Κάνε healthy swaps και χάσε βάρος!

Μικρές, healthy αλλαγές στη διατροφή, μεγάλη διαφορά στη σιλουέτα σου

Ζωή Γκόρου

Σκέψου ότι η στιγμή που κάτι σε σπρώχνει προς το βαζάκι της nutella είναι καθοριστική. Είναι η στιγμή της επιλογής ανάμεσα στην υπερβολική δόση ζάχαρης, που εκείνη τη στιγμή χρειάζεσαι μάλλον για λόγους συναισθηματικούς (ok απόλυτα λογικό) και μια low calo­ries, υγιεινή επιλογή που θα ωφελήσει τον οργανισμό σου.

Σημείωσε μάλιστα ότι ακόμα περισσότερες αλλαγές, τις οποίες προτείνουν οι διατροφολόγοι, όχι μόνο θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις ή να χάσεις κιλάκια αλλά θα σου προσφέρουν κι ένα αίσθημα ευεξίας.

Αντικατέστησε λοιπόν και δες άμεσα διαφορά στην ευεξία σου και σταδιακά στη ζυγαριά: 

Ζάχαρη  = Με φρούτα εποχής.  Περιέχουν ζάχαρη τόση ώστε να νικήσουν την επιθυμία σου για γλυκό. ‘Εχουν όμως και βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες που χρειάζεσαι για να έχεις όμορφο δέρμα.

 

 

Ψωμί = Με μπανάνες. ‘Εχουν λιγότερες θερμίδες, δεν περιέχουν γλουτένη η οποία έχει τόσο κατηγορηθεί και όχι άδικα. Αντίθετα είναι πλούσιες σε κάλιο. Τέλος, μειώνουν την πείνα δημιουργώντας ένα αίσθημα κορεσμού. Μπορείς φυσικά να φτιάξεις και ψωμί από μπανάνα που είναι τέλειο. Βρες συνταγές για ψωμί μπανάνας εδώ www.epicurious.com

 

 

Βούτυρο= Με αβοκάντο.  Λιγότερη χοληστερίνη, πιο δυνατή καρδιά! Αναζητήστε σχετικές συνταγές με αβοκάντο. 

 

 

Αλάτι = Με Πράσινα λαχανικά. Εάν θέλεις κάτι αλμυρό φτιάξε μία πράσινη σαλάτα. Το μαγνήσιο και το μαγγάνιο που περιέχει για παράδειγμα το μαρούλι, βοηθά σημαντικά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

 

 

Γάλα = Με γάλα καρύδας ή αμυγδάλου. Θεωρείται ιδανικό υποκατάστατο του ζωικού γάλακτος. Δεν περιέχει λακτόζη και έχει λίγες θερμίδες.

 

 

To άρθρο δημοσιεύθηκε στο Le Blog.gr 

 

 

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!