προσεκτικά στην καθημερινότητά σου και δες την εικόνα σου να αλλάζει

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 19-26/5

Αποφύγετε να πάρετε οριστικές αποφάσεις για το μέλλον σας