7 tips για να ξεφουσκώσεις

Κάτω η κατακράτηση υγρών, μας έπρηξε

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Να φας δύο κατσαρόλες φαγητό, να χτυπήσεις και καμιά βάφλα, οκ, το λες και λογικό να πρηστείς και να φουσκώσεις. Το να τρως όμως μια σαλατούλα και να γίνεσαι παγώνι χωρίς το φτέρωμα, δεν λέει. 

Κάτι κάνεις λάθος, δεν μπορεί. Δες εδώ 7 συμβουλές για να πατάξεις επιτέλους την κατακράτηση υγρών, να βάζεις το τζινάκι σου και να ανεβαίνει μέχρι τέρμα το φερμουάρ:

1. Κοιμήσου. Καλά όχι όλη μέρα, αλλά αρκετά και ήρεμα. 

2. Για να χάνεις υγρά, πρέπει να ασκείσαι. Και για χίλιους ακόμα λόγους βέβαια. 

3. Μην ξεχνάς τους ηλεκτρολύτες σου- ρυθμίζουν την ισορρπία των υγρών στον οργανισμό σου.

4. Μείωσε το αλάτι- επιτέλους.

5. Παίρνε συμπλήρωσε μαγνησίου.- κυρίως αν αθλείσαι πολύ.

6. Επίλεγε τροφές πλούσιες σε κάλιο (σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, φασόλια, μπανάνες, αβοκάντο, ντομάτες, γαλακτοκομικά), και σε μαγνήσιο (σκούρα σοκολάτα, σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής αλέσεως).

7. Πίνε νερό. Βάζε ένα μπουκαλάκι στην τσάντα σου, έχε πάντα μαζί σου νερό, μην περιμένεις να κορακιάσεις για να πιεις. 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares